Costan enkelit
Miks kaikki näiden keskustelut poistetaan?? Missä mättää?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Brother Christmas ja Costan Enkelit. Mistä näitä nilkkejä sikiää?
BC on silti tehnyt oikeasti hyvääkin.
Tuo toinen taas on pelkkä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
YouTubesta löytyy ton rouvan lauluyritelmiä.
Ei sitten alkuunkaan itsekritiikkiä.
:'D
No ny näillä on jo ihan oma radio-ohjelma,
Mitä h......ä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toiminta lopu jo.
Ikävä kyllä ei koska tyhmät ihmiset haluavat uskoa
Enkeli pitää miehensä kanssa nykyisin jonkinlaista majataloa. Vuokraavat vuokraamastansa talosta huoneita Fugessa. Kutsuvat taloaan villaksi. Mietin vaan ovatkohan "muistaneet" rekisteröidä asuntonsa
loma-asuntojen vuokraajien turistirekisteriin. Espanja pyrkii karsimaan pimeitä vuokra-asuntoja markkinoilta ja saada perittyä verot vuokratuotoista.
kirjoitti:
Enkeli pitää miehensä kanssa nykyisin jonkinlaista majataloa. Vuokraavat vuokraamastansa talosta huoneita Fugessa. Kutsuvat taloaan villaksi. Mietin vaan ovatkohan "muistaneet" rekisteröidä asuntonsa
loma-asuntojen vuokraajien turistirekisteriin. Espanja pyrkii karsimaan pimeitä vuokra-asuntoja markkinoilta ja saada perittyä verot vuokratuotoista.
Tuskimpa. Ja enkelihömpötys on näppärä keino saada asiakkaita tuohonkin.
Radio-ohjelma oli kyllä rimanalitus
Fb julkasuissa esittelevät toisten hyviä tekoja ominaan!!!
Sieltä espanjasta joku voisi nämä käräyttää..
Ei taida olla puhtaat jauhot pussissa
Krapulaisen näköinen Y A kun sen näen.
Nyt valittaa sitä että Suomesta evätty rahallinen tuki toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt valittaa sitä että Suomesta evätty rahallinen tuki toiminnalle.
Ja puhelimet rikki..ja koska joutuu ilman rahaa enkelinä toimimaan niin joutui sairaalaan tämä pääenkeli.
Jotenkin hyvin epämääräistä, omilla sivuillaan ei muuta infoa kuin puhelinnumero.
Mä en oikein ymmärrä, että mikä tässä mättää...mua on autettu kun olin Espanjassa lomalla. Opin tuntemaan näitä Enkeleitä. Olivat tosi kivoja ihmisiä ja mä sain avun. Ei maksanut mitään ja kaikki tukivat mua ihan kympillä...mun mielestä tässä ketjussa puhuu ihmiset, jotka ei tunne yhtäkään heistä henkilökohtaisesti. Ovat oikeesti tosi ihania tyyppejä ja musta tää paska on vaan mustamaalaamista ja tietämättömyyttä. Yoana itse puhuu ihan sairaan montaa kieltä ja on tavoitelvissa 24/7..mun mielestä kaikki arvostelijat vois tehä saman perässä. Auttamisessa ei oo mitään väärää, eikä varsinkaan kun se kaikki tapahtuu pyyteettömästi..
Brother Christmas ja Costan Enkelit. Mistä näitä nilkkejä sikiää?