Nainen, mikä on nolointa...
Nainen, mikä on nolointa mitä olet tehnyt saadaksesi seksiä? Oletko tirkistellyt? Tilannut talkkarin rassaamaan röörejä? Vilautelllut "vahingossa"?
Kommentit (4)
-pyysin kerran turhaan talomiehen avaamaan oven. Availin vähän nappeja sitä odotellessani. Yritin kovasti sille räpsytellä ripsiä ja huokaill mutta se ei halunnut kuin kakskymppisen.
-Olen pannut ainakin kolme kertaa työtoverin kanssa. Kerran työmatkalla ja pari kertaa ihan muuten vain. Yhdestä näistä tuli myöhemmin esimieheni, silloin suhde oli ihan asiallinen eikä kumpikaan ehdottanut jatkoa.
-Olen monta kertaa mennyt YKSIN bilettämään ja tullut YHDENILLAN pokan kanssa kotiin. On vaan pakko.
ja pahin: panin open kanssa kun olin opiskelemassa landella opiskelemassa. Siellä korvessa oli pakko tyytyä vähään kun pää meinas räjähtää seksin puutteesta.
Kysyin yhdeltä mieheltä haluaisiko hän tulla kyläilemään, mutta ei häntä kiinnostanut.
No en ole joutunut tekemään mitään noloa. Valinnut parhaat päältä.
Sanonut kilttejä sanoj ja vähän kehunut. Sitten tehnyt hyvää ruokaa illaksi ja pyytänyt nussijan käydä hakemassa pullon viiniä. Aika noloa.