Miksi homouden vastustajia ei suvaita? Ahdistaa
Olen erittäin uskonnollisesti herkkä ja minua ahdistaa, että näkemyksiäni ei suvaita nykyään. Miksi ihmisistä on tullut suvaitsemattomia? Raamattu selkeästi kieltää homouden. Siksi sitä vastustan ja haluan julistaa sitä evankeliumina. Olen saanut kuulla mitä kauheimpia törkeyksiä sen vuoksi. Miltei itken.
Maiju (nimi muutettu)
Kommentit (44)
Ensimmäistä homostelukertaa ei lasketa ja kymmenennestä nollautuu. Pitää mielen virkeänä ja peeniksen ruskeana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi raiskaajia ei hyväksytä?
No varmaan siksi että pakottavat toisen sukupuoliyhdyntään ja täten vahingoittavat tätä toista ihmistä. Normi homo ei pakota ketään vaan hakee seuraa halukkaista samalla tavalla kuin hetero. Järkeä saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin uskonnollisesti herkkä ja minua ahdistaa, että näkemyksiäni ei suvaita nykyään. Miksi ihmisistä on tullut suvaitsemattomia? Raamattu selkeästi kieltää homouden. Siksi sitä vastustan ja haluan julistaa sitä evankeliumina. Olen saanut kuulla mitä kauheimpia törkeyksiä sen vuoksi. Miltei itken.
Maiju (nimi muutettu)
Toi on niin karmeeta skeidaa poimia yksittäisiä asioita raamatusta, joka nykynäkökulmasta on täynnä sairasta p**kaa!
Olisiko sinusta OK että jos aviomies hääyönä huomaa että vaimo ei ole neitsyt, vie mies vaimonsa vaimon vanhempien kotiin ja kivittää kuoliaaksi?
Tämä on Jumalan muuttumatonta sanaa raamatusta, joten noin pitäisi tehdä?
Monet nuoret päätyny itsemurhaan noiden eheytymisleirien tuloksena, tai ainakin sairastunut henkisesti. Mitä jos vaan annettais noitten ihmisten olla, ei teidän ole pakko heidän makuuhuoneeseen tunkea.