Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä suuteli toista naista

Vierailija
24.03.2018 |

Kertoisitteko mielipiteitä seuraavasta: perjantain "kosteissa" pippaloissa miesystäväni suuteli intohimoisesti toista naista. Näin tämän tapahtuman, suutuin ja lähdin kotiin. Nyt osa lähipiiristä naureskelee tyyliin että eihän tuo nyt paha juttu ollut, humalassa oltiin ja tollasta sattuu.... Mua kuitenkin asia satutti kovasti, en halua olla kummankaan kanssa missään tekemisissä enkä valitettavasti saa tuota kuvaa pois mielestäni.
Mitä mieltä olette? Ylireagoinko asiaan?
Ollaan oltu yhdessä 5v, mitään vastaavaa ei ole ennen tapahtunut.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olitte sopineet,onko ok suudella muita.

Ilmeisesti ei ollut.

Känni ei selitä mitään .

Mikä ihme tämäkin nykyään on, että pitää erikseen sopia ettei suudella muita. Siis kun jo seurustellaan.

Vierailija
22/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveetä...

Just tätä tarkoitin aloituksessa!

Minä lähinnä kyllä tarkoitin että eihän tuo ole edes paha, mitä sitten jos vähän pussailee toisen kanssa? Ei se siitä kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi.

Vierailija
24/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olitte sopineet,onko ok suudella muita.

Ilmeisesti ei ollut.

Känni ei selitä mitään .

Ei olla sovittu erikseen mitään, mä tyhmänä luulin et se on sanomattakin selvää, ettei kosketa toisiin millään seksuaalisella tavalla, halaaminen tevehdittäessä tms on tietty ok.

Kiitos vastauksista kaikille, jotenkin tuli epävarma olo kun sain osakseni vain naureskelua. Kiitos myös "jätä se sika" kommentista, palstalla naureskellu kun se aina pomppaa esiin jossain vaiheessa :)

ap

Aiheellinen JSS.

Olen pahoillani ikävästä kohtelusta, jota sait. Pettäminen on halpamaista.

ohis

Vierailija
25/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos keskustelisit miehen kanssa asiasta? Toki sinulla on oikeus pahoittaa tuosta mielesi ja kannattaa tämä asia miehelle kertoa, mutta ei viisivuotista suhdetta kannata yhden suudelman takia hukkaan heittää. Eri asia, jos kyse on jostain isommasta ongelmasta suhteessa. Ei sinun silti tarvitse miehesi käytöstä hyväksyä.

Vierailija
26/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös loukkaisi tuo nöyryytys lähes yhtä paljon kun suuteleminen.

Että kaikki pitäisi mua ihan idioottina tai sitten tosiaan tiukkapipona joka ei ymmärrä ”pientä” huvia.

Mutta juu, en ymmärtäisi ja anteeksi ei sitä saisi.

Mieheni ajattelee samoin.

Vierailija
27/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahinta se, että näit tilanteen? Tuollaistahan sattuu lähes aina jollekkin kaveriporukasta kun ukkomiehet on keskenään viihteellä ;) 

Vierailija
28/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kummasta mä olisin vihaisempi. Siitä että mies suuteli (petti) vai siitä että lähipiiri hyväksyy asian ja vähättelee?? :o

Kukaan ei kunnioita sinua. Ei lähipiiri, mies eikä se nainen. Hyi vttu.

Vierailija
29/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveetä...

Just tätä tarkoitin aloituksessa!

Minä lähinnä kyllä tarkoitin että eihän tuo ole edes paha, mitä sitten jos vähän pussailee toisen kanssa? Ei se siitä kulu.

Rautalangasta. Eiköhän ap tarkoittanut juuri sitä, että tuollaista vähättelevää asennetta hän kaveripiiriltäänkin kuuli.

Vierailija
30/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ensimmäisen suutelon anteeksi ja säännöistä sovittiin, siis että jos ollaan parisuhteessa, niin muita ei suudella. No, eihän se siihen jäänyt. Mieheni suutelu toisen kanssa oli iso oire täydellisestä sitoutumisen puutteesta ja erinäisten selän takana säätöjen jälkeen ero lopulta tuli.

31/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos keskustelisit miehen kanssa asiasta? Toki sinulla on oikeus pahoittaa tuosta mielesi ja kannattaa tämä asia miehelle kertoa, mutta ei viisivuotista suhdetta kannata yhden suudelman takia hukkaan heittää. Eri asia, jos kyse on jostain isommasta ongelmasta suhteessa. Ei sinun silti tarvitse miehesi käytöstä hyväksyä.

Varmasti keskustelen asiasta, eikä ole koskaan mitään muuta suurta ongelmaa suhteessa ollut, normaaleja riitoja mutta ei mitään tuohon verrattavaa!

Juuri se tässä on ongelma, kuinka voin tuon unohtaa ja jatkaa? Nyt ei tod tunnu että voisin jatkaa suhdetta, ja joo, kyllä tiedän ettei ollut seksiä tai muuta joka on vakavampaa, mutta en tiedä oisko siihen mennyt jos en ois menny väliin...

32/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua myös loukkaisi tuo nöyryytys lähes yhtä paljon kun suuteleminen.

Että kaikki pitäisi mua ihan idioottina tai sitten tosiaan tiukkapipona joka ei ymmärrä ”pientä” huvia.

Mutta juu, en ymmärtäisi ja anteeksi ei sitä saisi.

Mieheni ajattelee samoin.

Osuit juuri asian ytimeen, kiitos teille molemmille!

ap

Vierailija
33/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Tapahtuma kuulosti jotenkin niin teiniltä, että ihan huvitti...

Mutta ei kai tuossa mut mitään vaihtoehtoja olisi ainakaan minulla, se olisi sillä selvä ja selityksiä en kuuntelisi. Vaihda samalla myös ystäväporukkaa, ei heistäkään ole muuta kuin ryyppykavereiksi, ei ystäviksi.

Nyt saat nauraa mut yli 40v ollaan

ap

Oho. No joko jatkatte tätä teinimäistä seurusteluanne ja sinä voit luonnollisesti myös seurata miehen esimerkkiä uskollisuudessa ja kännäämisessä tai vaihdat hieman sinua enemmän arvostavaan mieheen ja vähemmän alkoholinhuuruiseen seuraan. Sinun valintasi, ei miehen.

Vierailija
34/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti keskustelen asiasta, eikä ole koskaan mitään muuta suurta ongelmaa suhteessa ollut, normaaleja riitoja mutta ei mitään tuohon verrattavaa!

Juuri se tässä on ongelma, kuinka voin tuon unohtaa ja jatkaa? Nyt ei tod tunnu että voisin jatkaa suhdetta, ja joo, kyllä tiedän ettei ollut seksiä tai muuta joka on vakavampaa, mutta en tiedä oisko siihen mennyt jos en ois menny väliin...

Minkälainen tilanne siis oli? Olitte jossakin huruporukassa ryyppämässä ja mies alkoi nuolemaan jotakin naista? Ja sinä menit siihen väliin? Siitä porukka sitten vain kettuili sinulle, että olet liian tosikko ja anna nyt sen Penan vähän maistella Sannaakin, vai miten se meni?

Mitä sen jälkeen tapahtui? Mitä ihana miehesi teki, mitä hänen nuolema nainen teki jne?

35/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tilanne siis oli? Olitte jossakin huruporukassa ryyppämässä ja mies alkoi nuolemaan jotakin naista? Ja sinä menit siihen väliin? Siitä porukka sitten vain kettuili sinulle, että olet liian tosikko ja anna nyt sen Penan vähän maistella Sannaakin, vai miten se meni?

Mitä sen jälkeen tapahtui? Mitä ihana miehesi teki, mitä hänen nuolema nainen teki jne?

Itse asiassa olimme miesystävän luona, sinne tuli muutama ystäväpariskunta ja muutama kaveri. Höpöttelimme mitä höpöttelimme ja tajusin, että nää kaks puuttuu pöydästä, menin katsomaan missä ovat niin olivat ulkona nuolemassa toisiaan. Menin väliin ja haukuin molemmat osapuolet.

Nainen lähti kämpästä, mies meni kait maate, en tiedä. Osa porukasta naureskeli ja ihmetteli miks mää niin "vähästä" suutuin, osa oli pahoillaan tilanteesta.

Lähdin pois talosta (ei asuta yhdessä) omaan kotiin ja tässä ollaan, en ole puhunut kummankaan osapuolen kanssa vielä asiasta.

Vierailija
36/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10797 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olimme miesystävän luona, sinne tuli muutama ystäväpariskunta ja muutama kaveri. Höpöttelimme mitä höpöttelimme ja tajusin, että nää kaks puuttuu pöydästä, menin katsomaan missä ovat niin olivat ulkona nuolemassa toisiaan. Menin väliin ja haukuin molemmat osapuolet.

Nainen lähti kämpästä, mies meni kait maate, en tiedä. Osa porukasta naureskeli ja ihmetteli miks mää niin "vähästä" suutuin, osa oli pahoillaan tilanteesta.

Lähdin pois talosta (ei asuta yhdessä) omaan kotiin ja tässä ollaan, en ole puhunut kummankaan osapuolen kanssa vielä asiasta.

Unohda "mies". Täysin naurettavaa käytöstä, mutta valitettavan yleistä ja vieläpä kaikenikäisiltä. Välillä tuntuu että keski-ikäiset on yhtä teinejä kuin teinit itse. Mutta on niitä fiksujakin, etsi sellainen. :)

Vierailija
37/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole sillä selvä. Paska juttu, mutta kai suhteessa oli mukaviakin juttuja joita jälkeen päin voi hymyillen miettiä. Tuskinpa oli ensimmäinen kerta miehellä ja kun kerran sen jälkeen noin teinimäisesti käyttäytyi, niin eiköhän se ollut ihan harkittu juttu. Nyt vain karistat miehen pölyt harteiltasi, viskaat sinun luoksesi jääneet hänen tavaransa roskiin, juttelet jonkun oman ystäväsi kanssa asian puhki ja jatkat elämääsi.

Vierailija
38/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pistäisin samantien poikki naisen kanssa vastaavasta tempusta. Jos menee noin tekemään niin ei selkeästi ole nykyiseen suhteeseen tyytyväinen.

M35

Vierailija
39/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pusun voi antaa poskelle, ainakin ulkomailla on sellainen tapa tervehtimisen yhteydessä eikä se haittaa mua

Vierailija
40/46 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pusun voi antaa poskelle, ainakin ulkomailla on sellainen tapa tervehtimisen yhteydessä eikä se haittaa mua

Tässä kai oli vähän muusta kyse kuin poskisuudelmasta tavatessa?

M35