Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimiehet haluavat tavata sunnuntaisin. Voisiko joku kertoa mitä ihmeellistä heidän perjantaissa ja sunnuntaissa tapahtuu?

Vierailija
25.03.2018 |

Siis, olen laittanut aina tällaisten ihmisten kanssa poikki tapaamisen jos tuntuu, että viikonloppuna on jotain selittelyihin perustuvaa menoa. Mutta siis, mitä näiden miesten perjantaissa ja lauantaissa tapahtuu? Varattuja eivät ole, siitä olen varma.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun otsikossa pitäisi olla siis perjantaisin ja lauantaisin!

Vierailija
2/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe ja La ollaan radalla ja bongataan misuja.

Su tarvii krapulapanot sitten jonkun kanssa. 

Näin ainakin itsellä, mielellään baari hoidon luota suoraan "vakipanon" luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on perjantaina ja lauantaina dokaamassa kavereiden kanssa tai hakemassa baarista pillua. Sunnuntaina sitten krapulapanetus, ja jos ei ole löytynyt uutta pillua tai se ei enää ole vierellä, niin hakevat sitä sinulta.

Vierailija
4/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikierrosta, poikien mökkiryyppäjäiset ja ehkä kännin huuruisia panoja. Sitten sunnuntaina kun on pakkoselvitä maanantain töitä varten muutenkin, niin sun seura kelpaa hetken.

Ole huoleti, kaikki voittaa! :)

Vierailija
5/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot darrapilu, siis jos parempaakaan ei ole sillä hetkellä vieressä

Vierailija
6/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Mä ole kenenkään pillu enkä mikään muukaan kun en hyväksy tuollaista käytöstä. Enkä edes harrasta seksiä tapailuvaiheessa.

Vierailija
7/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaisin harkat ja lauantaina peli.

Vierailija
8/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle just paras treffiajankohta olisi sunnuntaina klo 11! 

Perjantaina olen väsynyt töistä ja haluan vain rötvätä kalsareissa kotona, lauantaina aamupäivällä siivoskelen ym ja iltapäivästä käyn kyläilemässä kavereilla. Illalla harrastan.

Sunnuntaiaamuna lähden ulkoilemaan +3 tunniksi ja tulen kotiin ruoanlaittoon. Alan valmistautua seuraavaan työpäivään.

Kotona myös teini jolle en halua selitellä mitään pe-la iltamenoja joten silloin treffit on ehdoton ei.

Vierailija
9/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat hakevat perjantaina ja lauantaina irtoseksiä baarista ja sunnuntai on varattu niille tylsille vakipanoille, jotka pysyvät ringissä ilman erityistä suostuttelua.

-kiltti mies-

Vierailija
10/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ei-pelimiehenä introverttinä miehenä sunnuntai on aika hyvä, koska perjantai-illan haluan levätä työviikon jälkeen. Lauantaina pitää hoitaa asioita, joita ei viikolla kerennyt/jaksanut ja tavata ehkä kavereita. Lauantai voi tosin olla myös sopiva tapailupäivä. Sunnuntaisin on eniten aikaa.

Vierailija
11/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset nauttii olla yksi monista jännä miehen/pelimiehen pilluista. Ei nuo kiltti miesten jutut ihan tuulesta temmattuja ole.

Vierailija
12/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja lauantai metsastetaan radalla muuta  ja dokataan kavereiden kanssa. Sunnuntaille on hyva olla lista sunnuntaikavereita kenen kanssa naida, syoda pizzaa ja ehka nukkua paikyt krapulasunnuntaina.

Vierailija
13/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa elämää nuo miehet viettävät. Mitä he oikein pakenevat? Koska pakenemistahan tuo on. Jotain traumojaan eivät uskalla kohdata.

Enkä ymmärrä miksi naiset tuomitaan tässä ketjussa. Todennäköisesti nuo miehet antavat näiden naisten uskoa että voisi olla jotain vakavampaa.

En myöskään usko, että niitä tylsimpiä tavataan sunnuntaisin - päinvastoin. Ne naiset ovat todennäköisesti niitä mukavia ja kilttejä ihmisiä, joita voi tapailla ihan selvinpäinkin.

Vierailija
14/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset nauttii olla yksi monista jännä miehen/pelimiehen pilluista. Ei nuo kiltti miesten jutut ihan tuulesta temmattuja ole.

Ei ole tuulesta temmattuja, kun itsekin olen tuota harrastanu.

Vierailija
15/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta tällaisesta miehestä. Olen kiltti ja uskovainen nainen, iloinen ja herkkä.

Meillä ei ollut seksiä tuon miehen kanssa tietenkään, mutta annoin hänelle mahdollisuuden koska uskon ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää. Laitoin jutun josssin vaiheessa itse poikki, koska todellisuus tuli ilmi ja osasin laskea asioita yhteen.

Mulla jäi tuosta tapauksesta lähinnä sellainen olo, että mies oli kateellinen minun puhtoisuudelleni, arvoilleni ja herkkydelleni. Hänellä itsellä taisi olla jotain arvottomuutta pohjalla ja olisi mahdollisesti halunnut siirtää arvottomuuden minuun, turmelemalla ja hyväksikäyttämällä minua. Ei onnistunut ja luovutti varmaan samoihin aikoihin kuin minä ilmoitin etten halua enää tavata.

Jos tällaiseen mieheen haksahtaa pitää muistaa, ettei kaikki miehet ole samanlaisia. Ja pitää olla myös armollinen itselleen. Ja muistaa, että hyvään uskomista ei kannata lopettaa tällaisten tapausten takia.

Vierailija
16/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Mä ole kenenkään pillu enkä mikään muukaan kun en hyväksy tuollaista käytöstä. Enkä edes harrasta seksiä tapailuvaiheessa.

Vastasit just omaan kysymykseesi,

Vierailija
17/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys kyllä oli mitä pelimiehet tekee perjantaisin ja lauantaisin.

Vierailija
18/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta tällaisesta miehestä. Olen kiltti ja uskovainen nainen, iloinen ja herkkä.

Meillä ei ollut seksiä tuon miehen kanssa tietenkään, mutta annoin hänelle mahdollisuuden koska uskon ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää. Laitoin jutun josssin vaiheessa itse poikki, koska todellisuus tuli ilmi ja osasin laskea asioita yhteen.

Mulla jäi tuosta tapauksesta lähinnä sellainen olo, että mies oli kateellinen minun puhtoisuudelleni, arvoilleni ja herkkydelleni. Hänellä itsellä taisi olla jotain arvottomuutta pohjalla ja olisi mahdollisesti halunnut siirtää arvottomuuden minuun, turmelemalla ja hyväksikäyttämällä minua. Ei onnistunut ja luovutti varmaan samoihin aikoihin kuin minä ilmoitin etten halua enää tavata.

Jos tällaiseen mieheen haksahtaa pitää muistaa, ettei kaikki miehet ole samanlaisia. Ja pitää olla myös armollinen itselleen. Ja muistaa, että hyvään uskomista ei kannata lopettaa tällaisten tapausten takia.

Juuri näin!

Vierailija
19/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys kyllä oli mitä pelimiehet tekee perjantaisin ja lauantaisin.

Hommaavat sitä, mitä eivät sulta saa.

Vierailija
20/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja lauantai ovat deittailun Prime Time ja varattu vain parhaille. Jos tapaillaan muuna aikana tietää olevansa varasijoilla tai varma nakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan