Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella kaunis fitness ex - nyt vaikea innostua tavisnaisista

Vierailija
24.03.2018 |

Exää ei miehen ulkonäkö kiinnostanut vaan arvosti enemmän muita arvoja. Nyt vaikea löytää uutta naista joka innostaisi samalla tavalla.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tilanteesi, sillä olen itse ollut samassa tilanteessa. Tosin olin itsekin hyvässä fyysisessä kunnossa ja sain siksi kaikenlaisilta naisilta huomiota ravintolassa. Vietin aika pitkään aikaa yksin, koska tosiaan tuntui, ettei viitsinyt tyytyä huonompaan.

Miksi sinä ja ap puhutte tuosta niin kuin se olisi jokin suurikin uhraus tehdä niin?

Vain epätoivoiset ihmiset yleensäkään ottavat jonkun johon vain tyytyvät ettei olisi yksin.

Vierailija
42/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Alexander Skarsgårdin tähdittämää tv-sarjaa, ja nyt minun on hankala enää innostua tavismiehistä 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi minun ongelmani :DD

Vierailija
44/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tilanteesi, sillä olen itse ollut samassa tilanteessa. Tosin olin itsekin hyvässä fyysisessä kunnossa ja sain siksi kaikenlaisilta naisilta huomiota ravintolassa. Vietin aika pitkään aikaa yksin, koska tosiaan tuntui, ettei viitsinyt tyytyä huonompaan.

Miksi sinä ja ap puhutte tuosta niin kuin se olisi jokin suurikin uhraus tehdä niin?

Vain epätoivoiset ihmiset yleensäkään ottavat jonkun johon vain tyytyvät ettei olisi yksin.

Lisätään nyt vielä että ihan itsensä ja sen toisenkin takia olisi jopa toivottavaa että ei olisi suhteessa ihmisen kanssa josta ei oikeastaan välitä. Ei kukaan sinun mielestäsi tavisnainen ole yhtään pahoillaan jos ei sinun kanssasi suhteeseen pääse, jos kerran kiinnostus ei olisi molemminpuolista.

Vierailija
45/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Alexander Skarsgårdin tähdittämää tv-sarjaa, ja nyt minun on hankala enää innostua tavismiehistä 😕

Sama!

Vierailija
46/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään nyt vielä että ihan itsensä ja sen toisenkin takia olisi jopa toivottavaa että ei olisi suhteessa ihmisen kanssa josta ei oikeastaan välitä. Ei kukaan sinun mielestäsi tavisnainen ole yhtään pahoillaan jos ei sinun kanssasi suhteeseen pääse, jos kerran kiinnostus ei olisi molemminpuolista.

Nyt taisi tavistytöllä mennä tunteisiin. LOL

Vierailija
47/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty nauttimaan esim löysäpeppuisesta naisesta. Toivon että sitten vanhempana opin siihen kun ei kireitä saa. M43

So? Mutta kun nainen sanoo samoin, oli sitten kyse pepun kireydestä, munankoosta, pituudesta, hiustenpaksuudesta tai mistä tahansa, niin täällä alkaa hirveä huuto. Eiköhän meillä jokaisella ole lupa nauttia juuri siitä, mikä on haluttavaa, ja olla tyytymättä mihinkään vähempään. Varmaan ainakin sinä allekirjoitat tämän luvan?

Toki on. Mutta sen mitä olen palstaa seurannut, yksi suurimpia peppukipeyden aiheuttajia naissukupuolella tuntuu silti täällä olevan se fakta, että naisten toosat voivat edustaa radikaalisti eri tiukkuutta, oli niiden kautta synnytetty tai ei. Sen toteamista kokemusasiantuntijoiden taholta ei yksinkertaisesti suostuta hyväksymään, vaan aina käännetään tilanne päälaelleen munanmittoihin. Ei, sen koko ei miehellä muutu eri kertojen välillä.

Vierailija
48/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelit? Luulin että tuo olisi ihan itsestään selvyys. Kaikille ei ikävä kyllä näköjään ole...

Mitä siihen tavikseen tulee niin se on kyllä aika vahvasti katsojasta kiinni, mutta mainittakoon nyt että mallin töitäkin teen.

Vierailija
49/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä siis sellainen luuseri joka on ottanut vaan jonkun kun ei saa sitä mitä haluaa?;)

Vierailija
50/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttiksesi ei halunnut enää tyytyä suhun vaan halusi jonkun josta oikeasti innostuu

Vierailija
51/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näin käy joskus, että mies saa "liian kuuman" naisen omaan tasoonsa nähden ja k..i ehtii nousta päähän niin, että kokemuksen jälkeen on todella vaikea hyväksyä, että kyseessä oli onnekas sattuma ja sama ei luultavasti tule toistumaan.

Sama juttu käy tosi usein naisilla. Eli saavat johonkin lyhyeen juttuun lähinnä seksin takia jonkun komistuksen ja sitten eivät syty sen jälkeen kenestäkään tavismiehestä.

Valitettavasti totta. Itselläni oli aina ollut hyväkroppaisia miehiä mutta sitten ihastuin suht lihavaan ja täysin treenaamattomaan mieheen. Oli jo melkoinen järkytys halata ensimmäisen kerran, kun vahvan ja jäntevän rutistuksen sijaan tuntui kuin olisi painunut tyynyyn. Suurempi järkytys oli koskettaa alastonta miestä ja tuntea kätensä alla se löysä ja taikinamainen läski, kun oli tottunut että tuntee miehen lihakset vaikkei ne aiemmat miehet mitään bodareita ole olleetkaan. Siitä puhumattakaan että omaa kroppaa vasten ei tuntenut miehekästä kroppaa, joka ainakin minut saa kuumaksi. Tämä suhde loppui tähän vaikka mies muuten olikin ihan ok.

Ja miehen ei siis tarvitse olla mikään himourheilija ollakseen silmissäni hyväkroppainen vaan normaalipaino ja suht urheilullinen olemus on se mikä miellyttää. Miehen pitää näyttää ja tuntua mieheltä.

Vierailija
52/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi seurakuntaa, ap? Voin rukoilla puolestasi, että saisit helpotusta vaikeaan elämäntilanteeseen.

Vierailija
53/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näin käy joskus, että mies saa "liian kuuman" naisen omaan tasoonsa nähden ja k..i ehtii nousta päähän niin, että kokemuksen jälkeen on todella vaikea hyväksyä, että kyseessä oli onnekas sattuma ja sama ei luultavasti tule toistumaan.

Sama juttu käy tosi usein naisilla. Eli saavat johonkin lyhyeen juttuun lähinnä seksin takia jonkun komistuksen ja sitten eivät syty sen jälkeen kenestäkään tavismiehestä.

Valitettavasti totta. Itselläni oli aina ollut hyväkroppaisia miehiä mutta sitten ihastuin suht lihavaan ja täysin treenaamattomaan mieheen. Oli jo melkoinen järkytys halata ensimmäisen kerran, kun vahvan ja jäntevän rutistuksen sijaan tuntui kuin olisi painunut tyynyyn. Suurempi järkytys oli koskettaa alastonta miestä ja tuntea kätensä alla se löysä ja taikinamainen läski, kun oli tottunut että tuntee miehen lihakset vaikkei ne aiemmat miehet mitään bodareita ole olleetkaan. Siitä puhumattakaan että omaa kroppaa vasten ei tuntenut miehekästä kroppaa, joka ainakin minut saa kuumaksi. Tämä suhde loppui tähän vaikka mies muuten olikin ihan ok.

Ja miehen ei siis tarvitse olla mikään himourheilija ollakseen silmissäni hyväkroppainen vaan normaalipaino ja suht urheilullinen olemus on se mikä miellyttää. Miehen pitää näyttää ja tuntua mieheltä.

Aa, mun mielestä just parhaan tuntuisia noi läskit kun saa upota tyynyyn!

Vierailija
54/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia ja sitten on myös kaikenlaisia fetissejä. Iloitkaamme siitä!

Vierailija
55/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia ja sitten on myös kaikenlaisia fetissejä. Iloitkaamme siitä!

Kyllä! Itellä kävi vähän sama kuin sulla mutta päinvastoin; mies laihtui ja kroppa alkoi tuntua liian kovalta ja pieneltä makuuni. Tykkäsin yhä, mutta kieltämättä ikävöin sitä isoa vartaloa. - läskeistä tykkäävä

Vierailija
56/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähä sillei et jos toinen osapuoli suhteessa on paljon tasokkaampi niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin niin sen huonomman on tehtävä enemmän töitä sen eteen että suhde kestää. Kyllä se tasokas tietää että yksin ei tule jäämään jos nykyinen suhde ei toimi.

Totta. Kun vaikka tietää, että se oma puoliso viehättyy hoikista ja urheilullisista naisista ja niin kyllä sitä joutuu töitä sen eteen tekemään. Toisaalta mikäs onkaan sen parempi motivaattori liikuntaan ja kaikin puolin terveelliseen elämään kuin olla puolison silmissä vuosienkin jälkeen se maailman kuumin nainen. 

Vierailija
57/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon nyt pitäisi sanoa. Ihan yhtälailla saa ne fitness tytötkin valita itseään eniten miellyttävimmän seuran.

Miksi heidän pitäisi kiinnostua juuri sinusta? Ei sinunkaan tarvitse kiinnostua itsesi mielestä ei tarpeeksi hyvistä.

Vierailija
58/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähä sillei et jos toinen osapuoli suhteessa on paljon tasokkaampi niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin niin sen huonomman on tehtävä enemmän töitä sen eteen että suhde kestää. Kyllä se tasokas tietää että yksin ei tule jäämään jos nykyinen suhde ei toimi.

Totta. Kun vaikka tietää, että se oma puoliso viehättyy hoikista ja urheilullisista naisista ja niin kyllä sitä joutuu töitä sen eteen tekemään. Toisaalta mikäs onkaan sen parempi motivaattori liikuntaan ja kaikin puolin terveelliseen elämään kuin olla puolison silmissä vuosienkin jälkeen se maailman kuumin nainen. 

Vaikka noin. Tietysti riippuu siitä onko se mies sen muuttumisen arvoinen, jos itse ei niin välitä missä kunnossa on.

Vierailija
59/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you bro. Oon ite lyhyekö ja pyylevä killtimies ja arvostan naisessa ulkonäköä. Kerran Thaikkusista löysin itelleni kivan naisen, mutta suhde ei kestänyt. Nyt pelkään että hoikat, pitkähiuksiset ja nuoret neidot eivät kiinnostu minusta vaikka voin tarjota heille mukavan killtiluonteeni ja pehmeän mahani:(

Vierailija
60/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ongelma. Minä olen aina ollut seksuaalisesti tekemisissä vain sellaisten naisten kanssa, joista olen "innostunut". Joku "taviksisuus" tai "fitneksisyys" ei liity asiaan mitenkään. Aika monessa naisessa on jotain seksikästä, joka kiinnostaa.

Ratkaisu ongelmaasi: kiinnostu vain niistä naisista, joista kiinnostut. Mikä tässä on ongelmana? Minäkin kiinnostun vain niistä naisista, joista kiinnostun.