Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisuutta kaikkialla

Vierailija
24.03.2018 |

Joo seksi myy. Mikäs siinä. Mutta vituttaa vaan kun sitä on nykyään kaikkialla.
Ohjelmissa,leffoissa,mainoksissa,mediassa.
Huoh.
En myöskään ymmärrä miksi naiset elokuvissa esim näyttää niin paljon paljasta pintaa kun taas miehet eivät. Täytyyhän naistenkin saada iloa silmille jos haluaa
Ärsyttävää.
En pääse asian yli.
Kerrankin haluaisin mieheni kanssa katsoa leffan jossa naisen pylly ei vilkkuisi tai tissit näy. Tai olisi puolialastomana. Kaikenlaisia leffoja ollaan katseltu viikoittain.
Kauhuleffoissakin naisten paljas pinta vilkkuu.

Joo oli pakko avautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin välillä asia ottanut päähän :D

Mieheni valitsee aina semmoset leffat ja sarjat missä naisnäyttelijän paikat ovat paljasta katseltavaa..

Vierailija
2/5 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem nainen ja mun mielestäni on kivaa katsella naiskauneutta, naisten kauniita peppuja ja rintoja. Mutta olenkin lesbo. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoseksi tämä maailma on mennyt. Sitä ootellessa kun ihmiset ei enää vaatteita käytä vaan kävellään alasti jopa julkisilla paikoilla.

Joku uutinen oli joskus asiasta :D

Vierailija
4/5 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse jos leffoissa näkyy paljaita naisia.

Mutta se häiritsee kun mieheni on aina innoissaan ja joka kerta kommentoi naisnäyttelijää minulle. Pitäisi kommentit itellään.

Vierailija
5/5 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös ihmetellyt että naiset ovat aina pääosassa tässä asiassa. Kerran oikein ihmettelin kun katsoin leffan missä oli alaston mies näyttelijä peppu näkyi. Välillä niinkin päin ettei aina naisnäyttelijän. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi