Töittenne varjopuolet?
Tuli tässä yksi päivä mieleen äidin kanssa siivotessa.
Miettikää, mitä esim. gynekologi joutuu näkemään ja tuota.. haistamaan. Tai hammaslääkäri?
Millaisessa työssä olette, ja mitä pahaa siinä joutuu kokemaan/näkemään?
Olen itse asiakaspalvelussa, joten varjopuolena minulle huutaminen asioista, joista en itse päätä, sekä henkisesti hyvin uuvuttavat päivät, mutta eipä tämä mitään kamalaa ole joihinkin muihin töihin verrattuna.
Kommentit (9)
Mitähän kaikkea esim. kosmetologi joutuu näkemään?
Tai dermatologi?
Vierailija kirjoitti:
Työttömät.
Eivät lue ohjeita, eivät lue postejaan, eivät hyväksy sitä, että meillä on tietty lainsädäntö, joka vaikuttaa heihinkin.
Millaisessa työssä olet? jos saan kysyä.
-Ap
Ensihoitajilla on varmasti aika rankka työ
-Ap
Psykiatrinen sairaanhoitaja. On välillä aika rankkaa olla ottamassa vastaan ihmisen (akuuttia) tuskaa, ahdisusta.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrinen sairaanhoitaja. On välillä aika rankkaa olla ottamassa vastaan ihmisen (akuuttia) tuskaa, ahdisusta.
Huh, varmasti. Varmasti kaikki työt, joissa kyseessä ihmisten fyysinen/henkinen terveys on tosi rankkoja ja velottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät.
Eivät lue ohjeita, eivät lue postejaan, eivät hyväksy sitä, että meillä on tietty lainsädäntö, joka vaikuttaa heihinkin.
Millaisessa työssä olet? jos saan kysyä.
-Ap
Tutkija
Vierailija kirjoitti:
Työttömät.
Kyllä siellä teidänkin suunnalta löytyy ihmisiä, jotka eivät ymmärrä omia ohjeita miten niitä tulkitaan. Kolme kertaa käyny papereiden kanssa tiskillä selostamassa textiä ja sitten ovat ymmärtäneet omat ohjeet. Ja aina olen ollut oikeassa ja rahat tullu ilman ininää.
Työttömät.