Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituiset heikotuskohtaukset, mitä tämä on?

Vierailija
27.03.2018 |

Yhtäkkiä tulee heikotus, kropasta katoaa voimat ja tärisyttää vähän. Tuntuu hieman kuin olisi pala kurkussa ja sydän tykyttää. Ajatus takkuaa ja on jotenkin vaikeaa saada sanottua mitään järkevää. Näitä tulee yleensä työpäivän aikana, kivaa kun on asiakaspalvelutyössä ja menee täriseväksi puolimykäksi.. Vapaapäivinä en näistä kärsi, jostain syystä vain työpäivien viimeisen parin tunnin aikana.
Mitä nämä on? Verensokerilla ei tunnu olevan yhteyttä asiaan. Pettääkö pumppu? Paniikkikohtaus?

Taas tuntuu ettei saa tekstiä pihalle kun kädet tärisee ja sydän hyppää rinnasta pihalle..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppu pettää. Mullakin tuli noita, ja oon mittaillut verenpainetta noitten jälkeen, se jotenkin "romahtaa". V*ttuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Vierailija
2/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaukselta kuulostaa. Tuskin on syytä huoleen :) 

Terv. Paniikkihäiriöinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoiluttaa myös, kainalot on ihan märät.

Näitä on tullut yli kuukauden jo joka päivä. :( Ei huvita. Mitään kuolemanpelkoa ei tule, enemmän fyysistä oireilua ja aavistus pakokauhua. Millä tästä pääsee eroon? Kestää pahimmillaan pari tuntia.

Vierailija
4/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lekurissa. Syitä voi olla monia verenpaine, verensokeri, paniikkikohtaus.

Vierailija
5/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia?

Vierailija
6/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tai juotko jotenkin eri tavalla töissä kuin kotona? Liittyykö heikotus siihen että nouset seisomaan, tai teet jotain tiettyä? Onko sinulla lihasjännityksiä? Ahdistaako asiakaskontakti tai stressaako työ? Mieti näitä ja käy lääkärissä.

Vierailija
7/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemiaa en ole ajatellutkaan, voiko se tehdä tälläisiä? Kattavat verikokeet otettiin jonkin aikaa sitten. Paastosokeri normaali, hb 129, HbA1c 32 eli siinä suurinpiirtein normaalit. Kilppari ok.

Vierailija
8/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan/kodin sisäilmaongelma? Mulla alkoi vastaava oireilu muutettuani hometaloon, tosin ilmeni yleensä kun olin kotoa poissa vähän pidemmän aikaa.

Vierailija
9/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja juon melko samalla tavalla, töissä ehkä jopa vähän enemmän. Ei vaikuta istuminen, ei seisominen, ei ole kummempia lihasjännityksiäkään. Sisäilmaongelmia en usko olevan, tosin eihän sitä varmaksi voi sanoa.

Työpaikka stressaa jonkin verran kyllä ja käyn psykiatrisen sairaanhoitajan juttusilla silloin tällöin masennus- ja ahdistusoireiden vuoksi. En vaan ole aiemmin hoksannut ajatella että näin voimakkaat fyysiset oireet voisivatkin olla psyykkisiä..

Vierailija
10/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokerit heittelee? Itselle tulee joskus samanlaisia ja syötyä, edes pieni näkkileipä, lähtevät nopeasti pois.

Vierailija
11/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verensokerit heittelee? Itselle tulee joskus samanlaisia ja syötyä, edes pieni näkkileipä, lähtevät nopeasti pois.

Ei auta syöminen, vain aika.

Vierailija
12/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home kirjoitti:

Työpaikan/kodin sisäilmaongelma? Mulla alkoi vastaava oireilu muutettuani hometaloon, tosin ilmeni yleensä kun olin kotoa poissa vähän pidemmän aikaa.

Minulle tuli heikotuskohtauksia edellisessä asunnossa. Piti mennä sänkyyn makaamaan aina välillä. Nykyään niitä ei ole kovin usein ollut. Olisiko home, joku tietty laji?

Vierailija
13/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home, anemia, paniikki. Vaihtoehtoja riittää, täytyypä alkaa oikein tarkkailla tätä hommaa. Ja mainita vaikka sille sairaanhoitajalle tästä. 

Olisi kiva kun ei tarvisi joka päivä viettää vähintään tuntia ahdistuneena täristen. :/ 

Vierailija
14/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanien ja kasvissyöjien ja einessyöjien ja roskariuuansyöjien kannattaa tiedostaa sekin, että monen aminohapon ja vitamiinien ja hivenaineiden puute aiheuttaa vaikka mitä oloja mielialasta fyysisiin.

Vierailija
15/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
16/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Home kirjoitti:

Minulle tuli heikotuskohtauksia edellisessä asunnossa. Piti mennä sänkyyn makaamaan aina välillä. Nykyään niitä ei ole kovin usein ollut. Olisiko home, joku tietty laji?

Tai ihan vaan joku rakennusmateriaali mikä aiheuttaa oireet? Tai rakennusmateriaalien tai vaikka seinämaalien kemikaalien kombo? Toisaalta myös asiakkaissa tulee mukana kaikenlaista, esim. yllättävän monet asuu homeasunnossa (sen haistaa) joten eiköhän myös niitä itiöitä.

Vierailija
17/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Home kirjoitti:

Tai ihan vaan joku rakennusmateriaali mikä aiheuttaa oireet? Tai rakennusmateriaalien tai vaikka seinämaalien kemikaalien kombo? Toisaalta myös asiakkaissa tulee mukana kaikenlaista, esim. yllättävän monet asuu homeasunnossa (sen haistaa) joten eiköhän myös niitä itiöitä.

Oli sellaista hengenahdistusta ja päässä hapenpuutteen tunnetta. Vähän samaa kuin kovissa löylyissä tulee.

Vierailija
18/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikein aiheuttaa tuon paniikkikohtauksen? Jos siis itsellä nyt se on, niin eihän siinä ole mitään logiikkaa eikä sitä laukaise joku tietty tilanne tai paikka vaan outo olo tulee ihan ilman syytä. 

ei ap

Vierailija
19/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap annas kun arvaan? Et juo maitoa tai pahimmassa tapauksessa olet vegaani.

No kappas b12 vitamiinipuutoshan se siinä.

Toinen jota kannattaa koittaa on magnesium. Magnesium rauhoittaa hermostoa. Kannattaa kokeilla sitä iholle suihkutettavaa magnesiumia, koska se imeytyy elimistöön hyvin.

Vierailija
20/32 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinko ap oikein? Nro 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän