Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parantuuko raiskauksesta henkisesti?

Vierailija
26.03.2018 |

Se on mielestäni pahimpia tekoja, ehkä voi sanoa jopa pahuutta. Mutta voiko siitä haavasta parantua?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla, ei sitä tekemättömäksi saa eikä voi olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. (käytettiin lapsena seks hyväksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut parantuvat ja jotkut eivät. Riippuu omasta persoonasta ja tukijoukoista. Joku voi selvitä yksin ja toinen ei meinaa selvitä terapiankaan kanssa.

Vierailija
4/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parantua. Kaikki ei parane. Tunnen muutamia raiskauksen kokeneita, harva heistä mitään rikkinäisiä ihmisiä on, ja ne jotka ovat ovat kokeneet myös paljon pahempaa kuin seksuaalista väkivaltaa.

Vierailija
5/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen ei, niin kauan kun sen muistaa. Sen kanssa voi kyllä oppia elämään ja olla onnellinen, mutta niin sanotusti särö jää. Sitten jotkut ihmiset katkeroituu ja haluaa kostaa tekijälle, ja jos ei pysty siihen, niin sitten se satuttaa vielä enemmän. Ja vaikka pystyisikin kostamaan niin ei siitä "parannu" koska mikään ei tuo entistä elämää ja mieltä ennen raiskausta takaisin.

Vierailija
6/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen raiskaus on erilainen. On minut kai raiskattukin kapakkailtojen päätteeksi, mutta kai sain sitä mitä olin hakemassakin. Mutta jos joku haiseva muriaani kävisi kimppuuni, en toipuisi ennen kuin olisin kostanut.

Vierailija
7/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paranin ihan helposti, en kärsinyt tapahtuneesta kovasti enkä syyttänyt itseäni. Mun mielestä sillä toisella ihmisellä on ongelma, jos kokee että niin voi tehdä. Jollain voi olla hyvin rankkakin kokemus ja vaikea päästä yli.

Vierailija
8/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttoi, kun puhuin asiat halki uhrini kanssa ja pyysin anteeksi. Sovittiin, että asia on siinä.

Vierailija
9/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaten kerron sen saatan olla pakoloinen ja kuka ties olen mies jolla ihon väri rusehtaa☻🎶🎵☻

Vierailija
10/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua auttoi, kun puhuin asiat halki uhrini kanssa ja pyysin anteeksi. Sovittiin, että asia on siinä.

Oletko pakoloinen?

Vierailija
11/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen ei, niin kauan kun sen muistaa. Sen kanssa voi kyllä oppia elämään ja olla onnellinen, mutta niin sanotusti särö jää. Sitten jotkut ihmiset katkeroituu ja haluaa kostaa tekijälle, ja jos ei pysty siihen, niin sitten se satuttaa vielä enemmän. Ja vaikka pystyisikin kostamaan niin ei siitä "parannu" koska mikään ei tuo entistä elämää ja mieltä ennen raiskausta takaisin.

Ymmärrän ja pohdin mikä siitä tekee sellaisen kun teko kuuluu kuitenkin toiselle ihmiselle?

Vierailija
12/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pakoloinen?

Olen

Vierailija
13/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on särö sielussa. Olin 16 v. Lumihangessa pakkasta 20 yli. Nyrkillä uhkasi kun yritin huutaa. Pahinta oli kun en voinut kertoa kenellekään. En omille vanhemmilleni.

Olen nyt 55v.

Vierailija
14/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko opiksesi?

Vierailija
15/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pakoloinen?

En ole. Olen ihan Suomessa syntynyt suomalaisille vanhemmille, enkä ole täältä paennut minnekään.

Vierailija
16/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otitko opiksesi?

Joo, tuo kyllä jäi viimeiseksi kerraksi. Sen verran kurja tilanne ja niin paljon turhaa kärsimystä siitä syntyy, että suostumus on oltava selvästi mukana koko ajan.

Vierailija
17/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pakoloinen?

En ole. Olen ihan Suomessa syntynyt suomalaisille vanhemmille, enkä ole täältä paennut minnekään.

Mikä siihen tekoon oli syynä?

Vierailija
18/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pakoloinen?

Oliko seksuaalinen hätätila päällä?

Vierailija
19/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa parantuu. On erittäin vahingollista Suomessakin yleisesti toistettu eetos, että raiskaus pilaa uhrin elämän lopullisesti. Ei pilaa, jos sen ei anna pilata. Raiskaus on tekijän vastuulla, tekijän häpeä, ei uhrin. Se kun ymmärtää, on jo pitkällä toipumisprosessissa. 

Vierailija
20/37 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pakoloinen?

Mikä siihen tekoon oli syynä?

Teki mieli seksiä, mutta kumppanini ei ollut jutussa mukana. Tuloksena oli raiskaus. Ei raiskaaminen tapahdu niin, että vetää kotona panohanskat käteen ja pohtii: "Tänäänpä raikaisen jonkun"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi