Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te vähän kurvikkaammat tytöt! Loma-aiheista kysyttävää

Vierailija
25.03.2018 |

Ollaan lähdössä tytyöporukalla etelään mutta minua arveluttaa mahdanko mahtua siihen lentokoneen penkkiin. Olen kokoa 62-64 ja lantio on 162 cm.

Kokemuksia?

Asiallisia vastauksia please.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa lentoyhtiölle ja kysyä penkkien leveyttä. Varaa tarvittaessa 2 penkkiä

Vierailija
2/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kurvikkaalla siis läskiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani miten meinaat mahtua vessaan koneessa?

Vierailija
4/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ”kurvikas” istui kerran vieressäni, tai tarkemmin sanottuna päälläni. Matkustin vauvan kanssa ja oli hankalaa, kun toisen makkara oli melkein sylissäni. Siis oikeasti en puhu tukevasta ihmisestä vaan ainakin kolme-neljä kertaa itseni painoisesta. Pyysin paikanvaihtoa ja se onnistui. Jos viet kaksi paikkaa, sinun tulisi maksaa kahdesta paikasta.

N160/46

Vierailija
5/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lentoyhtiöön ja kerro tilanne. Olen tosissani. Kaikki sujuu helpommin. Ahtaita ovat, mutta järjestellä voi ja kaksi voi varata yms.

Vierailija
6/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska ilmaus sairaalloiselle lihavuudelle.

Vierailija
7/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos varaa kaksi paikkaa, mutta ei saakaan viereisiä paikkoja?

Vierailija
8/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi penkkiä. Kaverisi ovat varmaan jo varanneet omat istumapaikat vierekkäin ja sinä pääset jonkun pahaa-aavistamattoman raukan viereen... Minkä verran reitesi ympärysmitta on? Miten tuollaiset mitat ovat oikein syntyneet...? Ihan mielenkiinnosta kyselen, en kettuillakseni.

Vierailija
9/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko menossa Gambiaan? Siellä voisi olla menekkiä tuollaiselle kurvikkaalle iloiselle ja räväkälle sinkkutytölle.

Vierailija
10/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kurvikkaammat...? Olen ihan laihan lirpukka rinnallasi, vaikka ylipainoa onkin jo kun verran. Luulin, että aloituksessa puhutaan kaltaisistani naisista, joten en osaa vastata. Soita lentoyhtiöön aika nopeasti ja valmistaudu kaivamaan kuvettasi lisäpenkin hinnan takia.

Vierailija
11/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko läski lähössä seksilomalle? Siinä ihrat vaan tutisee kun musta mies paukuttaa menemään.

Vierailija
12/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ”kurvikas” istui kerran vieressäni, tai tarkemmin sanottuna päälläni. Matkustin vauvan kanssa ja oli hankalaa, kun toisen makkara oli melkein sylissäni. Siis oikeasti en puhu tukevasta ihmisestä vaan ainakin kolme-neljä kertaa itseni painoisesta. Pyysin paikanvaihtoa ja se onnistui. Jos viet kaksi paikkaa, sinun tulisi maksaa kahdesta paikasta.

N160/46

Tässäkään kommentissa ei huomata itse mulle aiheuttamaa haittaa vaan pelkästään muiden. Läski haittaa vain viereistä ihmistä.

Vierailija
13/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein mahdu penkkiin. Joudut tavallaan istumaan sivuttain. Toivottavasti ei ole pitkä lento.

Vierailija
14/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt tuskin on enää kurvikas vaan muistuttaa lähinnä muodotonta multasäkkiä. Soita lentoyhtiöllä ja kysy, pahimmassa tapauksessa sua ei päästetä koneeseen jos olet varannut vain yhden paikan, et mahdukaan ja kone on täyteen buukattu.

Vierailija
15/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kurvikkaampi? Olen itse kokoa 165/82 vaatekoko 44 ja koe olevani just ja just vielä kurvikas enkä suoraan sanottuna lihava.

Oikeasti, tällainen fat hyväksyntä on sairasta. Normaalipaino, jopa pieni pyöreys ok mutta teet hallaa itsellesi vähättelemällä sairaalloista ylipainoasi ”kurveiksi”.

Vierailija
16/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsori, vähän olet ylileveä kuljetus, et mahdu mitenkään yhdelle penkille. Et myöskään lentokoneen vessaan.

Vierailija
17/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu.. LAIHDUTA LÄSKI!

Vierailija
18/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi penkkia, ala maksa veroja kahteen kertaan, muista se! Businekseen voisit just ja just mahtua, tosin koneita missa oikea business ei operoida suomesta ihan kauheasti, riippuu milla ja minne.

Vierailija
19/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan lähdössä tytyöporukalla etelään mutta minua arveluttaa mahdanko mahtua siihen lentokoneen penkkiin. Olen kokoa 62-64 ja lantio on 162 cm.

Kokemuksia?

Asiallisia vastauksia please.

Mikä vittu on koko 62-64? Olen kokoa 40-42 eli läski keski-ikäinen tantta ja silti mahdun hyvin lentokoneen penkkiin.