Nyt Sillanpää kommentoi itse tapahtunutta
https://fi-fi.facebook.com/jarisillanpaaofficial/
Ei pahoittelua törttöilystä, ei puhetta hoitoon hakeutumisesta. Sama asenne jatkuu kuin ennenkin.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
"Tepastella eteenpäin kohti uusia haasteita..." Justjust. Nolo äijä.
Jarin uudet haasteet ovat kansainvälisen huumekaupparingin perustaminen. Nyt tepastelee vain kotimaassa...
Mitenkään Sillanpäätä tai huumeiden käyttöä puolustelematta, niin onhan tämä erikoista, että Sillanpää on otettu ainostaan median hampaisiin vaikka moni median edustaja tietää, että monet muutkin julkkikset vetävät huumeita tai piikittävät steroideja. Vaikuttaa jollain tapaa joltain ajojahdilta jos ei tästä ongelmasta laajemmin keskustella.
Hei!
Kiitos kaikista viesteistä. Haluan tämän uuden mylläkän keskeltä kertoa teille kaikille, että kun eilen pääsin kotiin Pasilan poliisivankilasta tunsin itseni niin onnelliseksi, että halusin syleillä koko maailmaa, vaikka tilanne on mikä on ja vaikka vietetty aika siellä oli niin lyhyt niin sain pienen tovin tuntea todella syvältä mitä merkitsee kun menettää vapautensa. Meillä on kaikilla omat riippakivemme ja haasteet elämässä. Pieniä ja suuria. Niiden yli kun ajallaan pääsee olen vakuuttunut, että oman sisäisen vankilan ovet avautuvat ja voimme hengittää vapaammin ja nähdä asiat uudessa valossa ja taas tepastella eteenpäin kohti uusia haasteita. Jotta tämä ei menisi liian syvälliseksi haluan antaa puhevuoron avustajalleni Juha Räihälle, joka selkokielellä kertoo mistä tällä hetkellä on kyse.
Aurinkoista kevättä toivoopi / Jari
Ps. Elämä ei ole helpoksi tarkoitettukaan.
----
Sillanpää on 25.3.-26.3.2018 suoritetussa esitutkinnassa myöntänyt käyttäneensä metamfetamiinia satunnaisesti viihdekäyttönä vuodesta 2014 asti. Jotta sanottu viihdekäyttö on ollut mahdollista, on huumausainetta täytynyt jostain hankkia. Sillanpää on esitutkinnassa myöntänyt hankkineensa metamfetamiinia sekä omaa käyttöään varten että juhlissa tarjottavaksi satunnaisesti pieniä noin 1-10 g:n eriä vuosina 2014-2017. Hankitun huumausaineen yhteismäärä näinä vuosina on ollut noin 110 g.
Kyseessä oleva omaa käyttöä varten tapahtunut huumausaineiden hankkiminen muodostaa kokonaisuudessaan sen huumausainerikoksen, josta poliisi Sillanpäätä epäilee. Sillanpää korostaa, että poliisi epäilee häntä nimenomaan huumausaineen hankkimisesta omaan käyttöön, eikä mistään muusta osallisuudesta huumeverkostoon. Hankitut määrät ovat olleet kuitenkin sen verran suuria, että kysymyksessä on huumausainerikos eikä huumausaineen käyttörikos.
Toisaalta on totta, että tulli on löytänyt Sillanpään matkatavaroiden joukosta pienen määrän eli alle yhden gramman suuruisen erän metamfetamiinia hänen palatessaan Suomeen Thaimaasta lauantaina 24.3.2018. Sillanpää ei osaa kertoa, mistä aine on peräisin, eikä aineen alkuperää ole vielä saatu selvitettyä.
Sillanpää on tämän asian tiimoilta ollut ensin kiinniotettuna ja sitten pidätettynä. Hänet on päästetty Helsingin poliisivankilasta vapaaksi maanantaina 26.3.2018. Sillanpään asuntoihin on suoritettu kotietsinnät 25.3.2018. Kotietsinnöissä ei ole löydetty huumausaineita.
Ystävällisin terveisin,
Juha Räihä
asianajaja
Asianajotoimisto Advoline Oy
Jos hän on hankkinut juhlissa tarjottavaksi sitä, niin eihän se ole PELKÄSTÄÄN OMAAN KÄYTTÖÖN. Eli hankki myös levitettäväksi asianajajankin mukaan ja Sillanpää on sen itsekin jo ilmeisesti myöntänyt esitutkinnassa. Miksi toistelevat edelleen tuota omaa käyttöä, omaa käyttöä, omaa käyttöä? Kiva, että tuo asianajaja saa Siltsun huumeidenkuljetusreissun kuulostamaan siltä, että Jari on vain ollut reipas ja omatoiminen, kun on itse hankkinut huumeita ulkomailta (jotta viihdekäyttö mahdollistui, niin olihan Jarin sitä pakko hankkia...).
Joo ja Jari elää jossain ihan omissa sfääreissään. Maailmaa syleilevä vastuun pakoilija.
Kaikkein eniten tässä tapauksessa huolestuttaa mahdollisesti nuoremmat fanit, jotka saavat väärän elämisen mallin. Toivoisin edes jotain ulostuloa (kuulosti se sitten miten naivilta tahansa), jossa Sillanpää sanoisi että älkää tehkö niin kuin minä ja että huumeet ova aina pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään Sillanpäätä tai huumeiden käyttöä puolustelematta, niin onhan tämä erikoista, että Sillanpää on otettu ainostaan median hampaisiin vaikka moni median edustaja tietää, että monet muutkin julkkikset vetävät huumeita tai piikittävät steroideja. Vaikuttaa jollain tapaa joltain ajojahdilta jos ei tästä ongelmasta laajemmin keskustella.
Ok, anna nimiä toisessa ketjussa niin voimme arvioida kyseisten henkilöiden imagoa. Tämä ketju on Jari Sillanpää-aiheinen. Enkä siis todellakaan väheksy kommenttiasi, toivon vain että pysytään aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ajaa huumepäissään autoa ja myy huumeita, hän on mahdollinen tappaja. Silloin kyseessä ei ole enää oma asia. Julkkikset jotka vetää kamaa itsekseen myymättä muille ja pysyy poissa liikenteestä, ovat aivan eri asia.
Montaakohan moneyboyta pani tällä reissulla? Toivottavasti jää ensi kerralla jo Dohassa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ajaa huumepäissään autoa ja myy huumeita, hän on mahdollinen tappaja. Silloin kyseessä ei ole enää oma asia. Julkkikset jotka vetää kamaa itsekseen myymättä muille ja pysyy poissa liikenteestä, ovat aivan eri asia.
Yllättävän moni julkkis on jollain tavalla mukana huume- tai hormonibisneksessä. Jos Sillanpää on kolmen vuoden aikana ostanut 110 grammaa ainetta niin en häntä nyt vielä minään diilerinä pitäisi.
Siltsu voi aina nojata näihin umpihölmöihin faneihinsa. (joista osa ei ole edes vieläkään tajunnut hänen olevan homo)
"Jokaisella meillä on nousuja ja laskuja tripillämme, matkallamme"
Iih iih ihkuu! taiteilja-suuruus Sillanpää on niin lutusen nöyrä ja filosofinen! Kostun!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein eniten tässä tapauksessa huolestuttaa mahdollisesti nuoremmat fanit, jotka saavat väärän elämisen mallin. Toivoisin edes jotain ulostuloa (kuulosti se sitten miten naivilta tahansa), jossa Sillanpää sanoisi että älkää tehkö niin kuin minä ja että huumeet ova aina pahasta.
Jarin tekosia yhtään puolustelematta pakko todeta etten voi kuvitella että yksikään hänen faninsa sortuisi huumeisiin hänen esimerkistään. Mua hymyilyttää kun ajattelen meidän nuorisoa ja heidän kavereitaan ottamassa mallia Jari Sillanpäästä😂
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu julkkis on ollut käräjillä metamfetamiinin takia?
En usko että ketään julkkista käsiteltäisiin mediassa silkkihansikkain vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
"Tepastella eteenpäin kohti uusia haasteita..." Justjust. Nolo äijä.
Rinta rottingilla huumekäryn jälkeen, ehkä itsetuntokouluttajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarin tekosia yhtään puolustelematta pakko todeta etten voi kuvitella että yksikään hänen faninsa sortuisi huumeisiin hänen esimerkistään. Mua hymyilyttää kun ajattelen meidän nuorisoa ja heidän kavereitaan ottamassa mallia Jari Sillanpäästä😂
Miksi ei sortuisi kun elämä noin hymyilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei alkuperäinen kommentoija tarkoittanut niinkään "Jari Sillanpää - teinien idoli" -tyyliin vaan "Julkkis, jonka huumeidenkäyttö sallitaan ja katsotaan läpi sormien."
Vierailija kirjoitti:
No Siltsulla tuskin nuoria faneja paljon on. Huolissani olen ennemminkin nuorten idolista jota räppäriksi kutsutaan, joka kärysi myös auton ratista ja meni suoraan posesta nuorten tapahtumaan esiintymään. Pääsi jopa maikkarille suosittuun ohjelmaan tuomariksi. Tätä en voi ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mun Tarja-tätiä 57-v sortumassa huumeisiin Jartsan takia.
Naurattaa kun päät räjähtelee kun kerrankin julkkis pitää selän suorana eikä lähde matelemaan tai selittelemään. Suomessa on normaalisti pidetty selvänä että tällaisissa tilanteissa ainoastaan itseään ruoskimalla voi saada synninpäästön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu julkkis on ollut käräjillä metamfetamiinin takia?
En usko että ketään julkkista käsiteltäisiin mediassa silkkihansikkain vastaavassa tilanteessa.
Usko tai älä, mutta kyllä monet juorutoimittajat tietää tasan tarkkaan ketkä käyttää, jos kyseisille julkkiksille tehtäisiin huume tai dopingtestit niin aika monta käryä tulisi. Piiri pieni pyörii noissa ympyröissä ja eivät nuo isoimmat julkkikset käy niitä aineita ostamasta mistään pimeältä sivukujalta vaan niillä on luottotoimittaja niille, joka yleensä nauttii jonkinlaista suojelusta ettei kiinni jää.
No keltä sen pitäisi pyytää anteeksi? Tai hakeutua hoitoon jos ei tunne olevansa sen tarpeessa?