Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä tulevan ekaluokkalaisen

Vierailija
15.07.2008 |

Reppu valintaan?Ja mitäs muuta koulua varten kannattaa hankkia?Kännykkä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman painava se reppu on, paljon kirjoja. Sellainen että a4 mahtuu hyvin. meillä pitää olla jumppavaatteet ja kengät, pyyhe. Ei aina mahdu reppuun, jumppakassin saivat MML:stä kaikki. Kirjastossa käyvät, joten kirjastokortille hyvä säilytyspaikka repussa on hyvä.

Vierailija
2/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on edessä sellainen solkisysteemi, joka pitää ne olkaimet tukevasti paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa oli reppu Reebokin ihan perusmallia... meni rikki vuodessa. Sitten ostettiin ihan tavis reppu ja se on edelleen siisti ja ehjä. Poika menee nyt tokalle.

Kännykkää meillä ei ole pojalla, koska ei sitä tartte.. Kyniä ja kumeja sekä terotin ja viivotin ja penaali tietysti. =)

Siinäpä ne tärkeimmät.

Ja jotkut sisäkengät voisi olla kivat, vaikka ihan jotkut halvat kesäläpsyt... meidän pojan koulussa on monella Reinot. =)

Vierailija
4/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen ikäinen ole ap- ip-toiminnassa? Tuskin tulee yksin tyhjään kotiin...

Vierailija
5/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repun pitää istua hyvin pienen selkään. Ei saa olla liian iso, mutta A4 pitää mahtua sisään.

Meillä on ekaluokan jälkeen vielä ehjänä Cat-merkkinen reppu.



Meillä ostetaan nyt tokalle menevälle kännykkä, koska on koulun jälkeen välillä yksin kotona 1-2h.

Vierailija
6/6 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutui olemaan koulun jälkeen yksin ja lähtemään aamulla yksin kouluun. Lankapuhelinta meillä ei ole.