Sinä, joka et pidä aikaleimaa Whatsappissa näkyvillä. Miksi näin?
Kommentit (25)
Aina ei huvita vastailla heti viesteihin ja siitä vedetään porot nokkaan kun kuitenkin "oot ollut paikalla".
Mitä se muille kuuluu. Vastaan sitten kun kerkeän ja jaksan jos ei ole mitään kiireellistä. Muutenkin mennyt aivan liian pitkälle tämä kyttäyskulttuuri.
Haluan pitää stalkkausmahdollisuudet minimissä.
Koska olen apeuteen taipuvainen ja silloin en jaksa keskustella kuin max yhden ihmisen kanssa. Samoin saatan lueskella vanhoja viestejä yöllä itsekseni ilman, että minulla on energiaa alkaa viestitellä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei huvita vastailla heti viesteihin ja siitä vedetään porot nokkaan kun kuitenkin "oot ollut paikalla".
Noh ei sen poislaitto hyödytä mitään, jos viestin hakasista voi päätellä onko viesti toimitettu ja luettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh ei sen poislaitto hyödytä mitään, jos viestin hakasista voi päätellä onko viesti toimitettu ja luettu...
Jos ei halua antaa lukukuittausta yksityisviestille, niin siinä tapauksessa ne varmasti lukee ilmoitusnäytön kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Ja eikös kuitenkin näy, jos on sillä hetkellä paikalla, vaikka aikaleimaa ei näy?
Eräs naistuttava teki itsensä näkymättömäksi, kun alkoi nettitreffailemaan. Varmaan senverran ukkoja watsapissa, ettei kaikille halunnut paljastaa olemassaoloaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon poistanut myös tän hakaskuittauksen käytöstä. -ohis
Siksi etten jaksa selostaa poikaystävälle miksi olen ollut paikalla aikaan x ja y tai miksi en töissä ollessani vastaa viesteihin, vaikka lukisin ne.
Paikalla olo (juuri nyt) pitäisi myös saada piiloon
En edes sen kummemmin ajattele asiaa, poistan vain kaiken mahdollisen asetuksista. Ajattelen toisin päin: haluan erikseen perustelut sille, miksi joku ominaisuus on käytössä. Näin sen pitäsi minusta kaikilla muillakin olla.
Kaikki ne jotka tiedän tekevän noin ovat olleet pettäjiä ja/tai pyörittäneet monia samaan aikaan. itse en henkilökohtaisesti luottaisi tuollaiseen mieheen.
En aina jaksa vastailla kaikille, esim. Pari ystävää avautuu illalla ongelmistaan ja samaan aikaan viestittelen mieheni kanssa. Ystävä ihmettelee muksi en vastaa hänelle vaikka olen paikalla..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne jotka tiedän tekevän noin ovat olleet pettäjiä ja/tai pyörittäneet monia samaan aikaan. itse en henkilökohtaisesti luottaisi tuollaiseen mieheen.
Ketä tarkalleenottaen petän tehdessäni näin? Käsittääkseni olen sinkku.
Syy miksi minulla on kuittaukset pois on lasteni isässä, en jaksa sitä vittuilua mikä tulee jos olen ollut myöhään paikalla. Erosta 2v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tarkalleenottaen petän tehdessäni näin? Käsittääkseni olen sinkku.
Syy miksi minulla on kuittaukset pois on lasteni isässä, en jaksa sitä vittuilua mikä tulee jos olen ollut myöhään paikalla. Erosta 2v.
Nämä olivat MINUN kokemuksiani :) jokainen tehkööt miten tykkää.
Tuttava jäi sinkuksi ja pyöritti samaanaikaan pariakin miestä. Laittoi lopulta tuon piiloon :D
En koe sitä tarpeelliseksi