Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko molemminpuoleinen suuseksi jo lähtökohtaisesti kaikkien ainakin alle viiskymppisten parisuhteisiin

Vierailija
25.03.2018 |

jos niissä on siis seksiä enää/vielä?

Siis niin että nainenkin sitä saa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme parikymppisiä ja suuseksiä saa vain mies. Ihan vain koska en tykkää olla suuseksin vastaanottajana. Ei sytytä yhtään. Mies kyllä olisi valmis sitä antamaan.

Sitä harrastavat ne joista siltä tuntuu

Vierailija
2/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ainakaan kuulu edes mikään seksi, ja olen 46v mies on 58v. 8 vuoteen ei yhtään mitään ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä. Joillain ei koskaan kumminkaan päin.

Vierailija
4/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ruskean talon kanta asiaan?

Vierailija
5/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kaikkien. Meillä on molemminpuolista, N48 ja M50

Vierailija
6/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Seksi pidemmissä parisuhteissa on poikkeus. Ikävä kyllä.

Vierailija
7/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa suuseksiä eikä saa sitä mieheltä, ei mieskään saa suuseksiä naiselta.Mies  ei voi vaatia suuseksiä ellei ole vamis antamaan sitä itse.

Vierailija
8/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut seksielämän 1970-luvun lopulla ja sieltä saakka olen pitänyt itsestäänselvyytenä molemminpuolista suuseksiä.

N54

Vierailija
9/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain mies saa. En kyllä ole varma mitä hän siitä pitää enkä ole koskaan uskaltanut kysyä. Luulen etten ole mitenkään erityisen hyvä ko hommassa, ainakaan hän ei ole koskaan sitä itse pyytänyt.

Vierailija
10/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu terveeseen tasapuoliseen parisuhteeseen, 20v yhdessä.

Vierailija
11/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Vierailija
12/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei ole olemassa mitään sellaista, mikä ehdottomasti kuuluu seksisuhteeseen.

Vierailija
13/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Vain jos on sovittu niin ja luotettava kumppani. HPV virus.

Vierailija
14/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin harrastaminen riippuu siitä, että haluaako henkilöt parisuhteessa sitä antaa ja/tai vastaanottaa. Olen 80-luvulla syntynyt ja seksin puolesta parhaassa parisuhteessani oli aika vähän suuseksiä puolin ja toisin. Kumpikin oli kiinnostuneempi yhdynnästä ja esim. yhdessä masturboinnista. Seksiä oli kymmenisen kertaa viikossa.

Vierailija
15/26 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin sub-henkinen nainen, etten osaa nauttia minuun yksipuolisesti kohdistuvasta tyydytyksestä. Uskon tämän olevan syynä siihen että nautin suuseksistä vain antavana osapuolena.

Nykyinen mieheni ei onneksi kaipaa suuseksin antamista. Edellisessä suhteessa oli jopa hieman ongelmallista kun mies piti itse kovasti naisen tyydyttämisestä suullaan, jouduin tekemään kovasti töitä henkisesti että pystyin siitä edes jossain määrin nauttimaan. Nykyinen mieheni haluaa tätä joskus, niin ratkaisuna tähän on meillä 69-asento, jossa mies päällä.

Miehelle suuseksin antaminen on oikeastaan joka seksikerralla meille molemmille esileikkinä ja monesti tulee tyydytettyä vain mies.

Olemme vähän yli 30-vuotiaita.

Vierailija
16/26 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ei ainakaan kuulu edes mikään seksi, ja olen 46v mies on 58v. 8 vuoteen ei yhtään mitään ole ollut.

Meillä noi numerot täsmää! :) Suuseksiä tulee joka toinen päivä molemmille ja jos haluttaa niin siinä välissä tavallistakin seksiä.

Vierailija
17/26 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä alla viisikymppisistä, mutta meille yli kuusikymppisille on ainakin kuulunut jo 70-luvun lopusta.  Jouduin vähän kouluttamaan tyttöystävää, nykyistä vaimoa. Ensin puoliväksin alkoin antamaan hänelle suuseksiä ja hän koukuttui siihen välittömästi.  Sitten totutin suihinottoon laukeamalla "vahingossa" hänen suuhunsa.  Siitä lähtien onkin harrastettu vähintään kerran viikossa, aina ei toki vaimo ota minulta loppuun asti, vaan toimii esileikkinä ja kalun kostuttaja ennen naintia.

Vierailija
18/26 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä viiskymppisyys liittyy mihinkään?

Olen 48v ja en ole, enkä olisi suhteessa sellaiseen mieheen, joka ei mistä tahansa syystä antaisi suuseksiä. Kuuluu jokaiseen seksikertaan, molemminpuolisesti, paitsi niihin "pane mua nyt tässä, heti ja kovaa" sessioihin.

Vierailija
19/26 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kuulua! Meillä minä en saa ja vaimoa saa nuolla todella harvoin. Itse voisin nuolla vaikka joka kerta.

Vierailija
20/26 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nelikymppisellä viriilillä pariskunnalla suuseksiä on joka viikko. Joskus päivittäinkin. Se toimii hyvänä esileikkinä. Kumpikin nauttii siitä.

N45 M46