Miksi pidät rintaliivejä? Vapauta rinnat!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin isot nännit, että ne törröttää minkä tahansa paidan alta. En halua esitellä kaikelle kansalle.
Suuretkin nännit ansaitsevat tulla vapautetuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin isot nännit, että ne törröttää minkä tahansa paidan alta. En halua esitellä kaikelle kansalle.
Olemme kaikki luojan luomia, meidän pitää olla ylpeitä kehoistamme eikä häpeillä niitä.
Pidän rintaliivejä, jotta tissini eivät lenkkeillessäni putoaisi koirankakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidän rintaliivejä, jotta tissini eivät lenkkeillessäni putoaisi koirankakkaan.
Onko sulla rintaimplantit?
Vierailija kirjoitti:
Rintani roikkuvat ilman liivejä, jos vapautan ne saatan kolkata itseni kun rinnat pomppivat holtittomasti 😀
Teepä se kaupungilla niin pääset ehkä lööppijulkkikseksi
Nännit näkyy paidan läpi, ja näkyy myös, että toinen nänni roikkuu eri korkeudella kuin toinen.
Koska ilman rintsikoita vähänkään rivakampi liikkuminen on kivuliasta, tissinaluset hikoavat jos ei ole rintsikoita ja iho saattaa jopa hankautua rikki ja tulehtua. Lisäksi vaatteet mahtuu paremmin päälle ja näyttävät paremmilta silloin kun tissit ei roiku vapaasti.
Hyvät rintsikat vielä tukevat rinnat niin ettei niskat ole jatkuvasti kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nännit ei saa näkyä?
Kyllä ne saavat näkyä mutta itse en halua näytellä niitä koska en halua ihmisten tuijottavan.
Rintani ovat vapaammat mukavasti tuettuna.
Minun nännini eivät näy. Se johtuu siitä, että D-tissini roikkuvat niin, että nännit kaivautuvat napaan ilman rintaliivejä. Olen kyllä sanonut tisseilleni, että sopii lähteä läiskimään, mutta tuossa ne ovat eivätkä millään suostu jättämään minua. Pakko siis käyttää liivejä, että näyttäisin edes vähän ihmismäiseltä. Sitä paitsi voisi teidän teinipojiltanne mennä opetukset ohi korvien, jos he kaiket päivät tuijottelisivat meikäläisen paidan alla sinkoilevia säkkejä.
Rintani roikkuvat ilman liivejä, jos vapautan ne saatan kolkata itseni kun rinnat pomppivat holtittomasti 😀