Jatkaisitko tapailua jos 6 kk jälkeen intohimoiset suutelut eivät johda seksiin?
Sylikkäin nukkumiseen ja halailuun jää suutelut. Vaatteet päällä vieläpä.. Luottamuspulasta ei ole kyse, koska mies on sanonut rakastavansa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko näin, ettei oikeasti halua tai sitten häpeää jotain. Suorituspaineita, potenssiongelmia tai epätavallisen pieni penis. Siinä alkuun mahdollisia syitä.
Onko kaikilla muilla naisilla järven kokoinen pillu kun miehiltä vaaditaan AINA isoa varustusta? Miehellä on pieni (kertoi itse), mutta tärkeämpää on miten sitä käyttää ja että halut kohtaavat.
Pieni on ok, mutta jos se on todella pieni, siis jotain 2cm niin semmoista on jo vaikea edes käyttää niin että nainen tuntisi mitään.
En ole nähnyt, mutta ei ole mikro kokoa. Mies sanoi sen olevan pieni, mutta ei sentään 2cm. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimoni oli (on kertonut jälkikäteen) tavatessamme sitä mieltä, että seukkaillaan ja käydään leffassa ja pidetään kädestä nyt noin puoli vuotta ensi alkuun. No, toki noitakin tehtiin, mutta sänkyyn taisimme silti päätyä parissa viikossa...
Oliko sinulla taka-ajatus sänkyyn hyppäämisestä? Painostitko vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimoni oli (on kertonut jälkikäteen) tavatessamme sitä mieltä, että seukkaillaan ja käydään leffassa ja pidetään kädestä nyt noin puoli vuotta ensi alkuun. No, toki noitakin tehtiin, mutta sänkyyn taisimme silti päätyä parissa viikossa...
Ei ollut mitään painostamista puolin eikä toisin, asiat vain menivät omalla painollaan ja aika nopeasti. Kun hammasharjat oli kannettu toistemme kämpille, niin opiskelijakämpän kapeassa sängyssä vierekkäin nukkuminen johti kyllä hyvin pian seksiinkin ihan luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään painostamista puolin eikä toisin, asiat vain menivät omalla painollaan ja aika nopeasti. Kun hammasharjat oli kannettu toistemme kämpille, niin opiskelijakämpän kapeassa sängyssä vierekkäin nukkuminen johti kyllä hyvin pian seksiinkin ihan luontevasti.
Jatkan vielä sen verran, että tarkoitukseni ei ollut ilmaista ap:lle, että kaksi viikkoa olisi jotenkin erityisen tavoiteltava aikaikkuna. Kyse oli siitä, että meillä halut kohtasivat ja olemme aina pitäneet seksiä yhtä (=hyvin) tärkeänä osana parisuhdetta, minkä vuoksi asiat sitten sujuivatkin kuin itsestään. Huolimatta siitä, mitä vaimoni myöhemmin kertoi etukäteen kuvitelleensa toivovansa seurusteluajalta. Asiat voivat sujua kuin itsestään myös niin, että "odotteluaikaa" on puoli vuotta tai 2.5 vuotta tai mitä vaan, edelleen sillä tavalla, että molemmilla on samat odotukset ja käsitykset seksistä. Koska ap kuitenkin on tullut tänne palstalle tätä pohtimaan, niin oletan, että aivan samat odotukset eivät kuitenkaan ole.
Parisuhde on kuitenkin lähtökohtaisesti pitkä liitto (joo, olen vanhanaikainen ja pidän elämänmittaista liittoa arvokkaana), ja jos koko sen ajan joutuu sammuttelemaan omia halujaan löytämättä kanavaa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan, niin liitto varmasti myös tuntuu pitkältä... Tännekin ilmoittautuu vähän joka toiseen ketjuun kirjoittajia, joilla päällimmäisenä asiana tuntuu olevan se, että liitto on seksitön tai että seksiä on liian vähän - tämä vaikuttaisi olevan oikeasti iso ongelma parisuhteissa! Sen vuoksi pidän äärimmäisen tärkeänä, että ennen sitoutumista myös odotukset seksin suhteen ovat linjassa.
Halut eivät myöskään tietenkään pysy vakiona koko liiton ajan. Meillä on lastensaannin yhteydessä tullut kolme kertaa lähes vuoden tauko seksistä raskaus- ja toipumisaikana, koska vaimo ei vaan ole tuntenut seksiä miellyttäväksi sinä aikana. Minua nämä tauot eivät kuitenkaan suuremmin ole haitanneet, koska olen tiennyt, millainen hän on siellä tilapäisen haluttomuuden (kyse oli fyysisestä haluttomuudesta anatomian vuoksi, ei päänsisäisestä) takana, ja että hän aina halusi myös hoitaa minun halujani tarvittaessa. Jos minun olisi pitänyt arvailla, että haluaako tuo nyt enää vai ei, ja milloin haluaa vaiko ikinä ja että saanko edes omaan kikkeliini enää koskea, onko seksi enää tärkeää... Silloin olisi pää hajonnut.
Lapsien myötä meille on myös tullut parisuhteeseen ja perheeseen, miten sen sanoisin, "enemmän" kuin suurimmalle osalle lapsiperheitä. Paljon enemmän. En halua siihen mennä tässä syvemmälle, mutta seksiin asia kuitenkin liittyy niin, että aina silloinkin kun meillä vanhempina on ollut paljon muuta mielessä, yöunet vähissä ja stressitaso korkealla, niin seksiä on silti ollut suunnilleen samalla tavalla kuin ennenkin. Huolet eivät ole kummallakaan valuneet alapäähän, vaan ovat pysyneet pään sisällä. Yhteinen seksi on ollut meille todella tärkeä tekijä siinä, että on jaksettu. Olen todella onnellinen siitä, että tuo parin-kolmen viikon seurustelun jälkeen löytynyt yhteinen ja jaettu käsitys seksin asemasta meidän suhteessamme on säilynyt, eikä sitä ole tarvinnut pohtia uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei halua ikinä? Ei ehkä edes pysty?
Onko se ongelma? Kaikki eivät ole yliseksuaalisia.
Yliseksuaalisia? Onko henkilö yliseksuaalinen jos ikinä haluaa? Ja juu, kyllä se on ongelma, jos kumppani ei satu olemaan aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luontevasti? Et malttanut sitten tutustua naiseen kunnolla ja antaa toiselle aikaa perääntyä? Oksettaa kaltaisesi taka-ajatuksilla elävät miehet.
Jos ap:lle on ok odottaa vielä vähintään se 2 vuotta, niin mitäpä se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:lle on ok odottaa vielä vähintään se 2 vuotta, niin mitäpä se muille kuuluu.
Mies haluaa odottaa, koska ei innostu seksistä.
Vaikuttaa siltä, että tuo mies ei aijo harrastaa seksiä ikinä. Onko se sulle ap ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luontevasti? Et malttanut sitten tutustua naiseen kunnolla ja antaa toiselle aikaa perääntyä? Oksettaa kaltaisesi taka-ajatuksilla elävät miehet.
Sovitaan sitten niin 😂😂😂 Pitäis varmaan käydä sanomassa vaimolle heti että jätä se sika, vai kannattaako minun kuitenkin odottaa ensi vuoteen ja 20-vuotishääpäivää?
Nimim. epätietoinen sika, mitä teen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan sitten niin 😂😂😂 Pitäis varmaan käydä sanomassa vaimolle heti että jätä se sika, vai kannattaako minun kuitenkin odottaa ensi vuoteen ja 20-vuotishääpäivää?
Tai äh, ehkä mä vaan houkuttelen sen tänäkin iltana seksiin. Vilautan vaan kikkeliä suihkuun mennessä, mutta en kerro seksiaikeistani, vaan jätän ne taka-ajatukseksi. Peiton alla menen kihnuttamaan kylkeen ja - klunk - ehkä hipaisen tissiäkin. Huh, alkaa oikein kuumottaa nää taka-ajatukset.
Haiskahtaa kyllä vähän provolta. Tuntuu oudolta, että seksuaalisesti noin estynyt ja konservatiivinen mies olisi sinulle kertonut tässä vaiheessa senkin, miten kauan seurusteli exänsä kanssa ilman seksiä (kunnes exä jätti) ja pisteeksi i:n päälle vielä kikkelinsä koon.
Mutta jos mies vain on outo ja tämä ei ole provo, niin ihmettelen, miksi vielä hengailet hänen kanssaan. Sinulle seksi kuitenkin taitaa merkitä jotain, sillä muuten et kyselisi netissä, kannattaako seksitöntä miestä vielä tapailla. Jos mies oikeasti oli 2,5 vuotta ilman ensimmäistäkään seksikertaa ja nyt sinun kanssasi jo 6 kk, niin todennäköisesti hän on täysin aseksuaali. Jos ei ihan aseksuaali, niin erittäin epäseksuaalinen joka tapauksessa. Seksuaalisen ei kannata ryhtyä seurustelemaan epäseksuaalisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä teette, mutta älkää häiritkö naapureita. :D Luultavasti sekoaisit jos yhtäkkiä vaimosi kieltäytyisi kokonaan seksistä eikä haluaisi sinua enää vai mitä? Eroaisitko välittömästi?
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa kyllä vähän provolta. Tuntuu oudolta, että seksuaalisesti noin estynyt ja konservatiivinen mies olisi sinulle kertonut tässä vaiheessa senkin, miten kauan seurusteli exänsä kanssa ilman seksiä (kunnes exä jätti) ja pisteeksi i:n päälle vielä kikkelinsä koon.
Mutta jos mies vain on outo ja tämä ei ole provo, niin ihmettelen, miksi vielä hengailet hänen kanssaan. Sinulle seksi kuitenkin taitaa merkitä jotain, sillä muuten et kyselisi netissä, kannattaako seksitöntä miestä vielä tapailla. Jos mies oikeasti oli 2,5 vuotta ilman ensimmäistäkään seksikertaa ja nyt sinun kanssasi jo 6 kk, niin todennäköisesti hän on täysin aseksuaali. Jos ei ihan aseksuaali, niin erittäin epäseksuaalinen joka tapauksessa. Seksuaalisen ei kannata ryhtyä seurustelemaan epäseksuaalisen kanssa.
Sinusta en tiedä, mutta normaalissa parisuhteessa on hyvä puhua seksistä ja omista toiveista sekä haluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta en tiedä, mutta normaalissa parisuhteessa on hyvä puhua seksistä ja omista toiveista sekä haluista.
Miten tämä nyt liittyi asiaan? Meillä puhuttiin seksistä ja haluista jo ekoilla treffeillä ja harrastettiinkin sitä, ja sen jälkeenkin on puhuttu paljon. Mutta tuntuu oudolta, että mies, joka olisi noin haluton ja epäseksuaalinen tai konservatiivinen, jaarittelisi hänen ja exänsä seksielämästä ja kertoisi melansa koon. Ei todennäköinen kombinaatio.
Ja edelleenkään en suosittele seksistä tykkäävän naisen seurustelevan sellaisen miehen kanssa, joka todistettavasti ei edellisessäkään suhteessa halunnut seksiä koko 2,5 vuoden aikana.
Todennäköisesti en jatkaisi tapailua, mutta varma en voi olla. Ehkä jatkaisinkin suhdetta kaverimielessä ja katselisin samalla ympärilleni, olisiko joku muu kiinnostava mies näkyvissä. Tai sitten yrittäisin kaikin keinoin johtaa suhdetta seksiin. Mulle seksittömyys ei todellakaan ole ok. Mutta ymmärrän, ettei se kaikille välttämättä ole niin tärkeää. On kuitenkin iso ongelma suhteessa, jos sinä haluat seksiä ja mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Sylikkäin nukkumiseen ja halailuun jää suutelut. Vaatteet päällä vieläpä.. Luottamuspulasta ei ole kyse, koska mies on sanonut rakastavansa.
Minä myös löysin aivan ihanan miehen. Ei olla vielä oltu yhdynnässä, kun mies on ujo. Haluaisin kyllä aivan hirveesti jo.
Kerran en voinut hillitä itseeni ollenkaan vaan kaadoin hänet kiihkoissasi maahan ja hyppäsin päälle sekä annoin intohimoisia kielisuudelmia. Sitten tajusin, et mies riuhtoi ja pyristeli pakokauhuissaan allani. Päästin hänet vapaaksi ja hän otti karvalakkinsa ja lähti.
Olen soitellut siitä lähtien miltei joka päivä, mut hän on ollut kovin kiireinen. Liityin painonvartioihinkin tammikuussa ja olen jo puoli kiloa laihtunut. Seuraavalla kerralla kyllä kosin. Ajattelin, et juhannushäät olis ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös löysin aivan ihanan miehen. Ei olla vielä oltu yhdynnässä, kun mies on ujo. Haluaisin kyllä aivan hirveesti jo.
Kerran en voinut hillitä itseeni ollenkaan vaan kaadoin hänet kiihkoissasi maahan ja hyppäsin päälle sekä annoin intohimoisia kielisuudelmia. Sitten tajusin, et mies riuhtoi ja pyristeli pakokauhuissaan allani. Päästin hänet vapaaksi ja hän otti karvalakkinsa ja lähti.
Olen soitellut siitä lähtien miltei joka päivä, mut hän on ollut kovin kiireinen. Liityin painonvartioihinkin tammikuussa ja olen jo puoli kiloa laihtunut. Seuraavalla kerralla kyllä kosin. Ajattelin, et juhannushäät olis ihanat.
Missä maassa asut? Painonvartijat lopetti Suomessa jo about 10 vuotta sitten. Niin joo Venäjällä käytetään karvalakkeja.
Kuulostaa, että mies ei syystä tai toisesta halua seksiä lainkaan. Seisooko hänellä edes koskaan? Siitähän sen tuntee, minkä kokoinen on, ja haluaako sinua.
Onko se ongelma? Kaikki eivät ole yliseksuaalisia.