Miten vaimon kannattaa toimia jos haluaisi avioliittoon enemmän seksiä?
Kaikki mahdolliset toimivat vinkit otetaan kiitollisena vastaan. Niin ja lapsia on ja ruuhkavuodet menossa, seksi vähentynyt olemattomiin.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tästä aiheesta saa mitään asiallista keskustelua? Ap
Se on tällä palstalla ihan fifti-siksti meneekö v.tt..luksi vai asialliseksi. Tässä kuitenkin pari vinkkiä.
Kerro suoraan että haluat seksiä. Tee rohkeasti aloitteita. Laita miehelle viestiä että täällä on xxx tarjolla. Ehdota jotain tuhmia leikkejä. Kokeilkaa tehdä jotain uutta. Miehenä arvostaisin ihan kympillä kaikkea mitä ehdotan että voisit tehdä.
Sen sijaan että passiivisena odotat ja toivot voit olla se joka tekee asialle jotain. Lapset nyt varmaan saa johonkin mummolle tai jotain jos haluaa kunnolla irstailla. Sitä irstailua sen kannattaa olla jos ja kun saa lapsi vapaata. Hellät rakastelut on hyvää mutta tajuan että mielesi tekee seksiä, oikein kunnolla touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että suurin ongelma lapsiperheiden seksittömyydessä on usein ajan- ja jaksamisen puute. Yhteistä aikaa ei ole ja nekin käytetään mieluiten lepäämiseen.
Ehdottaisin teille pientä irtiottoa: menkää laivalle tai viikonloppumatkalle jonnekin. Pukeutukaa nätisti, käykää bilettämässä ja flirttailkaa toisillenne. Tarkoitus olisi löytää vastaavaa hauskaa yhdessäoloa kuin ennen lapsia. Puitteitten tulisi olla semmoiset ettei ne rakkaat mussukat muistuta olemassaolostaan lainkaan koska se nyt vaan tappaa helposti seksihalut.,
Paikanvaihdos voi usein auttaa pääsemään irti juurtuneista rutiineista. Juhlat kavereitten kanssa tai teatteriillallinen. Jos kiinnostaa niin käykää vaikka seksimessuilla. Ajatuksena, tarjoa jotain muuta kuin lapsiperhearkea vaihteluksi.
Tilanne on nyt se, ettei yön yli irtiottoa lapsista ole mahdollista saada, eikä joku yksittäinen iltameno yö kotona johda seksiin sen enempää kuin ilta kotona. Ap
Kurja tilanne. Miksei onnistu? Ovatko lapset alle vuoden vai mikä on syy? Olen pahoillani mutta sitten en keksi tilanteeseenne ratkaisua.
Koska lapsille ei ole ketään muuta hoitajaa yön yli. Ap
Eikö teillä ole tuttavaperhettä joka voisi tulla kaitsemaan pientä palkkaa vasten? Tai naapuria? Noita lastenhoitopalveluja saa ihan ostaakin eikä maksa satoja euroja. Itse lapsena oli pari kertaa kuussa mll:n tai väestöliiton lastenhoitaja kotona vahtimassa.
Jos rahaa ei ole, ystäviä ole eikä muitakaan mahdollisuuksia yhteisen ajan järjestämiseen niin sori nyt vaan - ennemmin tai myöhemmin jompi kumpi teistä ajautuu pettämään.
En usko että kumpikaan ”ajautuu pettämään”. Iltamenoa varten saadaan hoitaja joskus harvoin, yön yli ei tällä hetkellä. Ei oikeasti avioliiton seksielämä siitä kiinni voi olla, että pitäisi olla yön yli lapsista erossa. Ap
Seksin uudelleen herättely voi olla kiinni jos olette ajautunut tilaan jossa sitä ei ollenkaan ole.
Jotta kumpikin pääsisi irti siitä kotimoodista jos se on esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisillä yleisesti muka niin hyviä ystäviä, että tulevat vahtimaan lapsia yön yli? Vaikea uskoa. Ap
On. Meidän talossa asuu paljon lapsiperheitä.. tai oikeastaan suurin osa on yh äitejä. Kun tarvitaan miehen kanssa yhteistä aikaa niin on tuossa vieressä pari äitiä lastensa kanssa johon viedään hoitoon.. ja vie toi mun mies niitä sinne kun sen pitää päästä treenaamaan. Toki hoidetaan myös heidän lapsia.. välillä toki rankkaa jos mies on samaan aikaan työmatkalla. Näin meillä.
Ota anustappi ja mieheltäsi suihin kesken ruokailun. Kyllä se siitä.
Kyllä ollaan saatu toimimaan, hyväksymällä että kun lapset on alle kouluikäisiä niin välillä on vaan vähän rankempaa. Otettu säännöllisesti yön yli lapsivapaata, pyydetty apuun sukulaisia ja maksettu hoitajille lastenhoidosta, jotta ollaan päästy kahdestaan johonkin ja kyllä seksi on silloin parempaa ja rennompaa kun ei tarvitse koko ajan pelätä "häiriötekijöitä", lisäksi molemmille meistä seksi on tärkeää ja haluamme että sitä on suhteessamme.
Kyllä se ajan kanssa helpottaa. Meillä vähän eri kun viedään muksut mummolaan joka viikonloppu.. otetaan siinä ukkelin kanssa rennosti. Saunaa, pari kaljaa ja yleensä ei edes jakseta laittaa ruokaa, Nummelassa on muuten ihan fantastinen kebu paikka.
Suora ehdotus taitaa olla se kaikkein paras. Ja se että itse käy kuumana.
Sain 8 vuoden seksittömän vuoden jälkeen pikkasen eloa tohon mieheen. Siihen vaan näyttää vaikuttavan kaikenlainen stressi ja pienetkin häiriötekijät, ettei teekään mieli. Tuo pitkä tauko katkesi kertakaikkiaan niiin että tulin niin kiimasena töistä että oli pakko saada ja sanoin suoraan että nyt panettaa ihan sikana. sen jälkeen ollaan enemmän lisätty sellasta iholla oloa, eli ollaan alasti illalla nukkumaan mennessä tai aamulla herätessä kiinni toisissamme eikä tarvi mennä yhdyntään asti.
Tuollaisia rauhallisia tilanteita pitäisi siis järjestää enemmän. Ja sitten sun pitää oikeasti haluta ja olla kiimassa niin paljon, että se mies oikeasti innostuu, tykkää varmasti kun vähän viet.
Jokainen joutuu jostain aloittamaan/tilanteita lisäämään. Kovaa työtä on myös asian ylläpitäminen. Ei meilläkään mitään kerran/viikko tahtiin olla päästy. Hyvä kun kerran kuussa saan, kun mies ei vain tee sitä aloitetta.
N42
Alat vilauttelemaan tussua. Tepsii jos mies on hengissä.
M40
Riippuu niin miehestä. Joku siveyden sipuli voi suorasta ehdotuksesta mennä jo ihan lukkoon. Kuitenkin yleistäisin että suora himan rivo ehdotus tehoaa miehiin parhaiten.
Jos omaa aikaa muistelee niin eräänkin kerran laitettiin lapset katselemaan lastenohjelmaa, pyykkikone päälle peittämään ääniä ja otettiin pikapanot lukitun oven takana siinä konetta vasten. Itse en tuohon tarvinnut muuta virikettä kuin vaimolta kuiskaus korvaan "olen ihan märkänä". Yhden kerran vaimo oli laittanut pepputapin itselleen ja kuiskasi tämän ennen ruokailua minulle. Ihan kohtuu nopeasti tuli ruokailtua, autettua pienet lapset ja siivottua pöytä/keittiö kun tiesti että toinen siellä pesuhuoneessa odottelee.
Kyllä mieskin niitä tunteita kaipaa, vaikka ei niitä osaa itse osoittaa. Lasten tultua perheeseen mies tuntee jäävänsä ulkopuoliseksi tunnetasolla. Ei sitä edes itse välttämättä tunnista. Niiden perheenätiraukkojen pitäisi kaiken muun lisäksi vielä jaksaa huolehtia siitä miehestä. Vaikka illalla kun on lapset on saatu nukkumaan ja itse ihan rätti väsynyt, pitäisi vielä antaa miehelle se pieni huomion osoitus. Onko se suukko, pieni hetki miehen kainalossa vai ihan joku muu. Sen pitäisi olla ihan jokapäiväistä se toisen huomioiminen. Ilman tunnetta se seksikin menee panemiseksi ja kohta saattaa loppua kokonaan.
Tiedän kokemuksesta, että seksiä ei ole riittävästi parisuhteessa, jos jompikumpi ei vaan halua kumppaniaan enää.
Rakastaja on helppo vaihtoehto, jos haluaa jatkaa lähes seksittömässä parisuhteessa.
Vieläkö AP muistat, mihin miehesi sinussa rakastui? Oliko seksiä riittävästi ennen lasten syntymää?
Minä ainakin tekisin "töitä" sen eteen, että saisin mieheni haluamaan minua. Tässä jotakin vinkkejä:
1. Panosta ulkonäköön. Käy kampaajalla.
Ehosta kasvojasi päivittäin. Pukeudu naisellisesti, käytä hameita ja kauniita alusvaatteita. Miehille silmänruoka on tärkeää. Käytä hajuvettä joka miellyttää miestäsi.
2. Laita lapset ajoissa nukkumaan. Mene yhdessä miehesi kanssa suihkuun. Pyydä miestäsi pesemään sinut hyväntuoksuisella suihkugeelillä. Pyydä miestä pesemään tissit ja pimpsa huolellisesti... Ehkäpä saat jo suihkussa miehesi haluamaan sinua suihkun seinää vasten...
3. Pidä makuuhuone siistinä "rakkauden temppelinä". Laita makuuhuoneeseen punaiset yölamput. Ne tuovat tunnelmaa. Puhtaat lakanat sänkyyn. Laita tuoksukynttilä makuuhuoneeseen ja houkuttele miehesi makkariin. Pyydä miestäsi antamaan sinulle selkähierontaa... Hierontaöljyäkin voi kokeilla. Hyvällä tuurilla selkähieronta johtaa suuseksiin ja rakasteluun.
4. Varaa omasta kalenterista yksi treffi-ilta kuukaudessa miehesi kanssa, jolloin olette vain kahdestaan. Lapset hoitoon mummilaan tai parhaan ystäväsi luokse.
5. Katso miestäsi viettelevästi.
6. Suukottele miestäsi paljon.
7. Miehillä on aamustondis. Käytä tilaisuus hyödyksi. Anna miehelle suuseksiä aamulla. Varmasti on miehelle miellyttävä hetki herätä suuseksiin.
8. Kerro miehellesi, mistä asioista tykkäät sängyssä.
9. Varaa kalenterista aikaa seksille. Aidosti prioridoi yhteistä aikaa miehesi kanssa. Kotityöt ehtii tehdä seuraavanakin päivänä.
Mieti mitä, milloin ja miten haluat. Riittääkö pikaiset vai pitääkö olla pidempi sessio. Toimi oman toiveesi mukaisesti. Jos haluat pitkään ja hartaasti niin järjestä tilanne ja tee halusi jo etukäteen ukollekin selväksi. Jos pikaiset riittää niin tilaisuuden tullen toimeen. Jos epäilyttää ettei mies pysy tahdissa mukana niin kannattanee aukaista suu ja sanoa, että nykymeno ei sovi vaan seksiä lisää. Jos ongelmaa innostumisessa niin voi hankkia jokusen peruslelun, liukkaria.. Liukkarin kanssa onnistuu nopeakin sessio. Seksin kanssa on vähän se, että jos sitä harvoin niin se jää pois, jos kertoja lisää niin halutkin kasvaa ja tilaisuuksia löytyy. Jos lasten kanssa jää odottamaan sopivaa aikaa niin sitä ei ehkä tule. Tai jos miettii tilaiuutta etukäteen, tartu hetkeen. Pienet lapset ei kovin helpolla herää ja pysyvät vaikka videon parissa tovin kun "teette kotitöitä".
harrastaa useammin niin tulee tavaksi
Kurja tilanne. Miksei onnistu? Ovatko lapset alle vuoden vai mikä on syy? Olen pahoillani mutta sitten en keksi tilanteeseenne ratkaisua.[/quote]
Ei se vaan kaikilla onnistu. meillä on oltu 9vuotta ilman yhteistä aikaa. aina lapset kotona
Hei Suski79,
ei kuulu tähän keskusteluun mitenkään, mutta saisinko sinuun jotenkin yhteyden yksityisviestillä? Ystäväni luulee nimimerkkiäsi / sinua minuksi ja on yhdistellyt netistä löytämiäsi kommentteja meidän elämäämme ja laittanut välit sen takia poikki. Keinot ovat jotenkin vähissä miten vakuuttaisin olevani eri hlö, koska joitakin yhdenmukaisuuksia näyttää löytyvän, mm. entinen automerkki.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta, että seksiä ei ole riittävästi parisuhteessa, jos jompikumpi ei vaan halua kumppaniaan enää.
Rakastaja on helppo vaihtoehto, jos haluaa jatkaa lähes seksittömässä parisuhteessa.
Vieläkö AP muistat, mihin miehesi sinussa rakastui? Oliko seksiä riittävästi ennen lasten syntymää?
Minä ainakin tekisin "töitä" sen eteen, että saisin mieheni haluamaan minua. Tässä jotakin vinkkejä:
1. Panosta ulkonäköön. Käy kampaajalla.
Ehosta kasvojasi päivittäin. Pukeudu naisellisesti, käytä hameita ja kauniita alusvaatteita. Miehille silmänruoka on tärkeää. Käytä hajuvettä joka miellyttää miestäsi.
2. Laita lapset ajoissa nukkumaan. Mene yhdessä miehesi kanssa suihkuun. Pyydä miestäsi pesemään sinut hyväntuoksuisella suihkugeelillä. Pyydä miestä pesemään tissit ja pimpsa huolellisesti... Ehkäpä saat jo suihkussa miehesi haluamaan sinua suihkun seinää vasten...
3. Pidä makuuhuone siistinä "rakkauden temppelinä". Laita makuuhuoneeseen punaiset yölamput. Ne tuovat tunnelmaa. Puhtaat lakanat sänkyyn. Laita tuoksukynttilä makuuhuoneeseen ja houkuttele miehesi makkariin. Pyydä miestäsi antamaan sinulle selkähierontaa... Hierontaöljyäkin voi kokeilla. Hyvällä tuurilla selkähieronta johtaa suuseksiin ja rakasteluun.
4. Varaa omasta kalenterista yksi treffi-ilta kuukaudessa miehesi kanssa, jolloin olette vain kahdestaan. Lapset hoitoon mummilaan tai parhaan ystäväsi luokse.
5. Katso miestäsi viettelevästi.
6. Suukottele miestäsi paljon.
7. Miehillä on aamustondis. Käytä tilaisuus hyödyksi. Anna miehelle suuseksiä aamulla. Varmasti on miehelle miellyttävä hetki herätä suuseksiin.
8. Kerro miehellesi, mistä asioista tykkäät sängyssä.
9. Varaa kalenterista aikaa seksille. Aidosti prioridoi yhteistä aikaa miehesi kanssa. Kotityöt ehtii tehdä seuraavanakin päivänä.
Tämä.
Mieti myös, oletko miehellesi äiti, lastenne äiti, vaimo vai Nainen. Todennäköisesti miehesi on yhä kiinnostunut naisista, mutta äiti-moodisi on vaan saattanut jäädä päälle, eikä pieruverkkareissa pyörivä kotihengetär vaan jaksa kiinnostaa.
Anna miehesi olla mies. Kehu häntä, katso ihailevasti ja kiehnää. Hänellä pitäisi olla fiilis, että hän on haluttu. Jos miehestä tuntuu, että ainoat pussit joitä vaimo tyhjentää on tilipussi, niin kiinnostus lopahtaa takuuvarmasti. Pettämisessä ei miehetkään hae pelkkää seksiä, vaan myös hyväksyntää ja halutuksi tulemisen tunnetta.
Nää ohjeet on nyt vähän toispuoleisesti vain naiselle, mutta sitä kysyttiin. Jos miehellä ei kiinnostus herä, niin voivoi. Ja onhan tuo ylläoleva vaemasti rankkaa, mutta jos vaihtoehdot on kituuttaa nykyisessä tilanteessa tai erota niin kannattaisihan tuokin kortti katsoa.
Stressi ja väysymys ovat miehenhalujen pahempia tappajia. Ja toki terveys otettava huomioon. Kannattaa jutella asiasta ja yleensä meille miehille esteenä on, että ei seiso tai ei jaksa panna. Mä olen joskus torjunut vaimoni seksialoitteet sen takia, että olen väsynyt ja en uskalla lähteä leikkiin mukaan, koska epäilen, että en nyt saa stondosta. Olemme ratkaisseet asian niin, että olen vain lähtellä alasti ja tungen sormet sisään samalla kun hän hieroo klittaa. Ydinpointti on se, että tehkää miehellenne selväksi, että yhdyntää ja stondista ei ole pakko olla, vaan on muitakin tapoja. Yksi hyvä tapa on ottaa se veltto muna suuhun ilman odotuksia.
Onko ihmisillä yleisesti muka niin hyviä ystäviä, että tulevat vahtimaan lapsia yön yli? Vaikea uskoa. Ap