Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuret rinnat

Vierailija
25.03.2018 |

Moikka! Olen 18-vuotias ja kärsinyt koko nuoruuteni suurista rinnoista. Tällä hetkellä kuppikokoni on n. 75F. Olen nyt jo hetken miettinyt rintojenpienennystä leikkauksen avulla. Nyt herääkin kysymys että miten ja mihin voisin ottaa yhteyttä? Asun pienellä paikkakunnalla enkä oikein suoraan sanottuna tiedä mihin soittaa ja mitä sanoa. Olen myös katsonut julkiselle leikkaukseen päästettävien kriteereitä ja ne täyttyvät minulla hyvin. Kokemuksia voi myös sanoa jos niitä löytyy, kiitos jo valmiiksi!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä!miksi? Olet kultakimpale.

Vierailija
2/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan terveyskeskuksen kautta kyselet...

Vierailija
4/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ennemmin minulle

t.mies 22v

Vierailija
5/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat ajan lääkärille ja perustelet. Toisaalta jos niistä ei ole haittaa niin miksi pienentäisit?

Vierailija
6/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niistä nimenomaan on haittaa. Selkä- ja niskakivut ovat jokapäiväistä, juokseminen tuottaa tuskaa sekä jopa mahallaan nukkuminen. Tämän takia leikkaus on mielessä.

-ap

Vierailija
7/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä pienennä niitä! Olet taivaan lahja

Vierailija
8/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskus ja yleislääkäri riittää aluksi. Koeta saada nainen, niin voi olla ymmärtäväisempi. Hän katsoo rinnat ja päättää, laittaako lähetteen kirurgin arviointiin. Arvioinnissa vasta päätetään, pääsetkö leikkaukseen. Ongelma on nuori ikäsi ja se, ettet ole synnyttänyt. Julkisella ei tehdä leikkauksia kosmeettisin syin. Auttaa, jos sinulla on todisteita esim. niska- ja hartiasärystä.

Vierailija
9/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi ole edes isot. Joku tietämätön miestrolli taas asialla.

Vierailija
10/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävät runkkariäijät täällä vaan tissien perään.... Luusereita, eivät ole saanut rintaa lapsina.

T. Lapsena rintaruokittu mieshenkilö

Vierailija
11/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävät runkkariäijät täällä vaan tissien perään.... Luusereita, eivät ole saanut rintaa lapsina.

Homo sinä olet😆

Vierailija
12/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuutta ei siis periaatteessa ole jos ei ole todisteita selkä- ja hartiakivuista?🙄

Vierailija
13/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo sinä olet😆

Äitis on. 😎

Mee kattoo pokee homo. Fap fap fap.

Vierailija
14/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kärsiä kivuista ja arkea rajoittavasta tekijästä, kun asian voi korjatakin? Sosiaaliset tilanteet kärsii myös, ei tunnu mukavalta kun vaikka työnantaja tuijottaa, kaupan kassa tuijottaa, menepä baariin ilta-aikaan, vaikka vetäis kuinka poolopuseroa päälle niin miesten silmissä mua ei ole edes olemassa, on vaan tissit.

Tv eri samalla vaivalla varusteltu

Vierailija
15/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman terveyskeskuksen tai vaikka kouluterkkarin kautta saat asiaa eteenpäin. Kommentoija 8 sanoi, että ongelma voi olla nuoressa iässäsi ja synnyttämättömyydessäsi, mutta minulle on jo 20-vuotiaana synnyttämättömänä suositeltu leikkausta. Itse kyseenalaistin tämän, sillä omat rintani koostuvat isoksi osaksi kudoksesta joka ei laihduttamalla lähde ja rinnat ovat kasvaneet vielä 23-vuotiaanakin. Raskausaika tuo kehoon paljon muutoksia ja itse uskon, että rintani kasvavat todennäköisesti siinä mukana + maidonnousu ja imetys, mitä ne tekevät leikatuille rinnoille? 

Monet sanovat, että rinnat ovat kasvaneet leikkauksen jälkeen 1-2 kuppikokoa. Itse aion odottaa siihen asti kunnes lapset on tehty. Oma kuppikokoni on M, eli liivejä on suhteellisen vaikea löytää kun harva malli istuu hyvin. 

Itse aion odottaa n. 30 ikävuoteen asti vaikka kärsin rinnoistani päivittäin esimerkiksi jatkuvan migreenin muodossa johon ei ole auttavaa lääkitystä. Toki jos et halua lapsia ja olet normaalipainoinen (ei suuria elämäntapamuutoksia tiedossa) niin kannattaa aloittaa prosessi jo nyt. 

Vierailija
16/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä isoista rinnoista. Ärsyttää, kun isorintaiset naiset kuvittelevat, että kaikki miehet kiihottuvat heidän isoista rinnoistaan. 

Vierailija
17/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen asiaa tutkinut, niin ikä ei sinällään ole este. Ja vaikka lapsia leikkauksen jälkeen haluisinkin ei sekään olisi este. Lääkkeitä on olemassa maidon tuotannon lopetukseen joten se ei olisi ongelma.

Vierailija
18/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän tässä kysyttiin :Dd

Vierailija
19/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kärsiä kivuista ja arkea rajoittavasta tekijästä, kun asian voi korjatakin? Sosiaaliset tilanteet kärsii myös, ei tunnu mukavalta kun vaikka työnantaja tuijottaa, kaupan kassa tuijottaa, menepä baariin ilta-aikaan, vaikka vetäis kuinka poolopuseroa päälle niin miesten silmissä mua ei ole edes olemassa, on vaan tissit.

Tv eri samalla vaivalla varusteltu

Kauneuden eteen pitää vähän kärsiä

Vierailija
20/51 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Itselläni on leikattu sekä, tyttärelleni 17-vuotiaana. Samoilla mitoilla kuin sinullakin. Ota yhteys vaikka tk-lääkäriin ja pyydä lähetettä. Ei tarvita mitään todisteita fysioterapeuteista tms. vaan oma sanasi riittää. Eikä siellä käymättömyys ole leikkausta poissalukeva asia, eikä myöskään se ettei sinulla ole vielä lapsia. Rohkeasti vaan, elämänlaatusi paranee huomattavasti. Ja julkisella puolella maksavat vain sairaalassaoloajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi