Sisko oli yöllä yrittänyt itsemurhaa :(
Kävin tänään sairaalassa katsomassa. Fyysinen vointi ilmeisesti olosuhteisiin nähden ok, mutta munuaisiin piti tehdä joku huuhtelu. Oli ottanut yliannostuksen lääkkeitä. Hän on kärsinyt kovista kivuista jo jonkin aikaa, mutta enemmänkin psyykkinen puoli oli epäkunnossa. Joutuu nyt olemaan sairaalassa jonkin aikaa. :/ Huomenna tapaa lääkärin ja psykiatrin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Selkäkipuja ei juuri hoideta, buranalla pärjää on nykymeno.
Jep ja sit ihmetellään miksi Suomessa on paljon masennusta ja alkoholismia. Moni hoitaa selkäkipua tekeytymällä masentuneeksi, kun saa niin hermokipulääkkeet selkäänsä tai masentuu oikeasti jatkuvista kivuista. Lisäksi alkoholi myös auttaa hermostoperäisessä selkäkivussa, mikä johtaa siihen että fiksutkin ihmiset turvautuu pulloon, kun lääkettä ei lääkäriltä saa.
Ssri nappulat voivatkin auttaa hermokipuihin. Kyllä noita mullakin kokeiltiin, mutta vasta leikkauksen jälkihoidossa. Tosiaan avun mulle toi selkäleikkaus - jonne pääsemisestä piti tapella yli kaksi vuotta, joista viimeisen vuoden olin masentunut ja ahdistunut, kun mun kipuja vähäteltiin.