Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi enää koskaan luottaa miehiin

Vierailija
26.03.2018 |

18 vuotta mulla oli rakastava aviomies, johon luotin täysin. Meillä oli kivaa yhdessä. Tai niin mä luulin.

Hän jätti mut jouluaattona, koska oli löytänyt toisen naisen. Kertoi mulle, että ei ollut rakastanut mua viiteen vuoteen, vaan etsinyt parempaa, vokotellut naisia töissä ja harrastuksissa ja nyt sit viimein nappasi.

Oon tolpillani, pahin järkytys jo ohi, mutta jotenkin putosi pohja kaikelta luottamukselta keneenkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden sikapossun takia et voi enää koskaan luottaa miehiin? Haha, aika heikkoa.

Onko sinulla kokemusta 18 vuoden suhteesta, joka päättyy noin, kuten ap:llä?

Mitäs sit vaikka olisikin? Ei sukupuoleen perustuva yleistäminen ole koskaan oikein. On IHMISIÄ jotka tekevät väärin.

Vierailija
22/24 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täällä,  mutta toisinpäin..

seurustelusta pari kuukautta vajaa 18 vuotta ja sain tietää että ex-vaimoni petti mua silloisen kaverini kanssa...

Pettäjät on perse***ä, eivät he tarvii myötätuntuoa oli kyseessä sitten kumpi sukupuoli tahansa..

ja ei, en ole katkera, voin tällä hetkellä erittäin hyvin, 6kk uudessa suhteessa ja en ikinä pystyisi itse pettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pienten lipsahdusten kanssa on parempi oppia elämään. Se on tätä aikakautta että ihmisillä nyt vaan on useampia pikku suhteita sen vakituisen parisuhteen rinnalla.

Vierailija
24/24 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että nykyinen mieheni saattaa jopa olla luotettava! Näin se aiemmin petetyksi tuleminen on jättänyt jälkensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän