Olemme sukupuolineutraali perhe ja haluaisimme adoptoida lapsen. Vinkkejä?
Vaimolla ei ole kohtua, joten on mahdotonta saada lasta. Olemme harkinneet adoptointia. Ei kai siinä mitään ongelmia pitäisi olla? Olisiko teillä vinkkejä, miten kasvattaa lapsi sukupuolineutraalissa ympäristössä? Aikuisellehan kuviot voivat olla aika selkeitä, mutta pienelle lapselle ei niinkään.
Varsinainen adoptointi tehtäisiin kesällä tai alkusyksystä. Vinkkejä?
Kommentit (46)
Oli varsin sivistynyt provo kakkossivun loppuun. Vaaleanpunaisen mekonkohdalla lipsahti. 3/5 kuitenkin yrityksestä!
Äiti on siis entinen mies ja se toinen vanhempi määrittelemätön. Lapsi ei saa olla tyttö tai poika. Kohtuulliset koulu kiusaus ainekset!!!
Vierailija kirjoitti:
Äiti on siis entinen mies ja se toinen vanhempi määrittelemätön. Lapsi ei saa olla tyttö tai poika. Kohtuulliset koulu kiusaus ainekset!!!
Spoiler alert: tämä on joku persun tekemä provo.
Nä provot on oikeasti todella ärsyttäviä.
Tälläisillä lietsotaan lisää vihaa jo vihattuun vähemmistöön.
En itekkään tajua tätä sukupuolineutraali hössötystä.
Itse kasvattaisin lapsen niin että saisi leikkiä leluilla joilla haluaa, pukeutua niinkuin haluaa (toki ihmisten ilmoille ei nyt naamiasasuun arkena) en painostaisi lasta leikkimään esim autoilla jos ei halua vaikka on poika vaan saisi ihan rauhassa leikkiä nukeilla jos haluaa. Mielestäni tämä olisi sitä "neutraalia" kasvatusta.
No lapsia ei ole eikä tule.
T. Transnainen
Mulle on ihan sama mitä ne vanhemmat on, kunhan eivät tuputa samaa ideologiaansa lapselleen. Oli ideologia sitten uskonlahko tai muu hupsuttelu. Lapset jossain vaiheessa kasvavat ajattelemaan itse.
Adoptio on vaikea ja pitkä prosessi. Ei ole mitään pizzataxin tyyppistä lapsitaksia, jonne soittaa ja tilata vauvan kesäksi tai kevääksi!!!
Ei AP:lle kannata edes koiraa antaa. Päättävät kuitenkin sen olevan kala ja tunkevat akvaarioon.