Juu ei miehet draamaile ei
Hohhhoijaa taas. Kyllä vaan tapahtuu. Miehen kaveriporukka...huokaus ja eivät ole mitään naisellisen ammatin edustajia. toi sano sitä ja mä en lähe sun kanssa mihkään kun teit noin - seurasin tätä siis vierestä. Kyseessä miesporukka 40-50 vuotta. Onko noilla vaihdevuodet?
Kommentit (45)
fghfdghdgf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pahin juoruämmä ja drama queen, jonka tunnen, on noin 60-vuotias mies. Ja ihan oikeasti juonittelee töissä, esim. kun on päättänyt, että jostain tyypistä pitää päästä eroon, niin tekee kyllä kaikkensa, että niin myös tulee tapahtumaan.
Narsistit ovat erikseen.
Jep. Kaikki tuntemani uhrituja pellet ja Drama Queen miehet on olleet narskuja. Päivät kuluu ihmissuhteita säätäen ja elämiä tuhoten ja sotkien ja aina pitää tehdä itseään jonnekin, vaikka väkisin. Kummasti itse aina jäävät joko uhrin rooliin kun "kaikki haluaa mua ja kaikki on mulle kateellisia" tai sitten tykkäävät sivusta katsoen pyörittää jotain paskamyrskyä ja nauttia hallinnasta. Miehet taas ei harrasta juoruilua, koska niitä ei kiinnosta, eikä ne muista. Ne on keskittyneet ihan omaan elämäänsä ja tämä miesten haukuttu piirre, kun ne ei osaa pitää yllä sosiaalisia suhteita sillä tavalla kuin naiset pyörittää niitä, johtuu juuri tästä. Mies joka pystyy toimimaan kuin nainen sosiaalisessa elämässä on hyvin todennäköisesti jonkun sortin narsisti. Normaali mies on pihalla kuin lumiukko. Nämä pihalla olevat lumiukkomiehet on ihan parasta. Niistä tulee parhaita puolisoita ja parhaita ystäviä, niihin voi luottaa, koska ne ei muista eikä välitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut miesten juoruilevan 😂 niitä ei vois vähempää kiinnostaa. Ja oon opiskellut amiksessa miesvaltaisella alalla nuorempana ja ollut monella miesvaltaisella alalla töissä ( rakennustyömailla)
Miehet puhuu autoista, harrastuksista jne.
Kyllä miehet juoruilee. Mutta se on hiukan erilaista kuin naisten.
Naiset herkästi jauhaa ja analysoi jotain "uutista" kun miehet toteavat sen " uutisen" tai siis juorun.
Voi myös olla että juorun aiheet hiukan poikkeaa, en tiedä.
Mutta miesten suusta olen kuullut juttuja toisten ihmisten pettämisistä, toisista naisista, työssä pärjäämisestä tai pikemminkin pärjäämättömyydestä ( en siis ole itse ollut noissa paikoissa töissä), itsemurha uhkailusta, ihmisten terveystilanteista, taloustilanteista ja kuvauksia luonteista yms.
Juoruja nämä ovat olleet.
Kaikki minulle mitään kuulumattomia asioita.
Ei siis kerrottuna siinä mielessä että minun ajateltaisiin yrittävän auttaa tms.
Siis kuulitsä mitä Håkan kerto? Ihan kauheeta! Börje oli vinkannu silmää jollekin vieraalle karjulle! Mä siis niin hajoisin vähemmästäkin. Mut et sit kerro, et kuulit tän multa.
.