Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istutteko lentokoneen vessassa siihen pöntönreunalle vai kannatteletteko peppuanne ilmassa tiukkojen reisilihasten avulla?

Vierailija
24.03.2018 |

Se pönttöhän on tunnetusti aika kusinen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siivellä. Ei tarvitse pyyhkiä, kun viima siistii paikat.

Vierailija
2/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niin harvoin lentokonetta, että enpä muista millaiset vessat niissä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lentokoneen vessassa.

Vierailija
4/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kovin moni pystyy itseään siinä kannattelemaan istumatta, itse en ainakaan pystyisi mitenkään.

Vierailija
5/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan renkaalle paperia ja istun.

Vierailija
6/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko se jotenkin kusisempi kuin lähiöravintelin, huoltiksen tai mäkkärin vessa? Meneekö siellä helposti ohi kun vauhdilla mennään? En tiiä, en oo käyny.

Vierailija
7/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan pakko käydä, pyyhkäisen omalla hygieniapyyhkeellä "lauteet" puhtaaksi.

Vierailija
8/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kusta täynnä niin kyllä, jos käyn heti lennon alussa (Tai ei kusessa) , niin todennäköisesti istun.

Vierailija
9/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan istu julkisen vessan istuimelle, vaan kannattelen takapuoltani aika löysien reisilihasteni varassa. Ei se ole erityisen vaikeaa, paitsi jos juna sattuu just silloin vaihtamaan raidetta. Sinänsä lentokoneen lavatoryt on kyllä siistimmästä päästä julkisia vessoja.

Vierailija
10/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä lentokoneessa, joten en todellakaan ala reisijumppaamaan vessassa joka työpäivä. Lentokone on täynnä paljon saastaisempia paikkoja.

Pelkät sukat jalassa / paljan jaloin ei kyllä kannata vessassa käydä, tai muutenkaan kuljeskella ympäri konetta ilman kenkiä.

Vierailija
11/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko se jotenkin kusisempi kuin lähiöravintelin, huoltiksen tai mäkkärin vessa? Meneekö siellä helposti ohi kun vauhdilla mennään? En tiiä, en oo käyny.

Ero on siinå, että noissa mainitsemissasi paikoissa naisille on oma vessa, joten ainakaan reinoille kusemista ei pitäisi esiintyä yhrä paljon. Lentokoneessa naiset ja känniset miehet käyttävät samaa vessaa.

Vierailija
12/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt lentokoneen vessassa.

Otan myös aina ikkunapaikan, jotta saan istua rauhassa, kun heikkorakkoiset vieruskaverit ravaa vessassa.

Vierailija
13/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvivammaisena pakko istua. Ei se nyt muita julkisia vessoja likaisempi ole. Edes tuo muualla on naisten ja miesten vessat erikseen -perustelu ei päde, koska naisetkin (ilmeisesti juuri nämä jotka kieltäytyvät istumasta kunnolla) pissaavat pitkin rengasta.

Vierailija
14/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu vaan kuseksin ympäriinsä.

T. reinotkin kusessa.

Vierailija
15/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kannattele. Enkä edes ajattele kuolevani siihen jos takareiteeni osuu joku vieraan ihmisen kusiatomi. Käyn illalla suihkussa niin siinä se peseytyy.

Vierailija
16/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa julkisissa vessoista kannattelen!! Ja mulla ei todellakaan ole hyvät lihakset enkä harrasta liikuntaa. Ihan hyvin pystyy kannattelemaan.

Vierailija
17/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa julkisissa vessoista kannattelen!! Ja mulla ei todellakaan ole hyvät lihakset enkä harrasta liikuntaa. Ihan hyvin pystyy kannattelemaan.

No äsken kokeilin miten onnistuisi niin en pääse lähellekkään "istuma-asentoa", melkein heti kun alan koukistaa polkia niin selässä ja reisissä alkaa tuntumaan ja jalat alkaa vapista, ei ainakaan minulla onnistu millään.

Vierailija
18/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No äsken kokeilin miten onnistuisi niin en pääse lähellekkään "istuma-asentoa", melkein heti kun alan koukistaa polkia niin selässä ja reisissä alkaa tuntumaan ja jalat alkaa vapista, ei ainakaan minulla onnistu millään.

Salille jalkakyykkyä treenaamaan.

Vierailija
19/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa julkisissa vessoista kyykkään. Ja ennen kun joku älähtää että tulee roiskeita niin olette väärässä - tekniikkalaji.

Vierailija
20/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noin yhtäkkiä kokeiltuna saanut itseäni rentoutettua niin, että olisin saanut pissan tulemaan. Lisäksi 90 asteen kulmassa mun reidet jo hipoo pönttöä ja pienemmässä kulmassa se näyttää siltä, että jos jotain tulisi, suunnasta en menisi vannomaan. Kuinka paljon/vähän oikeastaan kyykkäätte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän