Ostaisitteko uuden laukun osamaksulla piristykseksi?
Oon haaveillut vuosia siitä laukusta ja nyt vestiairessa hyvä tarjous.
Kommentit (34)
Talo on ainoa asia minkä olen osanut osamaksulla. Tällaiset aloitukset kertovat sen, miksi monet suomalaiset ovat ylivelkaantuneita.
En ostaisi. Ostelen sellaisen sitten osinkotuloilla jos huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nykynaisissa vikana kun pitää saada merkkilaukut ja silikonirinnat osamaksuilla???
kuka on silikonirinnoista puhunut, olen omiini ihan suht. tyytyväinen, on vaan rankka elämä ollut ja kaipaan jotain hemmottelua,
ap
Seliseli. Hemmotella voi halvemmallakin. Ei kynnen katkeaminen ole rankkaa elämää- Sen sijaan että ostelet tavaraa johon sulla ei oikeasti ole varaa, opettele säästämään ja sijoita ne rahat. Ja ei, käsilaukku EI ole sijoitus.
Miksi ihmiset on niin vihaisia täällä?
ap
Ei kukaan järkevä osta jotakin laukkua osamaksulla.
En. Hemmottelisin itseäni jollain huomattavasti halvemmalla konstilla, esim. kahvilakäynnillä ja uudella kirjalla. Osamaksulla ostaisin vaan pakollista, huvitteluun ja hemmotteluun säästetään.
Uteliaisuuttani kurkkasin, halvan näköinen laukku.
Nyt ärsyttää suunnattomasti ja tekisi mieli siksi tilata se laukku, viimeksi jäi tilaamatta.
Lisäksi luen yhtä blogia joka korostaa merkkilaukkujaan ym. ylellisyyttä, on ns. hienostoalaueella asuvakin. en sano blogin nimeä.
motä tekisin?
ap
Hyvänen aika- otatko todella bloggareilta mallin elämääsi? Et taida olla aikuinen. Tai vaihtoehtoisesti täysjärkinen.
En tietenkään. En ymmärrä edes miten laukku voi ketään piristää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ärsyttää suunnattomasti ja tekisi mieli siksi tilata se laukku, viimeksi jäi tilaamatta.
Lisäksi luen yhtä blogia joka korostaa merkkilaukkujaan ym. ylellisyyttä, on ns. hienostoalaueella asuvakin. en sano blogin nimeä.
motä tekisin?
ap
Lopeta turhanpäivästen blogien lukeminen nyt ensi alkuun.
kuka on silikonirinnoista puhunut, olen omiini ihan suht. tyytyväinen, on vaan rankka elämä ollut ja kaipaan jotain hemmottelua,
ap