Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen tarjota?

Vierailija
26.03.2018 |

Ajatteletko, että miehen pitää tarjota treffeillä/yhteinen tekeminen? Millä perustelet tämän itsellesi? Vai onko ihan sama tai onko vastavuoroisuus sinulle tärkeää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko, että miehen pitää tarjota treffeillä/yhteinen tekeminen? Millä perustelet tämän itsellesi? Vai onko ihan sama tai onko vastavuoroisuus sinulle tärkeää?

Pitkästä aikaa lompakkolois-haukkumisketju! Vaikka asia ei enää ole ajankohtainen niin vastaan:

Pitää olla valmis tarjoamaan. Jos kahvikupillinen on kynnyskysymys, niin suhtautumisemme rahaan on aivan liian erilaista. Jos mies on ehdottanut treffejä ja ehdottanut kahvilaa, niin odotan hänen myös tarjoutuvan maksamaan kahvini.

Käytännössä ensimmäiset omat treffini miesystäväni kanssa olivat kävelytreffit, joiden jälkeen itse tarjosin hänelle kotonani teetä ja croissantin.

Vastasin tuossa ensimmäisiä treffejä ajatellen. Jatkossa minusta on itsestäänselvyys, että tarjotaan vuorotellen tai tyyliin toinen tarjoaa leffaliput, toinen drinkit senjälkeen.

Vierailija
22/31 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin treffaillut, mutta minusta defaulttina puoliksi maksetaan. Toki jos toinen varta vasten kutsuu toisen jonnekin kalliiseen ravintolaan niin on asiallista tarjota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos on vaikka mun synttärit ja mies vie syömään, pitää tarjota. Jos minä vien miehen hänen synttäreillään syömään, minä tarjoan. Näin avioliitossa jos sitten on joku hääpäivä tms, maksetaan yhteisistä. Jos emme olisi avioliitossa, ja osittain yhteisissä rahoissa, se maksaisi, joka haluaisi maksaa. Eli joko molemmat omansa, tai jos toinen haluaa tarjota, toki saa niin tehdä.

Vierailija
24/31 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää tarjota vain, jos se tarkoittaa automaattisesti seksiä.

Minimi-vähimmäisvaatimus on että jos mies tarjoaa, niin jollei sitten pääse pukille niin ainakin miehen pitää antaa kunnolla nuuhkaista.

Vierailija
25/31 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Välimeren maissa se on ihan normikäytäntö että kun mies tarjoaa illallisen niin sen jälkeen mennään sänkyyn.

Vierailija
26/31 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa arvostaa naistan jos minun pitää maksaa hänen seurastaan. Mielummin menen treffeille sellaisen ihmisen kanssa joka haluaa tutustua minuun, eikä odota saavansa siitä mitään korvausta. Ja kyllä, jos tarjoan leipää ja sirkushuveja niin se on ihan täysin verrattavissa siihen, että maksaisin seuralaiselle rahaa korvaukseksi treffeille suostumisesta. Minusta lähtökohtaisesti on paljon parempi kun molemmat on mukana siksi koska oikeasti haluavat olla niillä treffeillä!

t. mies

Vierailija
27/31 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa arvostaa naistan jos minun pitää maksaa hänen seurastaan. Mielummin menen treffeille sellaisen ihmisen kanssa joka haluaa tutustua minuun, eikä odota saavansa siitä mitään korvausta. Ja kyllä, jos tarjoan leipää ja sirkushuveja niin se on ihan täysin verrattavissa siihen, että maksaisin seuralaiselle rahaa korvaukseksi treffeille suostumisesta. Minusta lähtökohtaisesti on paljon parempi kun molemmat on mukana siksi koska oikeasti haluavat olla niillä treffeillä!

t. mies

Tulin kirjottamaan tätä samaa. Minulla kyse ei ole niinkään rahasta, kun siitä että kokemukseni mukaan tuhlaan vaan aikaani ja pidän sitä suuressa arvossa. Sitten kun nainen on oikeasti ihastunut, niin ei häntä kiinnosta takertua lillukanvarsiin vaan hän kyllä tarpoo päämäärätietoisesti laput silmillä vaikka minkälaisessa suossa. Parempi vain minunkin kannalta että prinsessakohtelua odottavat karsiutuvat mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, kun en sitä tule tarjoamaan jatkossakaan. Minulle nainen on tasavertainen kumppani.

Vierailija
28/31 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tarjota, mutta jostain syystä kaikki miehet joiden kanssa treffeillä olen käynyt plus mieheni halusivat maksaa vaikka sanoin että voin maksaa myös:)

Vierailija
29/31 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan antaa miehestä vähän tökerön ja pihin sekä ei kiinnostuneen kuvan jos hän pyytää laskut erikseen.. Ekoilla treffeillä siis ja niin että mies on kutsunut.

Vierailija
30/31 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Tulin kirjottamaan tätä samaa. Minulla kyse ei ole niinkään rahasta, kun siitä että kokemukseni mukaan tuhlaan vaan aikaani ja pidän sitä suuressa arvossa. Sitten kun nainen on oikeasti ihastunut, niin ei häntä kiinnosta takertua lillukanvarsiin vaan hän kyllä tarpoo päämäärätietoisesti laput silmillä vaikka minkälaisessa suossa. Parempi vain minunkin kannalta että prinsessakohtelua odottavat karsiutuvat mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, kun en sitä tule tarjoamaan jatkossakaan. Minulle nainen on tasavertainen kumppani.

Parisuhde jossa kumpikaan ei ikinä tee toiselle mitään kivaa tai nosta jalustalle.. Blääh. Seuraava.

Vierailija
31/31 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Tämä on ihan OK, mutta älä vie myöskään naista paikkaan, missä hän joutuu maksamaan sinun seurastasi. Esim jos kutsut naisen ravintolaan, jonne hän ei olisi ilman pyyntöäsi lähtenyt, hän joutuu maksamaan seurastasi.

Hyviä treffipaikkoja kutsujalle, jos ei halua maksaa, on esim kävelylenkit. Terveellisempää, mukavampaa ja romanttisempaa, kuin ravintolassa istuskelu, eikä kumpikaan joudu maksamaan sellaisesta, mitä ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi