Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset yrittävät varattuja? Taas jouduin piirityksen kohteeksi

Vierailija
26.03.2018 |

Ymmärrän ihastumisen tai rakastumisen, jolloin voi tuntua että kortti on pakko katsoa (vaikka se ei olekaan oikein). Mutta minulle on tullut vastaan näitä onnenonkijamiehiä, jotka yrittävät saada treffeille ja/tai sänkyyn. Osa on tiennyt minun olevan suhteessa, osan taas oletan päättelevät asian sormuksista. Miksi silti pitää yrittää?

Ärsyttävintä on se, että olen ystävällinen, vastaan juttelun ja läpänheittoon, enkä siis todellakaan tarkoita sillä enempää. Luulevatko miehet, että jos nainen hymyilee heille niin se on lupaus jostakin?

Siis tietty huomio myös imartelee joo, mutta onhan tuo joskus jo melkein häirintää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei ole onneksi ongelmaa tästä. Saa olla ihan rauhassa vaikka hautaan asti vaikka olisi sinkkukin.

M35

Omalla kohdallani sain olla rauhassa sinkkuna, mutta kun rupesin käyttämään kihlasormusta, niin vientiä alkoi olla. (Josta luonnollisesti kohteliaasti kieltädyin, koska kihlasormus oli ihan aito)

M42

Hmm, hyvä vinkki. Tuohan voisi auttaa sinkkua, koska esivalinta on naiselle merkittävä tekijä paria etsiessä.

Vierailija
22/23 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni masennus ja ahdistus kaikkoaisi jos olisimme avoimesti ja rohkeasti polyamorisia. Kirkko on keskiajalla pakottanut meidät ahtaaseen monogaamiseen rooliin, mikä on luonnonvastaista. Eihän yksi ihminen voi täyttää ihmisen kaikkia toiveita.

Teidän monogamiaan kykenemättömien täytyy se vaan ihan rohkeasti itse tunnustaa ja lähteä etsimään samankaltaista kumppania. Jotenkin vaan tuntuu, että se ei teille kelpaa vaan te yritätte väkisin tyrkyttää sitä omaa mallianne seuraavaksi normiksi nykyisen monogamian sijaan. Minulla ei ole mitään tarvetta paneskella ympäri kyliä ja minulla on täysi oikeus toivoa samanlaista kumppania. Ihan niinkuin sinullakin on oikeus etsiä sitä avointa suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: jos nainen hymyilee tai juttelee teille, niin ajatteletteko sen olevan lupaus jostain enemmästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän