Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella kaunis fitness ex - nyt vaikea innostua tavisnaisista

Vierailija
24.03.2018 |

Exää ei miehen ulkonäkö kiinnostanut vaan arvosti enemmän muita arvoja. Nyt vaikea löytää uutta naista joka innostaisi samalla tavalla.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty nauttimaan esim löysäpeppuisesta naisesta. Toivon että sitten vanhempana opin siihen kun ei kireitä saa. M43

So? Mutta kun nainen sanoo samoin, oli sitten kyse pepun kireydestä, munankoosta, pituudesta, hiustenpaksuudesta tai mistä tahansa, niin täällä alkaa hirveä huuto. Eiköhän meillä jokaisella ole lupa nauttia juuri siitä, mikä on haluttavaa, ja olla tyytymättä mihinkään vähempään. Varmaan ainakin sinä allekirjoitat tämän luvan?

Vierailija
22/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näin käy joskus, että mies saa "liian kuuman" naisen omaan tasoonsa nähden ja k..i ehtii nousta päähän niin, että kokemuksen jälkeen on todella vaikea hyväksyä, että kyseessä oli onnekas sattuma ja sama ei luultavasti tule toistumaan.

Sama juttu käy tosi usein naisilla. Eli saavat johonkin lyhyeen juttuun lähinnä seksin takia jonkun komistuksen ja sitten eivät syty sen jälkeen kenestäkään tavismiehestä.

En uskonut tähän ennenkuin se sattui omalle kohdalle :D

Etsin pelkkää seksiä ja löysin panokaverin. Tämä mies on ihan 6/5 persoonaltaan, ulkonäöltään ja sänkytaidoiltaan. Hitto.

Lopetin muut fwb ja irtosuhteet, enkä enää myöskään etsi tai halua parisuhdetta. Ihan sama miten kivoja ja muut olisivat, niin kukaan ei ole samanlainen mitä tämä. Mutta ei siinä, yksinkin on ihan jees ja mielummin olen yksin kuin "tyydyn" kehenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa meidän kuolevaisten joukkoon. Turha sitä on harmitella, ihmiset eroavat syystä.

Vierailija
24/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun ulkonäkösi riitti vain yhteen hyvännäköiseen naiseen?

Etsi tasoisesi, niin ehkä tärppää.

Vierailija
25/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuumat fitnesspimut eivät myöskään enää pysty kiinnostumaan tavismiehistä komeiden ex-miestensä jälkeen :(

Onneksi ex-muijallasi on suunta vain ylöspäin.

Vierailija
26/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaaa se on sitten tyydyttävä omaan käteen sitä ihmettä odotellessa

Vierailija
27/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ei taaskaan huomaa provoa vaikka itse huomaisin perssilmällänikin.

Vierailija
28/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on varaa valita myös helpommin vaihtaa parempaan. Tekisit itsekin varmaan samoin jos pystyisit.

Vierailija
29/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä arvioivat itesensä ylöspäin, joten jos ap sanoin olevansa tavis se tarkoittaa luultavasti että hän on ruma. Voi olla vähän hankalaa jos ei ole muita hyviä puoliakaan ole millä herättää kiinnostuksen naisiin, joilla kyllä valinnan varaa riittää.

Vierailija
30/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näin käy joskus, että mies saa "liian kuuman" naisen omaan tasoonsa nähden ja k..i ehtii nousta päähän niin, että kokemuksen jälkeen on todella vaikea hyväksyä, että kyseessä oli onnekas sattuma ja sama ei luultavasti tule toistumaan.

Sama juttu käy tosi usein naisilla. Eli saavat johonkin lyhyeen juttuun lähinnä seksin takia jonkun komistuksen ja sitten eivät syty sen jälkeen kenestäkään tavismiehestä.

En uskonut tähän ennenkuin se sattui omalle kohdalle :D

Etsin pelkkää seksiä ja löysin panokaverin. Tämä mies on ihan 6/5 persoonaltaan, ulkonäöltään ja sänkytaidoiltaan. Hitto.

Lopetin muut fwb ja irtosuhteet, enkä enää myöskään etsi tai halua parisuhdetta. Ihan sama miten kivoja ja muut olisivat, niin kukaan ei ole samanlainen mitä tämä. Mutta ei siinä, yksinkin on ihan jees ja mielummin olen yksin kuin "tyydyn" kehenkään.

En ihan ymmärrä. Miksi mikään muu ei voi olla hyvää? Itellä oli 23-vuotiaana 10 vuotta vanhempi mies joka oli todella hyvännäköinen ja jolla oli mielenkiintoisia fetissejä. Muutamia vuosia myöhemmin otin itse 7 vuotta itseäni nuoremman miehen, jonka kanssa oli ihanaa ja herkkää seksiä ja joka oli aivan eri tavalla tosi komea. En osaa sanoa kumpi oli parempi kokemus, ehkä molemmat?

Vierailija
31/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyy byhyyy olisit lahjonut sen jäämään se oli sun ainut tsäänssi ja mokasit. Exäsi varmasti kyllä löytää seuraa helposti myös omantasoisistaan miehistä.

Vierailija
32/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. En tiedä eron syitä, mutta itse ainakin ei-pinnallisia arvoja arvostavana turhautuisin, jos seurustelukumppani olisi lähinnä kiinnostunut ulkonäöllisistä "avuista". Viestin muotoilusta myös vaikuttaa siltä, ettet niinkään kaipaa kyseistä naista ihmisenä, vaan lähinnä kiihotuksen kohteena.

Suosittelen, että muokkaat itseäsi niin, että voisit herättää jonkun (tällä kertaa pinnallisen) fitness naisen huomion, niin että molemmat ovat sitten samalla aallonpituudella. Sillä vaikka onnistuisitkin löytämään toisen "kuuman", ei-pinnallisen naisen, niin minkä ihmeen takia hän haluaisi olla sinun kanssasi, kun kuitenkin (tavallisia), ei niin pinnallisia, miehiä kuitenkin on jo ihan riittävästi tarjolla?

Vierailija
33/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähä sillei et jos toinen osapuoli suhteessa on paljon tasokkaampi niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin niin sen huonomman on tehtävä enemmän töitä sen eteen että suhde kestää. Kyllä se tasokas tietää että yksin ei tule jäämään jos nykyinen suhde ei toimi.

Vierailija
34/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua tämä aloitus tarkoittaa?

Vierailija
35/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten miehet valittavat, että naista ei löydy. Huoh.

Vierailija
36/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähä sillei et jos toinen osapuoli suhteessa on paljon tasokkaampi niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin niin sen huonomman on tehtävä enemmän töitä sen eteen että suhde kestää. Kyllä se tasokas tietää että yksin ei tule jäämään jos nykyinen suhde ei toimi.

Tää on kyl totta. Itse käytän sitä hyväkseni, kun otin reilusti vanhemman miehen jolta sitten odotan kaikenlaisia palveluksia ja lahjoja, jos ne loppuvat niin se on sitten hei hei.

Vierailija
37/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä selitän. Ap:lla oli hyväluonteinen kuumafitness tyttis ja hän on itse pinnallinen rumilus. Jostain kumman syystä tuli sitten ero ja ap on surullinen kun tietää että hänenlaisilleen ei ole kovinkaan suurta kysyntää kuumien mimmien keskuudessa.

Vierailija
38/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä selitän. Ap:lla oli hyväluonteinen kuumafitness tyttis ja hän on itse pinnallinen rumilus. Jostain kumman syystä tuli sitten ero ja ap on surullinen kun tietää että hänenlaisilleen ei ole kovinkaan suurta kysyntää kuumien mimmien keskuudessa.

Muuten hyvä mutta lisätään nyt vielä, että ei ole kyllä kysyntää myöskään tavisnaisten keskuudessa.

Vierailija
39/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks nää markkina-arvo ja tasoteoriat oo jo aika last-season. Pakko olla kyse nyt jostain muusta.

Vierailija
40/75 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteesi, sillä olen itse ollut samassa tilanteessa. Tosin olin itsekin hyvässä fyysisessä kunnossa ja sain siksi kaikenlaisilta naisilta huomiota ravintolassa. Vietin aika pitkään aikaa yksin, koska tosiaan tuntui, ettei viitsinyt tyytyä huonompaan.