Meidän 4-vuotias ei suostu enää pyöräilemään!
Ja vika on ihan minussa itsessäni. Hän on nyt treenannut kolmatta kesää, mutta siltikään homma ei toimi. Taisin asiasta häntä ripittää liiankin paljon, kun seuraus on, ettei lapsi halua ajaa enää ollenkaan. Olen niin pahoillani ja olen nyt yrittänyt lasta kannustaa, mutta hän ei suostu edes pyörään hipaisemaan.
Kamalan paha mieli :-(
Kommentit (4)
vaan äidin takia ? odota että lapsesi innostuu ihan itse !!
olen yrittänyt ihan kuin sinä: pelkää kaatumista eikä halua. ratkaisu on ollut potkupyörä josta tykkää ihan hulluna, osaa ajaa sillä niin, että jalatkaan ei kosketa maata eli pyöräilyyn tarvittava tasapaino kehittyy kovaa vauhtia. suosittelen.
joka ei edes ole mikään rämäpää, vetelee tuolla pihassa edestakaisin ilman appareita.
Et puhu siitä enää mitään, annat olla pyöräilemättä jos ei halua. Painostus tekee hallaa.