Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva.fi:n Aihe vapaa-palsta saa minut häpeämään sukupuoltani

Vierailija
25.03.2018 |

En ole ennen ajatellut mitään erityistä sukupuolestani, mutta 80 % palstan viesteistä on niin typerää paskaa, että melkein häpeän sukupuoltani. Toisaalta samaa varmaan moni miessukupuolta edustava henkilö ajattelee käydessään Ulilaudalla, Hommailufoorumissa, Suoli24-palstoilla jne jne.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy joskus lukemassa miesten autoihin liittyviä keskusteluja, niin huomaat tämän olevan älykköpaikka!

Suosittelen myös iv-kone ja lämpöpumppukeskusteluja asennushinnoista... näet miesten kissatappeluja 😂

Vierailija
22/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen tätä palstaa lukiessani tullut ylpeämmäksi siitä että olen mies.

Minä puolestani (miehenä) olen ilahtunut että netissä on olemassa tämä, tällä hetkellä ainut asiallinen keskustelupaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen tätä palstaa lukiessani tullut ylpeämmäksi siitä että olen mies.

Sama täällä ja lisäksi olen onnellinen siitäkin, että minulla on ulkomaalainen vaimo.

Vierailija
24/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ennen ajatellut mitään erityistä sukupuolestani, mutta 80 % palstan viesteistä on niin typerää paskaa, että melkein häpeän sukupuoltani. Toisaalta samaa varmaan moni miessukupuolta edustava henkilö ajattelee käydessään Ulilaudalla, Hommailufoorumissa, Suoli24-palstoilla jne jne.

Mistä kummasta tiedät, ketkä tänne kirjoittelevat?

Paljonhan tänne trollaavat nimenomaan miehet!

Sivuston päätoimittajan mukaan selvä enemmistö on naisia. Sinullako on parempaa tietoa?

Vierailija
25/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naisvihamiwlinen foorumi. Kannattaa ajatella, että naisia yritetään vaan väheksyä ja nolata. Samalla mitalla takaisin.

Vierailija
26/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 90% nolostuttavista/typeristä/provosoivista/yksisilmäistä/vihaviesteistä on parin miestrollin näppikseltä lähtöisin. 

Tämän kun muistaan niin ei tarvitse tuntea kuin ällötyksen sekaista sääliä hyvin pientä marginaaliporukkaa kohtaan. Muuten voi lueskella avoiminen silmin ja mielen.

Höpölöpö. Täällä on naisia 99% ja sen kyllä huomaa.

Totta. Ja tuo ei ole millään tavalla epäselvä asia edes, koska sivusto on data-analyytikkojen avulla selvittänyt kävijöiden sukupuoli- ja ikäjakaumat mainostajia varten. Kohdennetuista mainoksista kun saa enemmän fyrkkaa. Ja Vauva-lehden päätoimittajat ovat useampaan otteeseen sanoneet, että tämä on hyvin naisvaltainen palsta.

Joo aivanpa totta. Tämä onnistuu siten, että isoveli valvoo tietsikan kameran kautta, minkänäköinen hyypiö siellä näppiksen takana luuraa. :D

Huomaan, että et ymmärrä mitään datan analysoinnista.

Miten dataa analysoimalla voi päätellä palstailijan sukupuolen?

Vierailija
27/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuston päätoimittajan mukaan selvä enemmistö on naisia. Sinullako on parempaa tietoa?

Mistä sivuston päätoimittaja tietää anomyymien kirjoittajien sukupuolen?

Vierailija
28/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja lisäksi olen onnellinen siitäkin, että minulla on ulkomaalainen vaimo.

Ja silti roikut täällä trollaamassa aamusta iltaan. Mahtaa ulkomaalainen vaimosi olla hyvillään.

Vierailija
29/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko miten paljon täällä on parikymppisiä trolleja? Heidän taitavimmat aloituksensa saavat aikaan illuusion, että suomalaiset naiset ovat kauheita. Järkeään saa käyttää.

Vierailija
30/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko miten paljon täällä on parikymppisiä trolleja? Heidän taitavimmat aloituksensa saavat aikaan illuusion, että suomalaiset naiset ovat kauheita. Järkeään saa käyttää.

Ihmisten medialukutaito on surullisen kehnolla tasolla, se on kyllä totta.

Vierailija
31/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut tätä palstaa lukiessani häpeämään koko ihmiskuntaa, kaikki mahdolliset sukupuolet mukaan lukien. Sitten palaan ihanaan irliini, jossa huomaan kuplassani olevan vain hyviä tyyppejä ja sitten yks kaks rakastan taas kaikkia.

Vierailija
32/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin aika samanlaista käyttäytymistä on suurin osa muistakin foorumeista täynnä.. Ei tää oo mikään poikkeus. Ihan samaa kaikki, hyvää & huonoa kaikissa.

Vierailija
33/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muunsukupuolisena olen häpeissäni molempien puolien suvusta, suolien puvusta, vittu, sukujen puolesta, pukujen suolesta....

Nyt hävettää vieläkin enemmän :-(

Vierailija
34/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäis olla enemmän mies.

Kuinka paljon miestä sinussa nyt sitten on?

Vierailija
35/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ensisijassa sukupuoleni edustaja ja vasta toissijaisesti yksilö, niin häpeän aina, kun sukupuoleni edustaja mokaa. Sen sijaan jos vastakkaisen sukupuolen edustaja mokaa, nautin salaa.

Aika erikoinen ajatus. Voisi kyllä kuvitella että jokainen ihminen on aina ensisjaisesti yksilö ja vasta sen jälkeen jonkun ryhmän edustaja.

Näin ainakin minä ajattelen. Mutta toisaalta, ihmiset ovat yksilöitä ja ajattelevat tietysti miten haluavat.

Vierailija
36/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettäis olla enemmän mies.

Kuinka paljon miestä sinussa nyt sitten on?

Meissä kaikissa asuu pieni palstamies. :3

Vierailija
37/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti roikut täällä trollaamassa aamusta iltaan. Mahtaa ulkomaalainen vaimosi olla hyvillään.

Kun sinä vuodatat miesvihaasi täällä 24/7, se ei tarkoita sitä, että minä olisin täällä aamusta iltaan. Enkä sitäpaitsi trollaa, mutta ehkä sinun mielenterveytesi on sillä mallilla, että koet kommentteja trollaamikseksi, syystä jota en voi tietää.

Ehkäpä trollaajaksi nimittely on samanlainen ilmiö kuin narsistiksikin haukkuminen, kun ei oma aivokapasiteetti riitä asialliseen keskusteluun. Joskus kuvittelin, että jos naiset lyövät päänsä yhteen, alkaisi tulla järkevämpää kommenttia, mutta ikävä kyllä käy aina päinvastoin. Entistä vajaampaa tekstiä tulee.

Vierailija
38/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä vuodatat miesvihaasi täällä 24/7, se ei tarkoita sitä, että minä olisin täällä aamusta iltaan. Enkä sitäpaitsi trollaa, mutta ehkä sinun mielenterveytesi on sillä mallilla, että koet kommentteja trollaamikseksi, syystä jota en voi tietää.

Ehkäpä trollaajaksi nimittely on samanlainen ilmiö kuin narsistiksikin haukkuminen, kun ei oma aivokapasiteetti riitä asialliseen keskusteluun. Joskus kuvittelin, että jos naiset lyövät päänsä yhteen, alkaisi tulla järkevämpää kommenttia, mutta ikävä kyllä käy aina päinvastoin. Entistä vajaampaa tekstiä tulee.

Uhhuh, olipas siellä kypsä paise. Räjähti ruudulle kun vähän tökkäsi.

Vierailija
39/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä avautumisesta, nyt häpeän myös teidän miesten puolesta!

Ap

Vierailija
40/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän keskustelupalstan S-postiosoitteita saa selville kuin poliisin avulla. Miten se päätoimittaja saa ne selville, kun ei ole rekisteröitymispakkoa? Kerro minulle.