Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äitinä sinkkuna: jatkuvasti pettymyksiä

Vierailija
26.03.2018 |

Jättääköhän tämä aika minuun jotain jälkiä. Kerta toisensa jälkeen olen saanut pettyä miesten kanssa. En edes tiennyt, että on niin paljon miehiä, jotka eivät ajattele toisten ihmisten tunteita.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla miehenä mielenkiintoista huomata, että tässäkin ketjussa useampi yh kertoo ettei kunnollista tavallista miestä löydy.

Itsellä on tullut sellainen kokemus omalta osaltani, että yh- naisilla on kaikista kovimmat vaatimukset ainakin nettideiteissä. Viesteihin ei vastata mitään jos laitat. Lapsettomat vastaa paljon paremmin. Jotenkin koen, että tässä on ristiriitaa.

M35

Ei siinä mitään ihmeellistä mun mielestä ole. Monelle miehelle naisen yksinhuoltajuus on vakavaan päihde-/mt-ongelmaan tai peruskoulun kesken jättämiseen rinnastuva miinus parisuhteen perustamismielessä

Vierailija
42/43 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat korkealuokkaiselta laatunaiselta ja suosittelen, että odotat sopivaa (vaikka sitten sitä alfaa) etkä lankea mihin tahansa kilttiin nyhveröön.

M :)

Juuri tämä on oikea vastaus!

Mun työkaverit deittas kolmekin miestä samalla koiranulkoilutusreissulla ja nyt on miehet löytyneet.

Älä ota mulkwistia ja sitten pety siihen.

Mun kaveri pani koko baarin miesten kanssa ryyppyreissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla miehenä mielenkiintoista huomata, että tässäkin ketjussa useampi yh kertoo ettei kunnollista tavallista miestä löydy.

Itsellä on tullut sellainen kokemus omalta osaltani, että yh- naisilla on kaikista kovimmat vaatimukset ainakin nettideiteissä. Viesteihin ei vastata mitään jos laitat. Lapsettomat vastaa paljon paremmin. Jotenkin koen, että tässä on ristiriitaa.

M35

Jep, juuri tämä. Ristiriitaa havaittavissa. Ehkä ne miehet on liian, anteeksi nyt termi, kovatasoisia eivätkä aidosti halua sitoutua uusperheen isäpuoleksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän