Miksi viet lapsesi päiväkotiin?
Miksi viet lapsesi päiväkotiin, jos olet itse kotona?
Kommentit (13)
Koska työnantaja ei tykkää jos hoidan taaperoa työaikana, eikä taapero malta istui hiljaa paikoillaan sitä kahdeksaa tuntia minkä äitinsä istuu koneen ääressä töitä tehden.
Olen laiska enkä jaksa kakaroita kokonaista päivää. Lapsi tarvitsee virikkeitä, kavereita ja muuta höpöhöpöä, tämä tietysti parempi selitys.
Koska etäpäivinäkin pitää saada jotain tehtyä ja koska eskari on pakollinen.
Koska niinä päivinä kun en oo arkena töissä, opiskelen. Tenttikirjan lukeminen onnistuu paremmin kun neljävuotias ei jatkuvasti keskeytä.
Koska toimintaterapeutti ja neurologi ovat sitä mieltä, että kyseisen lapsen on tärkeää olla päiväkodissa säännöllisesti viitenä päivänä viikossa 4 tuntia päivässä.
Ja kyllähän se alkaa muutenkin jo 5-vuotiaalle olemaan hyvästä, toisin kun vaikka joku esim. 2-vuotias ei siitä mitään vielä varsinaisesti ainakaan hyödy.
Siksi vien lapseni päiväkotiin, ettei pärjäisi yksin kotona töissä ollessani. Ennen kuin käyt nillittämään kotona olemisesta, opetan sinulle kotimaisen kielemme kirjoittamisen alkeita: otsikossa on se, mitä kysytään, tekstissä tarkennetaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska ostarin vartijat palauttavat lapsen minulle aina kun yritän jättää sen sinne.
Koska vien isosisaruksensa eskariin ja koska 5-vuotiaalle olisi tylsää kököttää joka päivä vauvan ja minun kanssa sisällä.
Kun eskari päättyy ja ilmat ovat lämpimämmät, on vauvakin isompi ja voidaan ulkoilla riittävästi omalla porukalla.
Lapsi on ollut töiden takia päiväkodissa ja halusi itse siellä jatkaa, kun jäin työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ostarin vartijat palauttavat lapsen minulle aina kun yritän jättää sen sinne.
😂
Koska mä teen kotona töitä.
Mutta esikoinen oli kyllä osan viikosta hoidossa silloin, kun olin kuopuksen kanssa kotona. Osittain siksi, että asun haja-asutusalueella, eikä täällä ole oikein sitä leikkiseuraa, osittain siksi, että tein välillä niitä töitäkin.