Pelimiehet haluavat tavata sunnuntaisin. Voisiko joku kertoa mitä ihmeellistä heidän perjantaissa ja sunnuntaissa tapahtuu?
Siis, olen laittanut aina tällaisten ihmisten kanssa poikki tapaamisen jos tuntuu, että viikonloppuna on jotain selittelyihin perustuvaa menoa. Mutta siis, mitä näiden miesten perjantaissa ja lauantaissa tapahtuu? Varattuja eivät ole, siitä olen varma.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Perjantai ja lauantai ovat deittailun Prime Time ja varattu vain parhaille. Jos tapaillaan muuna aikana tietää olevansa varasijoilla tai varma nakki.
Höpsis.
Ei nää miehet kyllä mitään naisia tapaile pe-la vaan tekevät juurikin sitä, mitä täällä on kerrottu, eli viettävät aikaa miesporukoissa ja ehkä mahdollisesti panevat baarisäätöjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantai ja lauantai ovat deittailun Prime Time ja varattu vain parhaille. Jos tapaillaan muuna aikana tietää olevansa varasijoilla tai varma nakki.
Höpsis.
Ei nää miehet kyllä mitään naisia tapaile pe-la vaan tekevät juurikin sitä, mitä täällä on kerrottu, eli viettävät aikaa miesporukoissa ja ehkä mahdollisesti panevat baarisäätöjään.
Niin mietipä miten ylös tärkeysjärjestyksessä sijoittuu ko nainen, mikäli juopottelu, kaverit ja baaripanot ajavat listalla ohitsesi.MOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis.
Niin mietipä miten ylös tärkeysjärjestyksessä sijoittuu ko nainen, mikäli juopottelu, kaverit ja baaripanot ajavat listalla ohitsesi.MOT
No olenko väittänyt muuta? Eiköhän tuo ole ihan itsestäänselvyys. Siksi lopetin tuon tapailin.
Tällä palstalla on tosi turhauttavaa puhua, kun ihmiset ovat niin tyhmiä. Taidan lopettaa
Näin naisena, mulla ei ainakaan "krapulasunnuntaisin" ole intoa alkaa enää siinä vaiheessa treffejä sopia, jos oon viihteellä eikä baarista löydy kivaa niin samana yönä soittoo satunnaisille vakkareille, saa sit sunnuntaina nukkua pitkään yhdessä tai jo yksin omassa rauhassa :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta tällaisesta miehestä. Olen kiltti ja uskovainen nainen, iloinen ja herkkä.
Meillä ei ollut seksiä tuon miehen kanssa tietenkään, mutta annoin hänelle mahdollisuuden koska uskon ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää. Laitoin jutun josssin vaiheessa itse poikki, koska todellisuus tuli ilmi ja osasin laskea asioita yhteen.
Mulla jäi tuosta tapauksesta lähinnä sellainen olo, että mies oli kateellinen minun puhtoisuudelleni, arvoilleni ja herkkydelleni. Hänellä itsellä taisi olla jotain arvottomuutta pohjalla ja olisi mahdollisesti halunnut siirtää arvottomuuden minuun, turmelemalla ja hyväksikäyttämällä minua. Ei onnistunut ja luovutti varmaan samoihin aikoihin kuin minä ilmoitin etten halua enää tavata.
Jos tällaiseen mieheen haksahtaa pitää muistaa, ettei kaikki miehet ole samanlaisia. Ja pitää olla myös armollinen itselleen. Ja muistaa, että hyvään uskomista ei kannata lopettaa tällaisten tapausten takia.
Miksi tätä on alapeukutettu?
Ettekö voi kertoa miksi alapeukutitte tuota juttua?454
mitä ap tekee sunnuntaisin jos se on huono aika tavata?? Ja miksi sinulle ei kelpaa yksinäiset miehet jotka on aina vapaana ryntäämään vaikka toiselle puolelle suomea?