Mitä miehesi osaa tehdä, mitkä ovat miehesi parhaat puolet?
Yleensä haukutaan miehiämme, mutta nyt olisi kiva kuulla asioita, joita miehenne osaa tehdä ja joista olemme " kiitollisia" heille. Eli plussat kehiin!!
Oma mieheni:
*Hän on loistava keskustelija
*hän muistaa merkkipäivät (jopa tapaamispäivän)
*tekee pieniä yllätyksiä
*hän on kohtelias, hauska ja rehellinen
*hän auttaa paljon kotiaskareissa, ei laiskottele
*hän on paljon lastemme kanssa ja on loistava isä
*hän käyttää alkoholia kohtuudella
*käy ulkona kavereiden kanssa, mutta vain silloin kun on varmistanut, että se sopii minulle (yleensä potkin hänet lopulta ulos ovesta =)))) ja siivoaa paikkoja ennen lähtöään, että meidän ei lasten kanssa tarvitse keskittyä siivoamiseen hänen ollessaan mökillä kavereiden kanssa.
*hän myös hoitaa lapsiamme yksin kun minä olen joskus kavereiden kanssa shoppailemassa tai ulkona
*hän osaa tukea ja lohduttaa sekä sopia riitamme. Aina olemme löytäneet kompromissin ja pyytäneet anteeksi. Vanhoja ei tarvitse kaivella esiin.
*hän suunnittelee kahdenkeskisiä pieniä lomia ja pyrähdyksiä aina välillä
*hän uskaltaa näyttää tunteensa, halata, pussata ja sanoa rakastavansa minua (yhdessä oloa jo 8v.)
ja mikä parhainta... hän on loistava rakastaja=)
Kommentit (3)
- huumorintajuinen
- pitää huolta minusta ja lapsistamme
- tekee tosi hyvää ruokaa
- hoitaa kotityöt tasapuolisesti minun kanssa
- jaksaa minun kanssani vaikeinakin aikoina
- tukee opiskelussani
- loistava rakastaja
Siinä nyt tuli vaan osa asioista. Melkeinpä vois sanoo, et parempaa miestä minulla ei vois olla.
mutta joskus kun selittää jotain tohkeissaan, niin tulee mieleen, että oho ootpas sittenkin aika nokkela. Harmi ettei kestä hetkeä kauempaa.
-osaa kuunnella ja keskustella
-osaa tukea päätösten teossa
-hän on kiltti ja älyttömän hyvähermoinen, jos vain haluaa
-hän jaksaa leikkiä lapsen kanssa ja innostua lasten jutuista
-osaa ottaa huomioon aina meidät muutkin
-osaa sanoa aina ne oikeat asiat oikeaan aikaan
-osaa lukea ajatuksiani välillä liiankin hyvin (harvoin silti sen myönnän)
Hän on hyvä sängyssä, hän on hyvä huomioimaan toisia, ja jos hän jättäisi silloin tällöin olevat kalsarikänninsä pois, hän olisi liian täydellinen, ja maailman suosituin mies, nimittäin vikoja en osaisi edes listata.