Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ketuttaa yhden tutun käytös :( (ov)

Vierailija
20.04.2006 |

Mulla oli tänään kahdet treenit päällekkäin (harrastan kantritanssia sekä kansantanssia) ja meidän kansantanssi porukka tietää että meidän kantri porukalla on treenit torstaisin ja en jää niistä pois. Tällä viikolla meillä ei ollut pääsiäisen takia tanhutreenejä, jotka ovat normaalisti maanantaisin. Meille on tulossa iso esiintyminen ensi kuun lopussa ja nuo tämän viikon treenit päätettiin pitää tänään, vaikka yli puolet porukasta ilmoitti ettei käy ja heillä on muita menoja silloin. Mutta ohjaaja halusi ihan välttämättä nuo treenit täksi päiväksi ja kaikkien pitää olla paikalla.

Okei, päätin sitten, että menen tunniksi kantritreeneihin ja sitten loppuajaksi tuonne kansantanssi treeneihin. Soitin vielä tuolle ohjaajalle tänään ja hän sanoi, että okei. Mutta kun menin paikalle, niin mitäs siellä olikaan? Mua ei tarvittu ollenkaan, oma parini oli sairastunut eikä ollut paikalla. Tuostakaan tuo ohjaaja ei voinut sanoa puhelimessa mitään (tuo parini kulkee meidän ohjaajan kyydissä). Istuin siinä sitten ja katsoin, kun muut tanssivat, koska en voinut lähteä poiskaan, koska busseja ei mennyt.

Ja tuosta meidän esityksestä sen verta, että siinä on monta osaa ja olen kaikissa muissa paitsi yhdessä osassa parini kanssa. Ja porukka siis harjoitteli tuota kohtausta koko ajan (tuossa kohtauksessa on ainoastaan neljä paria). Eli aivan turhaan lähdin kesken kantritreenien pois ja se todellakin vituttaa ja rankasti.

Ja eipä ole muuten eka kerta, kun tuo tuttu " unohtaa" mainita jotain, hän on jo 67 vee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin ku ei voinut edes ilmoittaa..turhahaan siellä on kököttää katsomassa...

Vierailija
2/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muuten eka kerta, kun herra unohtaa jotain mainita. Ja yleensä hän kutsuu kahta ryhmän jäsentä eri nimillä (heillä on niin samanlaiset nimet) ja he saavat aina huomauttaa, että mä olen kuules se X enkä Y, niin kuin sä sanoit. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ihna oikeitakin ongelmia...

Vierailija
4/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, tiedän kyllä, että tämä on pieni murhe ja maailmassa on nälänhätää, vauvoja ja lapsia kuolee, on sotia jne. Mutta so what? Ne eivät kosketa mua. Ja vituttais kuulkaa teitäkin, kun joudutte lähtemään teille rakkaasta harrastuksesta kesken kaiken (kansantanssikin on mulle erittäin rakas harrastus) ja huomattakkin, että on paikalla ihan turhaa, kun tuo ohjaaja olisi voinut mainita, ettei mun pari pääse paikalle ja näin ollen mun ei tarvitse tulla..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme