Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan terveyskeskukseen mennä ilman aikaa

Vierailija
25.03.2018 |

Kysymään että voisiko th katsoa leikkausarven kunnon? Tiedän kyllä että aika yleensä pitää varata mutta katsoisikohan joku jos sinne vain menisi.Ja itsellä on aikaa odotella.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu...anyone...

Vierailija
2/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ajanvaraukseen, sano homman nimi, luulis, että saat ajan suht nopeasti. En tiiä, voiks tommosen takia mennä tk-päivystykseen, jos siinä ei oo mtn hälyttävää? Saat vaan veetuilua, jos meet sinne eikä oo mitään tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alapeukkuja vaan tulee mutta ei sitten vastauksia

Vierailija
4/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan sinne. Onhan siellä päivystävä hoitaja.

Vierailija
5/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ajanvaraukseen, sano homman nimi, luulis, että saat ajan suht nopeasti. En tiiä, voiks tommosen takia mennä tk-päivystykseen, jos siinä ei oo mtn hälyttävää? Saat vaan veetuilua, jos meet sinne eikä oo mitään tarvetta.

Niin varmaan käviskin.Ja todennäkösesti se haava on ihan ok mutta kun olen sinkku ihminen ja yksin niin ei ole kuin omat silmät joka sitä seuraisi ja minähän hepuloin heti jos on epäselvä tilanne.Enkä edes tykkää katsoa sitä paljon että sen verran pakko mitä nyt siteitä vaihtaa.

Vierailija
6/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa mennä päivystävälle hoitajalle. Toki jos sulla on pitkä matka, niin soita ensin.

Vierailija
7/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin paljon helpompi kun täällä olis joku muu myös joka voisi sitä seurata miten paranee mutta kun olen yksin ja todella hepuloiva ihminen.Vaihtaahan ne siellä siteitäkin jos ei itse pysty niin mikseivät voisi myös katsoa ja seurata haavaa vaikka kerran viikossa...

Vierailija
8/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla tk.ssaon päivystys niin voi, jos ei ole niin ajanvarauksella sairaanhoitajalle.

Vierailija
9/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä joku ongelma? Siis epäiletkö tulehdusta tai vastaavaa? Sitten varmaan voi mennä. Tampereella ainakin otetaan vaan vuoronumero ja jonotetaan sairaanhoitajan arvioon (ainakin niissä terveyskeskuksissa joissa itse olen käynyt) tai soittamalla saa ajan yleensä suoraan lääkäriin jos on tarvetta. Jos taas sulle on annettu ohjeet, että soita ja varaa aika tarkastukseen, niin silloin teet niin, etkä pidennä oikeasti akuutisti sairaiden ihmisten jonoa.

Vierailija
10/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai voitko mennä päivystykseen ilman ajanvarausta?

Vierailija
11/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä joku ongelma? Siis epäiletkö tulehdusta tai vastaavaa? Sitten varmaan voi mennä. Tampereella ainakin otetaan vaan vuoronumero ja jonotetaan sairaanhoitajan arvioon (ainakin niissä terveyskeskuksissa joissa itse olen käynyt) tai soittamalla saa ajan yleensä suoraan lääkäriin jos on tarvetta. Jos taas sulle on annettu ohjeet, että soita ja varaa aika tarkastukseen, niin silloin teet niin, etkä pidennä oikeasti akuutisti sairaiden ihmisten jonoa.

Asun pienessä paikassa. Siis ei siinä mitään tulehdusta ole mutta omaan silmään näyttää vain jotenkin...jos joku ammatti ihminen vain katsoisi nopeasti niin tuskin pidennän mitään jonoa jota tuskin eses paljon on kun tämä ei ole mikään metropoli. Se haava on vain hankalassa paikassa niin ei itse näe kunnolla.Kuten sanottu jos kotona olisi toinen silmäpari niin ongelmaa ei olisi.Miten sitä itse seuraa jos ei sitä kunnolla näe...

Vierailija
12/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saa yhteensä kaksi alapeukkua kahteen eri viestiin ja rupeaa valittamaan? Noin herkän kannattaa lopettaa palstailu tähän.

(Ja minä en sitten niitä peukkuja ole antanut kumpaankaan suuntaan :))

Vierailija
13/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai voitko mennä päivystykseen ilman ajanvarausta?

Terveyskeskukseen...en minä tiedä onko siellä ajanvarausta miten.Ajattelin vain että voiko sinne mennä ilman että varaa aikaa että jos pikaisesti joku katsoisi.Minulla on aikaa odottaa että ei ole sitä kiinni.Kysymys oli että voikohan ylipäätään mennä ilman aikaa että katsooko joku vai laittavatko kotiin ja sanovat että varaa aika.

Vierailija
14/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saa yhteensä kaksi alapeukkua kahteen eri viestiin ja rupeaa valittamaan? Noin herkän kannattaa lopettaa palstailu tähän.

(Ja minä en sitten niitä peukkuja ole antanut kumpaankaan suuntaan :))

No anteeksi vain.Ihmettelin vain miksi kukaan nyt alapeukuttaa tuollaisia.

Vierailija
15/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan. Vähänkin isommissa paikoissa on esim. haavapoli juuri tällaisia varten. Toki säästät ehkä omaa aikaasi soittamalla ensin, jos heillä onkin tiukempi tilanne. Toivottavasti asia selviää! 

Vierailija
16/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin poliisit sua sieltä heittää pihallekaan.

Vierailija
17/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun pienessä paikassa. Siis ei siinä mitään tulehdusta ole mutta omaan silmään näyttää vain jotenkin...jos joku ammatti ihminen vain katsoisi nopeasti niin tuskin pidennän mitään jonoa jota tuskin eses paljon on kun tämä ei ole mikään metropoli. Se haava on vain hankalassa paikassa niin ei itse näe kunnolla.Kuten sanottu jos kotona olisi toinen silmäpari niin ongelmaa ei olisi.Miten sitä itse seuraa jos ei sitä kunnolla näe...

Jos huolestuttaa niin tottakai käyt tarkastuttamassa. Soita aamulla terveyskeskukseen niin saat ajan. Siellä istuskelemalla saa influenssan ja noroviruksen, nyt on niitä paljon liikkeellä. Kokemusta on kun jouduin äitini viemään sairaalan päivystykseen ja sain sikainfluenssan ympäsillä köhivistä ihmisistä. Itse en mene sinne jonottamaan jos ei ole pakko. Lapsille yleensä aina saanut puhelimessa ajan suoraan lääkärille, minuuttia ennen sisään ulkoovista ja mihinkään ei kosketa ja käsidesiä käsiin sisään mennessä ja pois lähtiessä kun johonkin ovenkahvaan yleensä joutuu koskemaan. Kerran juhannuksena jouduin lapsen viemään taysin päivystykseen, silloin onneksi siellä hiljaista eikä kesällä yleensä ole pahoja epidemioita liikkeellä.

T.11

Vierailija
18/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huolestuttaa niin tottakai käyt tarkastuttamassa. Soita aamulla terveyskeskukseen niin saat ajan. Siellä istuskelemalla saa influenssan ja noroviruksen, nyt on niitä paljon liikkeellä. Kokemusta on kun jouduin äitini viemään sairaalan päivystykseen ja sain sikainfluenssan ympäsillä köhivistä ihmisistä. Itse en mene sinne jonottamaan jos ei ole pakko. Lapsille yleensä aina saanut puhelimessa ajan suoraan lääkärille, minuuttia ennen sisään ulkoovista ja mihinkään ei kosketa ja käsidesiä käsiin sisään mennessä ja pois lähtiessä kun johonkin ovenkahvaan yleensä joutuu koskemaan. Kerran juhannuksena jouduin lapsen viemään taysin päivystykseen, silloin onneksi siellä hiljaista eikä kesällä yleensä ole pahoja epidemioita liikkeellä.

T.11

Nyt kyllä kuulostaa vähän hysteeriseltä touhulta 😂😂😂

Vierailija
19/32 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin poliisit sua sieltä heittää pihallekaan.

Ei sitä tiedä jos vien jonkun mummon ajan : /

Vierailija
20/32 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ilman ajanvarausta pääse edes hoitajalle, kannattaa soittaa koska varsinkin tuommoisessa tapauksessa saa varmaan ajan hoitajalle kyllä tälle päivälle mutta ei tarvitse mennä kahta reissua eli ensin varaamaan aika ja sitten käynnille. 

Tuo ajatus että jos minä ihan pikaisesti vaan tässä välissä näytän haavaani, tuskin se jonoa kovasti viivyttää... on väärä koska sitten kaikki muutkin haluavat ihan vain pikaisesti tässä välissä kysyä asiansa ja ajanvarauksen tehneet odottavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän