Komein miestyyppi mulle on tavallinen, vähän möhömahainen perusjamppa. Esimerkki:
Katsoin taas Linnan juhlien jatkoilta Semmarien esiintymisen ja tulin päätelmään että voisin rakastella heistä ihan ketä vain (kunnioituksesta johtuen en käytä p-alkuista verbiä).
Kuka on sun tavis-crush?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Olisitte kertonut kun olin 18v. Nyt on elämä piiloteltu kiven alla.
Tuu pois sieltä kiven alta, mitä sä siellä teet? Ellet sitten ole kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Semmarien?
Seminaarimäen mieslaulajat. Mee kattoo YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoon, tuo ei ole mitään muuta kuin huonoa itsetuntoa! Katsele ympärillesi, suurin osa naisista pariutuu aivan tavallisen näköisen miehen (tai naisen) kanssa.
Se on kumma kun tavismiehille möhömaha on ok, tavismuijan pitää olla jannihussi että on ok ja sekin on liian läski tavismiehen mielestä. Pientä kaksinaismoraalia taas.
Naiisilla vissiin ihannemiestyyppi määräytyy pitttkälti isän kautta. Ittseäni miehen taas viehättää naiset joilla on pitkä nenä, pidemmät kasvot, vähän miehekkäät kasvonpiirteet. Selllainen sirous on toki kaunista, mutta se kertooo hieman siitä luonteesta luotaantyötäviä merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kamoon, tuo ei ole mitään muuta kuin huonoa itsetuntoa! Katsele ympärillesi, suurin osa naisista pariutuu aivan tavallisen näköisen miehen (tai naisen) kanssa.
Hyvä itsetunto perustuu aiempiin hyviin kokemuksiin. Jos historiassa on pelkkiä epäonnistumisia ja nöyryytyksiä, niin on mahdotonta olla hyväitsetuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiisilla vissiin ihannemiestyyppi määräytyy pitttkälti isän kautta. Ittseäni miehen taas viehättää naiset joilla on pitkä nenä, pidemmät kasvot, vähän miehekkäät kasvonpiirteet. Selllainen sirous on toki kaunista, mutta se kertooo hieman siitä luonteesta luotaantyötäviä merkkejä.
Seellaiset prinsessatyypit joiden koko eläämä on keskittynyt kaikkeen kimaltavaan niin eii niiden kanssa oikein voi keskustella mistään. Mutta ulkoonäkö se on vain ennokäsityksiä. Ihhmisellä on tarve aina muodostaa ja jäsennellä asioita sellaiseen ns turvaalliseen ymmärrettävään selkeään muotoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun tavismiehille möhömaha on ok, tavismuijan pitää olla jannihussi että on ok ja sekin on liian läski tavismiehen mielestä. Pientä kaksinaismoraalia taas.
Kaksinaismoraalia on sun uhriutumistarinoissasi. Keksipä uusi satu taas.
Tuossa Semmareissa on kyllä hyvä kattaus erilaisia miestyyppejä, ne on kaikki ihania!
T: ap
Vähän särähti korvaan tuo perusjamppa. Nimittäin kaikki tietää, että helvetti jäätyy ennen kuin perusjamppa saa naista.
Vierailija kirjoitti:
JanniHussi nyt on kauhee läski.
Nämä on tyypillisiä valheita, kiihotun tavismiehistä jne.
Tarkoitus on vain silitellä miesten egoa, jotta ne ei taas pahoita mieltään, koko yhteiskunta suojelee miesten egoa.
Kukaan nainen ei oikeasti kiihotu jostain dadbodysta.
Ja ne naiset, jotka säälistä menee rumien miesten kanssa yhteen, onkin sitten niin seksihaluttomia jostakin mystisestä syystä heti, kun on menty naimisiin. Syynä on oikeasti sen miehen rumuus, vaikka itse piti mennä sellaisen kanssa naimisiin jossakin "en ole pinnallinen, hihii" kuvitelmissa. Vaikeaa sitten kostua sen rumiluksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole niiden palstan provo- porukan mielipide. Ei mitenkään yleinen miesten mielipide.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole niiden palstan provo- porukan mielipide. Ei mitenkään yleinen miesten mielipide.
M35
Niinpä. Suurin osa naisista, joita oon lähestynyt, on ollut vähintään lievästi ylipainoisia usein enemmänkin
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto perustuu aiempiin hyviin kokemuksiin. Jos historiassa on pelkkiä epäonnistumisia ja nöyryytyksiä, niin on mahdotonta olla hyväitsetuntoinen.
Tämä! Tähän kun lisätään narsistinen äiti joka nöyryytti läpi lapsuuden ja sen jälkeen vielä muiden naisten nöyryytys on aika vaikea tuntea itsensä hyvä itsetuntoiseksi naisten seurassa vaikka olisikin komeakin mies.
Naiset ei taida ymmärtää mikä vaikutus heidän sanomisillaan on?
Jos Ville Niinistö lasketaan niin sitten mulla se.