Teini söi vauvan maissinaksut!
Pussillisen veti mansikan makuisia maissinaksuja. Just olin ne vauvaa varten ostanut.
Kommentit (19)
Osta seuraavalla kauppareissulla teinille oma pussi ja sano että jättää vauvan pussin rauhaan.
Mitä ostit teinille ? Noi maissunaksut eivät edes maistu millekään, ilkeyttään teki.
Se, että saat vauva, ei tarkoita pitää teini jättää huomiotta.
Miks vauvoille syötetään jotain naksuja? Mitä vauvat söi ennen kuin naksut keksittiin?
Jos isä söi teinin vanukkaat ja teininkin piti saada jotain syötävää?
Vauva ei osaa kaivata niitä naksuja, vai mitä? Harmistusta ei siis ole sillä henkilöllä, jota on väärin kohdeltu.
Parempi se kai noin on kuin niin, että olisi sen vauvan syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Miks vauvoille syötetään jotain naksuja? Mitä vauvat söi ennen kuin naksut keksittiin?
Polyuretaania.
Ehkä teinikin kaipasi naposteltavaa.
Laita se sika kauppaan ja sen jälkeen jätät sen!
Hahaa! Noin minäkin olen tehnyt monta kertaa! T: Äiti
Itserakas i h r a p e r s e teini
Keskusteletko teinisi kanssa vauva.fi sivuston kautta, vai miksi täällä ilmoitit asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Keskusteletko teinisi kanssa vauva.fi sivuston kautta, vai miksi täällä ilmoitit asiasta?
Miksi päästit aivopierusi tänne kaikkien nähtäväksi?
Vauva syö tisua ja teinit syö naksuja😕, eikös se niin pitäisi olla? Minäkin syön noita naksuja, ostan niitä leikki-ikäisille, mutta itse syön suurimman osan.
Vierailija kirjoitti:
Vauva syö tisua ja teinit syö naksuja😕, eikös se niin pitäisi olla? Minäkin syön noita naksuja, ostan niitä leikki-ikäisille, mutta itse syön suurimman osan.
Jospa se teini imeskeli vauvan maidotkin.
Relax. Tää on vaa typerä provo, kun ap:kin häipyi jo. Yllättävän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuivunutta ruisleivän kannikkaa.
Sisaruskateutta.