Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et pidä aikaleimaa Whatsappissa näkyvillä. Miksi näin?

Vierailija
25.03.2018 |

Perusteluja. Yöllisiä seksiviestejä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe sitä tarpeelliseksi

Vierailija
2/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei huvita vastailla heti viesteihin ja siitä vedetään porot nokkaan kun kuitenkin "oot ollut paikalla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muille kuuluu. Vastaan sitten kun kerkeän ja jaksan jos ei ole mitään kiireellistä. Muutenkin mennyt aivan liian pitkälle tämä kyttäyskulttuuri.

Vierailija
4/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää stalkkausmahdollisuudet minimissä.

Vierailija
5/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen apeuteen taipuvainen ja silloin en jaksa keskustella kuin max yhden ihmisen kanssa. Samoin saatan lueskella vanhoja viestejä yöllä itsekseni ilman, että minulla on energiaa alkaa viestitellä kenenkään kanssa.

Vierailija
6/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei huvita vastailla heti viesteihin ja siitä vedetään porot nokkaan kun kuitenkin "oot ollut paikalla".

Noh ei sen poislaitto hyödytä mitään, jos viestin hakasista voi päätellä onko viesti toimitettu ja luettu...

Vierailija
7/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh ei sen poislaitto hyödytä mitään, jos viestin hakasista voi päätellä onko viesti toimitettu ja luettu...

Jos ei halua antaa lukukuittausta yksityisviestille, niin siinä tapauksessa ne varmasti lukee ilmoitusnäytön kautta.

Vierailija
8/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Ja eikös kuitenkin näy, jos on sillä hetkellä paikalla, vaikka aikaleimaa ei näy?

Vierailija
9/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaset voi ottaa pois myös

Vierailija
10/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naistuttava teki itsensä näkymättömäksi, kun alkoi nettitreffailemaan. Varmaan senverran ukkoja watsapissa, ettei kaikille halunnut paljastaa olemassaoloaan.

Vierailija
11/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon poistanut myös tän hakaskuittauksen käytöstä. -ohis

Vierailija
12/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi etten jaksa selostaa poikaystävälle miksi olen ollut paikalla aikaan x ja y tai miksi en töissä ollessani vastaa viesteihin, vaikka lukisin ne.

Vierailija
13/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla olo (juuri nyt) pitäisi myös saada piiloon

Vierailija
14/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes sen kummemmin ajattele asiaa, poistan vain kaiken mahdollisen asetuksista. Ajattelen toisin päin: haluan erikseen perustelut sille, miksi joku ominaisuus on käytössä. Näin sen pitäsi minusta kaikilla muillakin olla.

Vierailija
15/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se sulle kuuluu.

Vierailija
16/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne jotka tiedän tekevän noin ovat olleet pettäjiä ja/tai pyörittäneet monia samaan aikaan. itse en henkilökohtaisesti luottaisi tuollaiseen mieheen.

Vierailija
17/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina jaksa vastailla kaikille, esim. Pari ystävää avautuu illalla ongelmistaan ja samaan aikaan viestittelen mieheni kanssa. Ystävä ihmettelee muksi en vastaa hänelle vaikka olen paikalla..

Vierailija
18/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne jotka tiedän tekevän noin ovat olleet pettäjiä ja/tai pyörittäneet monia samaan aikaan. itse en henkilökohtaisesti luottaisi tuollaiseen mieheen.

Ketä tarkalleenottaen petän tehdessäni näin? Käsittääkseni olen sinkku.

Syy miksi minulla on kuittaukset pois on lasteni isässä, en jaksa sitä vittuilua mikä tulee jos olen ollut myöhään paikalla. Erosta 2v.

Vierailija
19/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä tarkalleenottaen petän tehdessäni näin? Käsittääkseni olen sinkku.

Syy miksi minulla on kuittaukset pois on lasteni isässä, en jaksa sitä vittuilua mikä tulee jos olen ollut myöhään paikalla. Erosta 2v.

Nämä olivat MINUN kokemuksiani :) jokainen tehkööt miten tykkää.

Vierailija
20/25 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava jäi sinkuksi ja pyöritti samaanaikaan pariakin miestä. Laittoi lopulta tuon piiloon :D