Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi nuorimies löytää suhteen?

Vierailija
24.03.2018 |

Tuntuu mahdottomalta löytää tyttöystävää, näin nuorena suomalaisena, suomessa asuvana nuorena miehenä. Ei mulla ole mitään annettavaa ( taloudellisesti) kenelläkkään ikäiselleni (22 v), ainakaan vielä. Kaipaisin niin rinnalle ihmistä jota suukottaa ja helliä. Jotakuta, jolle jakaa elämäsä. Tehdä yhdessä asioita ja  opetella elämän salaisuuksia. Rakastella, yhdessä elää sitä arkea. En voi itsestäni mitään " oikeaa kuvaa" antaa, mut luonteeltani oon iloinen ja spontaani, innostun uusista asioista sekä elämän iloista. Harrastan tanssia sekä uimista. Eipä ole koskaan tullut kiinostuneita ehdokkaita vastaan vaikka kuinka yritän jutella ja niinpoispäin. Kun katsoo hesan "parisuhdejakaumaa", ei tunnu kovin toiveikkaalta tulevaisuudelta. Ennen olin elämäniloisempi ja myönteidempi, mutta se valo alkaa sammumaan epätoivon pimeyteen.

Ainoa asia, mitä annettavaa mahdolliselle kumppanille olisi, on varmasti uskollinen, tasapuolinen suhde. Muttakun sekin on itsestäänselvyys. Tuntuu että tää hellyyden ja romantiikankaipuu alkaa häviämään, ei ole vastaanottajaa - enkä pysty enää millään uskomaan että tulisikaan :(

Rakastan elämäni naisia yli kaiken, siskoja ja muita suvun naisia. Kaipaan kuiten romanttista rakkautta. Mutta kun itse ei ole sen kohde, vaikka kovin toivoisi ja yrittää, en näe miksi tällämenolla enää kauan täällä elämän poluilla viihtyisin. Vuori on liian korkea. Kaikki vastaukset tervetulleita, mutta olisin iloinen jos täältä löytyisi "omanikäisiäkin" vastaajia.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret ovat nykyään hirveän estyneitä, sekä miehet että naiset. Pihdataan tunteita ja piilotellaan motiiveja. Heittäytymistä ei enää osata samalla tavoin kuin edellinen sukupolvi, joten mikään homma ei etene. Voi tavata kivan miehen tai naisen, mutta suhteeseen ei uskalleta alkaa, kun aina voi löytyä parempi. Totuus kuitenkin on, että kun esim. ap:lla natsaa jonkun naisen kanssa, olisi fiksua keskittyä vain siihen yhteen naiseen ja nähdä hänen hyvät puolensa ja unohtaa muut naiset. Suomalainen nainen on maailman helpoin iskettävä, häneen tekee vaikutuksen jo pelkkä hyvä käytös ja kohteliaisuus.

Ei hemmetti :D luuletko, että tavallisella miehellä on muita naisia mihin keskittyä? Kun kiinnostuisi edes yksi nainen kenelle antaa kiinnostusta. Tuossa oli ap sitä naisen logiikkaa sulle. Joo tekee vaikutuksen kohteliaisuus..

No oma kokemus on tämä. Itse aloin suhteeseen parikymppisenä ulkomaalaisen miehen kanssa kun jo siihen ikään mennessä oli selvinnyt, että suomalaisia miehiä ei kiinnostanut. Olen sittemmin alkanut ajatella, että ehkä joitakin suomalaisiakin miehiä kiinnosti, mutta heiltä puuttui vaan taidot viedä suhdetta eteenpäin. Ne oli sellaisia jutustelijoita, jotka eivät halunneet ottaa ohjia ja sitoutua. Sitten kun vastaan tuli mies, joka tykkäsi minusta ja myös teki sen minulle selväksi eikä kärsinyt sitoutumiskammosta, valinta oli helppo. Ei sitä naisena uskalla edes kiinnostua, jos mies vaikuttaa vaan ajelehtivan ja on ihan perässävedettävä.

miten ap voi löytää ketään kun kaikki ulkomaisia kumppaneita tai muuttaa pois?

Nää on just näitä mikä nuoria miehiä ahdistaa. miten voi kilpailla heitä vastaan kun valinta on itsestäänselvyys? ei ihme et nuoret miehet masentuu

Ja media vielä koko ajan piiskaa suomalaista miestä ja korottaa ja nostaa esiin ulkomaalaisia miehiä.

Olet oikeassa. Luovu toivosta ap. Se on paljon helpompaa. Syyt näet tuosta

Vierailija
102/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret ovat nykyään hirveän estyneitä, sekä miehet että naiset. Pihdataan tunteita ja piilotellaan motiiveja. Heittäytymistä ei enää osata samalla tavoin kuin edellinen sukupolvi, joten mikään homma ei etene. Voi tavata kivan miehen tai naisen, mutta suhteeseen ei uskalleta alkaa, kun aina voi löytyä parempi. Totuus kuitenkin on, että kun esim. ap:lla natsaa jonkun naisen kanssa, olisi fiksua keskittyä vain siihen yhteen naiseen ja nähdä hänen hyvät puolensa ja unohtaa muut naiset. Suomalainen nainen on maailman helpoin iskettävä, häneen tekee vaikutuksen jo pelkkä hyvä käytös ja kohteliaisuus.

Ei hemmetti :D luuletko, että tavallisella miehellä on muita naisia mihin keskittyä? Kun kiinnostuisi edes yksi nainen kenelle antaa kiinnostusta. Tuossa oli ap sitä naisen logiikkaa sulle. Joo tekee vaikutuksen kohteliaisuus..

No oma kokemus on tämä. Itse aloin suhteeseen parikymppisenä ulkomaalaisen miehen kanssa kun jo siihen ikään mennessä oli selvinnyt, että suomalaisia miehiä ei kiinnostanut. Olen sittemmin alkanut ajatella, että ehkä joitakin suomalaisiakin miehiä kiinnosti, mutta heiltä puuttui vaan taidot viedä suhdetta eteenpäin. Ne oli sellaisia jutustelijoita, jotka eivät halunneet ottaa ohjia ja sitoutua. Sitten kun vastaan tuli mies, joka tykkäsi minusta ja myös teki sen minulle selväksi eikä kärsinyt sitoutumiskammosta, valinta oli helppo. Ei sitä naisena uskalla edes kiinnostua, jos mies vaikuttaa vaan ajelehtivan ja on ihan perässävedettävä.

Nää on just näitä mikä nuoria miehiä ahdistaa. miten voi kilpailla heitä vastaan kun valinta on itsestäänselvyys? ei ihme et nuoret miehet masentuu

Ja media vielä koko ajan piiskaa suomalaista miestä ja korottaa ja nostaa esiin ulkomaalaisia miehiä.

Vai mitä naiset tähän sanoisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä? Mitä ne syyt ovat? Tuletko sinä taas puolestani kertomaan mitä haluan?

Vierailija
104/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nuori nainen ja ikinä ei mitään parisuhdetta ole ollut. Itsellä tähän syynä se, että olen nykyisin todella epävarma koska olen ollut pahasti kiusattu. Joku on joskus ollut minusta vähän kiinnostunut, mutta ei ole "olosuhteiden"  takia voinut tutustua. Olisi tullut muuten naurunalaiseksi koulussa. Nykyisin haluaisin kyllä parisuhteen, mutta ei taida tuo itsetunto riittää. Jotenkin olen tullut hirveän varovaiseksi ja toisaalta minulla ei oikein edes kavereita ole niin taitaa tuo parisuhde olla pelkkä haave. Muuten olen kyllä omasta mielestä ihan tavallinen ja ihan ok näköinen. Ihan positiivinen koitan olla ja olen kiinnostunut todella monista asioista. Se persoona on vaan jotenkin "kadonnut" vuosien ikävien kokemusten jälkeen ja haluaisinkin olla se sama tyyppi kuin joskus aiemmin. Ehkä nämä itsevarmat tyypit ovat jo varattuja ja sitten on näitä minun kaltaisia, jotka vähän kuin "piilossa" ja vaan odottavat sitä ihmettä. Itse en ainakaan voisi mitenkään aloitetta tehdä. Silti olisin kiitollinen jos joku haluaisi tutustua, vaikka tietysti sen tyypin pitää olla kiinnostava.Olisi ilo tutustua sinunlaiseesi. Älä luovuta vielä. Itsekin lupaan vielä yrittää.

Jep, sulla on oikea asenne! Ja kyllä saat sen persoonasi vielä takaisin, kunhan pikkuhiljaa ajan myötä noi ikävät kokemukset ei enää ahdista. Niistä pääsee kyllä yli, noista kiusaamisistakin!

Etenkin, kun ymmärtää, että kiusaaminen ja pilkkaaminen on ihan järjetöntä ja sairasta toimintaa, keskenkasvuisten ja heikkojen puuhaa. Koska lopulta, kun ymmärtää, että se mitä olet sisältä, on se mikä ihan oikeasti lopulta merkitsee tässä elämässä. Jos jokin piirre tai ulkonäöllinen seikka on johtanut kiusaamiseen, niin ei siinä _oikeasti_ ole mitään hävettävää.

Tää maailma ja niin moni ihminen on vaan jostain kumman syystä sen verran "hulluja", että kiusaavat syyttömiä. Ja se ei kerro mistään muusta, kun siitä, että se kiusaaja on jollain tapaa henkisesti vajaa.

Näin pääsee eroon siitä väärästä häpeästä ja syyllisyydestä! :) T. kokemusta on.

Kyllä meitä fiksuja ihmisiä kuitenkin täällä riittää, kumppaniksikin..!:)

Kiitos kaikille ihanista sanoista. Ihan liikutun. Kaikkea hyvää myös teille <3  Terveisin nuori nainen

Vierailija
105/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on vielä toivoa kun on vasta 22, kun on yli kolmekymmenen niin peli on menetetty.

Vierailija
106/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Vierailija
107/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi yleistää mut aika moni haluaa eri taustaisen miehen. Ei kaikki kuitenkaan

Vierailija
108/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on vielä toivoa kun on vasta 22, kun on yli kolmekymmenen niin peli on menetetty.

Ei pidä paikkaansa. Mulla yks työkaveri löys kumppanin siinä 50 v jälkeen. ;)

Vierailija
109/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies työkaveri siis kyseessä.

Vierailija
110/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on aiheuttanut sen, että nykyajan nuorilla naisilla on jopa korostuneen korkea markkina-arvo ja liiallisetkin ajatukset omasta arvostaan ja tasostaan. Voidaan rauhassa nyrpistellä nenää.

Veikkaan myös, että nyt nämä instassa poseeraavat julkkisnaiset tulevat putoamaan henkisesto todella korkealta, kun ikä tulee vastaan. On vain tyhjyys.

Käsittääkseni ap ei halunnut instatyrkkyä vaan jonkun jota rakastaa.

Tyhmä. Pointti oli se, että nuorille naisille ei kelpaa mikään.

Vierailija
111/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nuori nainen ja ikinä ei mitään parisuhdetta ole ollut. Itsellä tähän syynä se, että olen nykyisin todella epävarma koska olen ollut pahasti kiusattu. Joku on joskus ollut minusta vähän kiinnostunut, mutta ei ole "olosuhteiden"  takia voinut tutustua. Olisi tullut muuten naurunalaiseksi koulussa. Nykyisin haluaisin kyllä parisuhteen, mutta ei taida tuo itsetunto riittää. Jotenkin olen tullut hirveän varovaiseksi ja toisaalta minulla ei oikein edes kavereita ole niin taitaa tuo parisuhde olla pelkkä haave. Muuten olen kyllä omasta mielestä ihan tavallinen ja ihan ok näköinen. Ihan positiivinen koitan olla ja olen kiinnostunut todella monista asioista. Se persoona on vaan jotenkin "kadonnut" vuosien ikävien kokemusten jälkeen ja haluaisinkin olla se sama tyyppi kuin joskus aiemmin. Ehkä nämä itsevarmat tyypit ovat jo varattuja ja sitten on näitä minun kaltaisia, jotka vähän kuin "piilossa" ja vaan odottavat sitä ihmettä. Itse en ainakaan voisi mitenkään aloitetta tehdä. Silti olisin kiitollinen jos joku haluaisi tutustua, vaikka tietysti sen tyypin pitää olla kiinnostava.Olisi ilo tutustua sinunlaiseesi. Älä luovuta vielä. Itsekin lupaan vielä yrittää.

Jep, sulla on oikea asenne! Ja kyllä saat sen persoonasi vielä takaisin, kunhan pikkuhiljaa ajan myötä noi ikävät kokemukset ei enää ahdista. Niistä pääsee kyllä yli, noista kiusaamisistakin!

Etenkin, kun ymmärtää, että kiusaaminen ja pilkkaaminen on ihan järjetöntä ja sairasta toimintaa, keskenkasvuisten ja heikkojen puuhaa. Koska lopulta, kun ymmärtää, että se mitä olet sisältä, on se mikä ihan oikeasti lopulta merkitsee tässä elämässä. Jos jokin piirre tai ulkonäöllinen seikka on johtanut kiusaamiseen, niin ei siinä _oikeasti_ ole mitään hävettävää.

Tää maailma ja niin moni ihminen on vaan jostain kumman syystä sen verran "hulluja", että kiusaavat syyttömiä. Ja se ei kerro mistään muusta, kun siitä, että se kiusaaja on jollain tapaa henkisesti vajaa.

Näin pääsee eroon siitä väärästä häpeästä ja syyllisyydestä! :) T. kokemusta on.

Kyllä meitä fiksuja ihmisiä kuitenkin täällä riittää, kumppaniksikin..!:)

Tällaisilla fiksuilla ja mukavilla naisilla on mahdollisuus löytää kumppani, ap:lla ei todellakaan yhtä suurta mahdolisuutta. Nuorimies kun on

No, en tiedä onko se näin. Ja en koe itseäni mitenkään fiksuksi ja mukavaksi vaan olen vielä kaukana siitä. Ei meillä naisillakaan aina helppoa ole. Ehkä ne saavat kumppanin joilla on itsetuntoa ja luottamusta muihin. Ja se tietysti, että uskaltaa tutustua ja "paljastaa" itsestään muille. Eikä ole niin varoinen kuin minäkin olen. Olkoon tämä viimeinen viesti, etten vallan "varasta" ketjua :) 

Vierailija
112/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä kuunnella tarkalla korvalla vanhempien kuin omanikäisten mietteitä, sillä heillä on kokemusta enemmän.

Itse olin 7v sinkku, enkä kaivanut pariutumista yhtään, kunnes tulevan mieheni kanssa olin kaveripohjalta mökillä kahdestaan. Tämä rauhallinen, kiltti, kuunteleva mies, joka aidosti osasi olla oma itsensä, vaikka vain "ekstrovertit alfaurokset" pääsevät pariutumaan, pääsi oikeuksiinsa siellä, kun ei ollut ulkopuolisia viemässä huomiota, tai puhumassa päälle, eikä mitään ylimääräistä ohjelmaa. Kyllä hänenkin kannatti odottaa, että "se oikea" eli minä saavun elämäänsä, ja sitä päivää odotellessa keskittyä ihan muihin asioihin. Etsiminen ja epätoivoisuus ovat ihmisessä kaikista luotaantyöntävimmät piirteet. Itse kammoksun myös sitä että mies on sinkkuna koko ajan kiinnostunut kaikista. Kyllä pitää sen verran itsetuntoa olla, ettei ala marionetiksi räiskimään kiinnostustansa ympäri kaikkia naisia. Kiinostunut kannattaa olla, mutta ole aidosti kiinnostunut ympärilläsi olevien ihmisten(naisten) mielipiteistä ja ajatuksista, äläkä heistä tuolevina mahdollisina kumppaneinasi. Antaudu keskusteluun, ja osoita olevasi kiinnostunut oikeasti keskustelukumppanistasi, eikä siitä miten saisit hänet puolisoksesi. Se valhe näkyy kauaksi.

Musta tuntuu että nykyaikana ei osata vain olla, joten ei keretä tutustumaan itseensä. Koko ajan on jotain harrastusta, instaa, somee, wowwii salii, baarii, joka vie huomion, tai ainakin vetää sitä pois niistä asioista jotka ihmisen sielulle merkitsevät eniten. Mun on tosi vaikea kyllä uskoa tätä ettei nykyajan nuoriso tee itselleen mitään hyvää. Ei mitään kapinaa pois paskasta, vaan vain syvemmälle sinne. Ennen ne oli juuri nuoret jotka uudistivat maailmaa beatleseineen, tissiliivienpolttoineen, muurin murtamisineen, feminismi, ja lukuisia muita esimerkkejä. Nykyään nuoriso vain ruoskii itseään ja masentuu yksin luuri kädessä.

Ei tämä voi mennä näin. Nuoret, nyt puuhaamaan yhdessä irl, siellä niitä puolisoehdokkaita tapaa!

Vierailija
113/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kiinnosta johonkin päälle 50-kymppiseksi odotella että pääse halausta pidemmälle, enemmin olen sitten vaikka ilman.

Vierailija
114/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kyllä kuunnella tarkalla korvalla vanhempien kuin omanikäisten mietteitä, sillä heillä on kokemusta enemmän.

Itse olin 7v sinkku, enkä kaivanut pariutumista yhtään, kunnes tulevan mieheni kanssa olin kaveripohjalta mökillä kahdestaan. Tämä rauhallinen, kiltti, kuunteleva mies, joka aidosti osasi olla oma itsensä, vaikka vain "ekstrovertit alfaurokset" pääsevät pariutumaan, pääsi oikeuksiinsa siellä, kun ei ollut ulkopuolisia viemässä huomiota, tai puhumassa päälle, eikä mitään ylimääräistä ohjelmaa. Kyllä hänenkin kannatti odottaa, että "se oikea" eli minä saavun elämäänsä, ja sitä päivää odotellessa keskittyä ihan muihin asioihin. Etsiminen ja epätoivoisuus ovat ihmisessä kaikista luotaantyöntävimmät piirteet. Itse kammoksun myös sitä että mies on sinkkuna koko ajan kiinnostunut kaikista. Kyllä pitää sen verran itsetuntoa olla, ettei ala marionetiksi räiskimään kiinnostustansa ympäri kaikkia naisia. Kiinostunut kannattaa olla, mutta ole aidosti kiinnostunut ympärilläsi olevien ihmisten(naisten) mielipiteistä ja ajatuksista, äläkä heistä tuolevina mahdollisina kumppaneinasi. Antaudu keskusteluun, ja osoita olevasi kiinnostunut oikeasti keskustelukumppanistasi, eikä siitä miten saisit hänet puolisoksesi. Se valhe näkyy kauaksi.

Musta tuntuu että nykyaikana ei osata vain olla, joten ei keretä tutustumaan itseensä. Koko ajan on jotain harrastusta, instaa, somee, wowwii salii, baarii, joka vie huomion, tai ainakin vetää sitä pois niistä asioista jotka ihmisen sielulle merkitsevät eniten. Mun on tosi vaikea kyllä uskoa tätä ettei nykyajan nuoriso tee itselleen mitään hyvää. Ei mitään kapinaa pois paskasta, vaan vain syvemmälle sinne. Ennen ne oli juuri nuoret jotka uudistivat maailmaa beatleseineen, tissiliivienpolttoineen, muurin murtamisineen, feminismi, ja lukuisia muita esimerkkejä. Nykyään nuoriso vain ruoskii itseään ja masentuu yksin luuri kädessä.

Ei tämä voi mennä näin. Nuoret, nyt puuhaamaan yhdessä irl, siellä niitä puolisoehdokkaita tapaa!

Naisilla tuntuu järjestään olevan joku adhd-elämä käynnissä, kokoajan harrastetaan, miljoona työtä samaan aikaan, miljoona kaveria joiden kanssa tehdään sitä tätä, matkustetaan vähintään pari kertaa vuodessa, ei niitä saa edes sanaa vaihtamaan kun juostaan taas sinne ja tänne.

Vierailija
115/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti "nuoret naiset sitä ja tätä", menkääpä itseenne hetkeksi. Juuri täällä on itketty topikkitolkulla Louhimiiiehen naisinhoa nuoria tyttöjä kohtaan, mutta samaa tekee mammat täällä huulet pitkänään.

Oma tyttäreni on nyt 18. Ei ole koskaan meikannut kokeilua kummempaa, ei värjää hiuksiaan, ja on aina seurustellut mukavien "naapurienpoikien" kanssa. Tyttäreni on nätti kuin nukke, sopusuhtainen, vaikke harrasta saliperseilyä, eikä instatörröttelyä. Hän joutuu elää tässä paskamaailmassateidän kaltaisten nuorten naisten dissaajien kanssa. Sen vielä ymmärtää että joku parikymppinen märkäkorvapoika itkee kun ei saa kuuminta salikissaa, mutta että kuorossa toitotetaan että parikymppiset nuoret naiset ovat järjestään itsestään liikojaluulevia lihaskimppujen perässä juoksijoita, joita kiinnostaa vain oma naama, perse, a miehen somestatus, niin se menee nyt pahasti yli. Kuinka kaksinaamaista porukka täälläkin oikeasti VOI olla??!?

Vierailija
116/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi yleistää mut aika moni haluaa eri taustaisen miehen. Ei kaikki kuitenkaan

Aha. No ei ole mitään sanottavaa tuohon.

Vierailija
117/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on aiheuttanut sen, että nykyajan nuorilla naisilla on jopa korostuneen korkea markkina-arvo ja liiallisetkin ajatukset omasta arvostaan ja tasostaan. Voidaan rauhassa nyrpistellä nenää.

Veikkaan myös, että nyt nämä instassa poseeraavat julkkisnaiset tulevat putoamaan henkisesto todella korkealta, kun ikä tulee vastaan. On vain tyhjyys.

Käsittääkseni ap ei halunnut instatyrkkyä vaan jonkun jota rakastaa.

Tyhmä. Pointti oli se, että nuorille naisille ei kelpaa mikään.

Onko ainoastaan instakaunottaret naisia?

Terveisin n26 , ei koskaan ollut instagramissa

Vierailija
118/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti "nuoret naiset sitä ja tätä", menkääpä itseenne hetkeksi. Juuri täällä on itketty topikkitolkulla Louhimiiiehen naisinhoa nuoria tyttöjä kohtaan, mutta samaa tekee mammat täällä huulet pitkänään.

Oma tyttäreni on nyt 18. Ei ole koskaan meikannut kokeilua kummempaa, ei värjää hiuksiaan, ja on aina seurustellut mukavien "naapurienpoikien" kanssa. Tyttäreni on nätti kuin nukke, sopusuhtainen, vaikke harrasta saliperseilyä, eikä instatörröttelyä. Hän joutuu elää tässä paskamaailmassateidän kaltaisten nuorten naisten dissaajien kanssa. Sen vielä ymmärtää että joku parikymppinen märkäkorvapoika itkee kun ei saa kuuminta salikissaa, mutta että kuorossa toitotetaan että parikymppiset nuoret naiset ovat järjestään itsestään liikojaluulevia lihaskimppujen perässä juoksijoita, joita kiinnostaa vain oma naama, perse, a miehen somestatus, niin se menee nyt pahasti yli. Kuinka kaksinaamaista porukka täälläkin oikeasti VOI olla??!?

Minun kummityttöni on 16. Todella kaunis, meikkaa hillitysti, värjää hiuksiaan, on kiinnostunut muodista, on sosiaalinen, sporttinen, on instassa (ei prsekuvia). Toinen "vakava" seurustelusuhde menossa; poika on lukion toisella luokalla, ujo, hyvä oppilas, tosi kivan näköinen mutta ei todellakaan sellainen, joka kääntäisi naisten päät. Kummityttöni edellinen poikaystävä oli samanlainen; pienehkö, rauhallinen, "perhepoika" eli hänenkin vanhempansa halusivat tavata kummityttöni ennen kuin antoivat nuorten hengailla yhdessä.

Kun lisäksi tiedän oman nyt jo aikuisen lapseni parisuhdehistorian ja siinä sivussa muutaman hänen ystävänsäkin, niin tämä palstamiesten alfa-beta-jankutus on aivan toisesta maailmasta. Ei yksikään tervepäinen ihminen varmasti usko noin harhaisiin juttuihin.

Vierailija
119/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kiinnosta hiljaiset ja ujot miehet, pitää kokoajan olla äänessä ja näyttää kuka paikan kingi ennenkuin kiinnostutaan.

Vierailija
120/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimiehillä on nykyään kauhea kiire jonnekin. Herra 20 v ilmoittaa jo olevansa ikisinkku ja latelee synkeitä ja katkeria red pill -teesejä. Olen nainen ja harrastin seksiä aikanaan ensimmäistä kertaa 22-vuotiaana. Tiedostin että oon vähän myöhässä mutta en olettanut jääväni vanhaksipiiaksi saati että Suomen miehet olisivat syvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän