Yh-äitinä sinkkuna: jatkuvasti pettymyksiä
Jättääköhän tämä aika minuun jotain jälkiä. Kerta toisensa jälkeen olen saanut pettyä miesten kanssa. En edes tiennyt, että on niin paljon miehiä, jotka eivät ajattele toisten ihmisten tunteita.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Jättääköhän tämä aika minuun jotain jälkiä. Kerta toisensa jälkeen olen saanut pettyä miesten kanssa. En edes tiennyt, että on niin paljon miehiä, jotka eivät ajattele toisten ihmisten tunteita.
Mä yritin kerran seurustella yh kanssa. ei siinä ollu aikaa viettää kahestaan ja tutustua kunnolla. 3kk olin ja en osaa sanoa oliko se hyvä vai huono juttu. En mä sitä oppinu tuntemaan samanlailla mitä lapsetonta naista. Sitten kun se exä sai kuulla, niin sen kikkailut alko sillai etttei ottanu lapsia vklopuksi. Eli ei saatu olla kahestaan edes kahta päivää. En mä jaksanu sellasta.
Tod.näk. yrität vain jotain oman tasosi yläpuolella olevia alfoja, mitäpä jos kokeilisit tavallisia miehiä ensin? Voisi tärpätä?
Onko ap kenties sairaahoitaja? Nimittäin vuorotyötä tekeviä, eronneita sairaanhoitajia on treffipalstat täynnä. Siihen on syynsä.
Mä tein ilmoituksen suomi24:een, olen siis suht uusi sinkku ja viestejä on riittänyt ja muutaman kanssa treffeilläkin olen käynyt. Mulla kolme lasta ja lähes kaikki miehet lapsettomia, joilla on hirveä hinku parisuhteeseen ja kaikille lapset on ok. Mua taas ahdistaa, koska haluaisin vaan pitää hauskaa ja kaipaisin lähinnä jotain lämmittämään mun sänkyä, kun lapset ovat isällään. Ehkä mun miesmaku on vaan sitoutuvaa sorttia tai itse vedän sellaisia puoleeni.
Ja mitä itse olet tehnyt parisuhteen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihanalta naiselta.
Ongelma on vääränlaiset miehet.
Minusta myös, kuulostaa jo vähän liian hyvältäkin;)
M35
Samaa mieltä täälläkin. Kuulostaa just sellaselta minkä haluisin.
Kuulostat korkealuokkaiselta laatunaiselta ja suosittelen, että odotat sopivaa (vaikka sitten sitä alfaa) etkä lankea mihin tahansa kilttiin nyhveröön.
M :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat korkealuokkaiselta laatunaiselta ja suosittelen, että odotat sopivaa (vaikka sitten sitä alfaa) etkä lankea mihin tahansa kilttiin nyhveröön.
AMK-koulutus, kouluikäinen lapsi ja olisi kelvannut miehille lähinnä panokaveriksi kertoo kyllä jotain aivan muuta kun että ap olisi korkealuokkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMK-koulutus, kouluikäinen lapsi ja olisi kelvannut miehille lähinnä panokaveriksi kertoo kyllä jotain aivan muuta kun että ap olisi korkealuokkainen.
Oletpas mukava ihminen. Miksi susta tuli noin ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehee uskottele itsellesi vaan
Saman huomasin sinkku aikoina yleensä tapailin miehiä joilla oli itsellään lapsia myös ja vaikka ikääkin saattoi olla 10v enemmän kuin minulla ,silti todella lapsellisia pillun perässä juoksijoita , ihmettelin aina missä ne miehet nyt ovat jotka valittavat että kaikki naiset haluavat rikkaan komean miehen kun perus Pertti olisi kelvannut mutta niistäkin paljastui että ovat ihan samanlaisia pelimiehiä kun muutkin...
Vierailija kirjoitti:
Saman huomasin sinkku aikoina yleensä tapailin miehiä joilla oli itsellään lapsia myös ja vaikka ikääkin saattoi olla 10v enemmän kuin minulla ,silti todella lapsellisia pillun perässä juoksijoita , ihmettelin aina missä ne miehet nyt ovat jotka valittavat että kaikki naiset haluavat rikkaan komean miehen kun perus Pertti olisi kelvannut mutta niistäkin paljastui että ovat ihan samanlaisia pelimiehiä kun muutkin...
Oletko 12-vuotiaan tasolla? Pelimiehestä ei voida puhua jos kertoo avoimesti mitä haluaa jo tapailuvaiheessa. Pelimies uskottelee naiselle haluavansa parisuhteen vaikka haluaakin lähinnä seksiä.
Ymmärrätkö millainen lottovoitto useimmille miehille olisi päästä harrastamaan seksiä säännöllisesti tutun kumppanin kanssa turvallisesti, sitoutumatta mihinkään muuhun kun kaveruuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 12-vuotiaan tasolla? Pelimiehestä ei voida puhua jos kertoo avoimesti mitä haluaa jo tapailuvaiheessa. Pelimies uskottelee naiselle haluavansa parisuhteen vaikka haluaakin lähinnä seksiä.
Ymmärrätkö millainen lottovoitto useimmille miehille olisi päästä harrastamaan seksiä säännöllisesti tutun kumppanin kanssa turvallisesti, sitoutumatta mihinkään muuhun kun kaveruuteen?
Kuka sanoi että miehet olisivat avoimesti kertoneet mitä todella halusivat?
SINK(KU) = Single Income No Kids -> sinkkuäiti/sinkkuisä on sula mahdottomuus.
SINGLE PARENT = yksinhuoltaja, yh.
SINGLE = yksi ainoa, yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mukavan, luotettavan ja hyväsydämisen miehen, jonka kanssa voisin perustaa perheen.
Nämä miehet joihin olen sekaantunut, ovat näytelleet mukavaa alkuun, mutta heistä on paljastunut todellinen luonne myöhemmin.
Minkä ikäinen olet ja miksi haluaisit vielä lisää lapsia vaikka sinulla on jo yksi tai kaksi lasta ?
Onko se mahdolinen lapsi 'optiona' mikä lisäisi miesten kiinnostusta tai ainakin sellaisten miesten jotka haluaa lapsen (oman) ?
Sillä tavalla miehenä mielenkiintoista huomata, että tässäkin ketjussa useampi yh kertoo ettei kunnollista tavallista miestä löydy.
Itsellä on tullut sellainen kokemus omalta osaltani, että yh- naisilla on kaikista kovimmat vaatimukset ainakin nettideiteissä. Viesteihin ei vastata mitään jos laitat. Lapsettomat vastaa paljon paremmin. Jotenkin koen, että tässä on ristiriitaa.
M35
Saman huomannut, olen paljon aloittajan kaltainen.
Minulle on osunut myösbsellainen, joka odotti että hoidan hänet siinä kuin lapsenkin. Halusi olla luonani täysihoidossa, ei suinkaan tasavertaisessa suhteessa.
Olen päättänyt jatkaa elämääni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä on oikea vastaus!
Mun työkaverit deittas kolmekin miestä samalla koiranulkoilutusreissulla ja nyt on miehet löytyneet.
Älä ota mulkwistia ja sitten pety siihen.
Kyllä useimmat miehet haluavat muuttaa yhteen eivätkä tyydy miksikään pelkäksi seksipartneriksi. Pelkkä seksi on niin pieni osa kunnollisen parisuhteen tuomista hyödyistä.