Miksi pidät rintaliivejä? Vapauta rinnat!
Kommentit (33)
Siksi, että niiden alustat ei hikoa, siksi, että ne eivöt hölsky ja satu, siksi, että vaatteet sopivat paremmin ja näytän paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kotona en ikinä pidäkkään
Kuva tai me ei uskota
Päästä sinä kyrdesi vapaaksi ja ota alkkarit pois. Anna lötköttimesi heilua vapaana.
Pienirintaiset ystäväni julistavat tätä rintaliivittömyyden ilosanomaa somessa. Se on varmaan ihanaa kiinteillä, pienillä rinnoilla. Mutta entäs suuret ja roikkuvat? Selkä kipeytyy, rinnat hölsykävät, pomppivat ja kipeytyvät, urheilu on mahdotonta, ryhti painuu. Ihanaa?
Enkä. Tykkään tisseistäni. Ne saavat köllötellä mukavasti omilla kauniista kankaasta valmistetuilla pikku parvekkeillaan.
Olisi äärettömän kiusallista liikkua julkisella paikalla ilman rintaliivejä.
Isot tissit, roikkuu vähän turhan alhaalla jos rintsikat ei kannattele ja tissinaluset hikoaa inhottavasti jos vähänkään liikkuu.
tykkään olla ilman ja vain töissä pidän rintsikoita. En juuri muuten
Vierailija kirjoitti:
Päästä sinä kyrdesi vapaaksi ja ota alkkarit pois. Anna lötköttimesi heilua vapaana.
Viimeksi kun tein niin, sain osakseni paheksuvia katseita ja uhkauksen poliisin kutsumisesta.
Pakko pitää. Jos olen yli 20min ilman, rinnat alkavat särkeä, koska ovat painavat. (F75)
Herra47. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun tein niin, sain osakseni paheksuvia katseita ja uhkauksen poliisin kutsumisesta.
Toiset ne ei osaa arvostaa miehen ylpeyden aihetta.
Koska näytän vielä enemmän laudalta ilman rintsikoita
Oon ilman rintsikoita aina vaikka suht. isot rinnat. En jaksa edes välittää vaikka joku sen tajuaisi. Viihdyn paljon paremmin ilman hankaavia rintaliivejä.
N18
Rintsikat ovat kivoja. Sanotaan jotenkin kyynisesti ettei naiset pukeutuisi oikeasti itseä varten, mutta kyllä sinkkunakin on kiva vetää hyvännäköiset alusvaatteet päälle, vaikkei niitä juuri tänään kukaan muu näe. Vapaampi olo myös ilman hölskymistä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko pitää. Jos olen yli 20min ilman, rinnat alkavat särkeä, koska ovat painavat. (F75)
Uijuijuijui jui jui jui juuuuui juuuuùuuuuuuhhh
No todella vapautan itseni ja käytän liivejä. Joskus nousee mieleeni, että miten naiset on pystyneet elämään aikana ennen liivejä. Esim. Imetysaika ja törkeen raskaat ja kipeet rinnat. Alkukantaiset naiset eivät kai pahemmin edes ole pystyneet välttelemään raskaita hommia ja lollottimet vielä siinä hölskyneet tiellä.
Olen ilman rintsikoita aina paitsi jos olen jossain julkisella paikalla sellainen yläosa päällä josta näkyy nännit läpi.
Suosittelen samaa kaikille naisille! 😍
Mulla on niin isot nännit, että ne törröttää minkä tahansa paidan alta. En halua esitellä kaikelle kansalle.
Kotona en ikinä pidäkkään