Uusi KYMPPITONNI : Cristalli Snow juontaa
Voi helkkari. Avasin just telkun ja Kymppitonni siellä menee. Riitta Väisänen oli ennen hirveen hyvä. Nyt Cristal Snow.
En pystynyt katsomaan kuin 10 sekuntia ja käänsin kanavaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo Rosa luuli että Tampereen murteen sana rotvalli on yleiskieltä.
Cristal yllätti positiivisesti!
Neva höörd rotvalli. Katukivetys se on hgissä.
No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Uusi KYMPPITONNI : Cristalli Snow juontaa
Voi helkkari. Avasin just telkun ja Kymppitonni siellä menee. Riitta Väisänen oli ennen hirveen hyvä. Nyt Cristal Snow.
En pystynyt katsomaan kuin 10 sekuntia ja käänsin kanavaa.
Hyvin pystyy katsomaan, ei mitään ongelmaa. Paitsi on yksi ongelma; en koskaan muista katsoa Kymppitonnia.
Höh, siis oliko ennenkin muka niin, että ne olivat saaneet jo kotona valmiiksi miettiä niitä kysymyksiä, paitsi jokeria? Mulle tuli yllärinä. Olis paljon kivempi, jos eivät etukäteen tietäisi ja joutuisivat vaan hatusta heittämään.
Katsoiko kukaan muuten eilistä jaksoa? En tajunnut sitä Iltaa yhtään, oliko se ihan pilvessä vaiko aina sellanen ? Eikä edes tienny kuka on Jari Litmanen, wtf ?
Olen yrittänyt olla suvaitsevainen ja katsoa muutamia jaksoja ilman ennakkoluuloja, jopa halusin tykätä uudesta juontajasta. Tänään tuli kuitenkin seinä vastaan, äklöttää ja oksettaa. Ketä varten ohjelmaa oikeastaan tehdään? Ei ainakaan laajaa yleisöä varten!
Siis niin hyvä juontaja 👌Kun vetää överiksi pukeutumisen ja meikkaamisen ja tekee sen tyylillä, niin just nappiin. Hyvä vuorovaikutus arvaajien kanssa. 😂🤓
Huumori on vaikea laji. Jotkut sen osaa ja Christal osaa. On nyt jotenkin Sinut itsensä kanssa. Antaa palaa vain. Ihan täysillä. Minä tykkään !
Cristal Snow on hämmästyttävän hyvä. Olen tosi ilahtunut tässäkin siitä, että ihminen osaa olla pelkkä oma itsensä omissa nahoissaan. Vertaamatta henkilöitä tai heidän ominaisuuksiaan eli vertaamalla vain tapaa olla oma itsensä: Kimi Räikkönen on myös näitä omissa nahoissaan olevia,
Cristal on ihan hyvä, sohvaperunoissa muotoiltiin asia ytimekkäästi; "myöhempien aikojen Riitta Väisänen". Ennen aikaan ohjelmaa ei kestänyt katsella kun se Riitta oli niin ärsyttävä, mutta nyt on ihan kiva välillä mulkaista tätäkin. Mitä nyt formaatti ja lavasteet on p*rseestä mutta niinhän ne on melkein joka ohjelmassa :D
Osaisko joku avata noita vihjeitä liittyen vastaukseen ”pieru”? :D Just äsken tuli Foxilta ja Partamatti kysyi. En muista sanatarkasti vihjeitä, ni en ainakaan heti viitsi niitä tähän muistella. Jospa joku katsoi ohjelman...
Ihan on passeli juontaja, ainoa häiriötekijä on pitkät mainoskatkot.