Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homouden vastustajia ei suvaita? Ahdistaa

Vierailija
24.03.2018 |

Olen erittäin uskonnollisesti herkkä ja minua ahdistaa, että näkemyksiäni ei suvaita nykyään. Miksi ihmisistä on tullut suvaitsemattomia? Raamattu selkeästi kieltää homouden. Siksi sitä vastustan ja haluan julistaa sitä evankeliumina. Olen saanut kuulla mitä kauheimpia törkeyksiä sen vuoksi. Miltei itken.

Maiju (nimi muutettu)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen homo ja suvaitsen homouden vastustajia. En haluaisi itsekään olla homo, mutta tällaiseksi minut vain on sitten luotu. :( Koetan pyristellä irti siitä, mutta ei se ole toistaiseksi auttanut toisaalta ei homous sillä häviä, että sitå vastustetaan.

Piilotajuisesti olet valinnut homouden. Näitä voidaan uudelleen ohjelmoida, mutta vaatii leirityötä ja omaa uskoa. Usko parantaa.

Se, että ihastun ja tunnen vetoa samaa sukupuolta olevaa ihmistä kohtaan, ei ole oma valintani. Ensimmäinen suhde oli heterosuhde, mutta se ei toiminut ja päättyi kulissisuhteena. Omem yrittänyt aktiivisesti ja tietoisesti vastustaa suuntautumistani siitä lähtien, kun olin teini-ikäinen. Mikä taho voisi auttaa minua?

Vierailija
22/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska nykyään suvaitsemattomuutta ei kuulu suvaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et suvaitse ja suvaitsemattomuutesi ahdistaa muita.

Muut ei suvaitse suvaitsemattomuutasi ja ahdistut siitä.

Asenteesi on oma valintasi, homo ei suuntautumistaan itse valitse.

Nykyisen lääketieteen mukaan kyseessä on kehityshäiriö: indiviidi on jäänyt freudilaiseen anaalivaiheeseen.

Hah hah! Ihanko oikeen indiviidi.. freudilaiseen. Tiedätkö, että moni freudin teoria on ihan nykyään täyttä pa*skaa. Eikä nykylääketieteellä ole vielä vastausta asiaan.

Vierailija
24/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen homo ja suvaitsen homouden vastustajia. En haluaisi itsekään olla homo, mutta tällaiseksi minut vain on sitten luotu. :( Koetan pyristellä irti siitä, mutta ei se ole toistaiseksi auttanut toisaalta ei homous sillä häviä, että sitå vastustetaan.

Piilotajuisesti olet valinnut homouden. Näitä voidaan uudelleen ohjelmoida, mutta vaatii leirityötä ja omaa uskoa. Usko parantaa.

Se, että ihastun ja tunnen vetoa samaa sukupuolta olevaa ihmistä kohtaan, ei ole oma valintani. Ensimmäinen suhde oli heterosuhde, mutta se ei toiminut ja päättyi kulissisuhteena. Omem yrittänyt aktiivisesti ja tietoisesti vastustaa suuntautumistani siitä lähtien, kun olin teini-ikäinen. Mikä taho voisi auttaa minua?

Tää, paitsi kiinnostus kohdistuu lapsiin. Joitakin asioita ei voi muuttaa ja niiden kanssa on opittava elämään.

Vierailija
25/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu kristillisille leireille. Siellä sinut parannetaan.

Vierailija
26/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on ominaisuus. Ihan kuin et suvaitsisi isonenäisiä tai erityisen älykkäitä tai laulutaidottomia. Se on syrjintää eikä sitä tarvitsekaan suvaita.

Vierailija
27/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu kristillisille leireille. Siellä sinut parannetaan.

Tai hajotetaan.

Vierailija
28/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää, paitsi kiinnostus kohdistuu lapsiin. Joitakin asioita ei voi muuttaa ja niiden kanssa on opittava elämään.

Haitko sitä KRP:n vapaana olevaa paikkaa?

Vierailija
29/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulosairas huutelee mm.miehiä muutenkin eri häirintä termeillä, myös pienessä parturikolossa itkiessään.

joko kutsutaan partio,ambulanssi ja/tai molemmat ja häirintä loppuu siihen HETI. tajuaako myös alaikäinen pentu saman vaikka vanhemmat ovatkin rikosoikeudellisessa vastuussa kakaransa häirinnästä.

Tuollainen mielipuolinen ja pkkomielteinen häirintä poikii luisia soittoja varmasti myös lakimiehelle, kaupunginsosiaaliyksikköön,jne. tahallisestä häininnästä,jatkuvasta perättömien levittämisestä. ja sanktiiot ovat todella kovat. siinä putoaa helposti jaloilta.

Vierailija
30/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haitko sitä KRP:n vapaana olevaa paikkaa?

Mitä paikkaa?

Vierailija
31/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin uskonnollisesti herkkä ja minua ahdistaa, että näkemyksiäni ei suvaita nykyään. Miksi ihmisistä on tullut suvaitsemattomia? Raamattu selkeästi kieltää homouden. Siksi sitä vastustan ja haluan julistaa sitä evankeliumina. Olen saanut kuulla mitä kauheimpia törkeyksiä sen vuoksi. Miltei itken.

Maiju (nimi muutettu)

Voit julistaa evankeliumia ahdistumatta. Missään Raamatun neljästä evankeliumista ei kielletä homoutta.

Vierailija
32/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule aivan se ja sama mitä satukirjasi homoudesta sanoo.

Eikä sekään kuulu sinulle mitä toiset makuuhuoneensa puolella touhuavat, OLET PERVERSSI kun mietit moista!

Kolmanneksi, ei ketään kiinnosta vikinäsi, pidä mielipiteesi ihan omana tietonasi, niin kaikki on hyvin.

Neljänneksi, hae apua tuohon tirkistely ongelmaan.

Vierailija
33/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Homous on aivoissa oleva vika yhtälailla kuin esim: adhd tai kaksisuuntanen. Eli ei ole homon vika että on homo.

Kerro tämä minulle päin naamaa niin pieksän sinut kuoliaaksi.

Vierailija
34/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi raiskaajia ei hyväksytä?

Vierailija
35/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ihmisryhmä ei ole yhtä seksiobsessoitunut kuin kristityt (ja myös eräs toinen kunniauskonto, jota ei saa täällä mainita tai koko ketju on hetken päästä "Pääsy kielletty"). Joskus vaikuttaa siltä, että kun muut elävät elämiään ja nauttivat niistä, tietty osa uskonnollisista ihmisistä rypee obsessiviis-kompulsiivisten seksiajatusten parissa aamusta iltaan ja unissaankin. Olisiko tällaisessa tilanteessa syytä hakea apua lahkon uskonnollisen manipulaattorin sijaan ihan oikeilta psykologeilta ja psykiatreilta niiden omien seksuaalisten turhautumien ja ahdistusten purkamiseen?

Vierailija
36/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah haaa. Sinut tappaisin ihan ilmaiseksi ja huvinvuoksi urheilun kannalta. :)

Vierailija
37/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobia, kehitysmaatason 1st world problem..

Vierailija
38/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on aivoissa oleva vika yhtälailla kuin esim: adhd tai kaksisuuntanen. Eli ei ole homon vika että on homo.

Uuuu, ootpa kova tyyppi:’DD

Minä sanon ihan avoimesti että homouden voi parantaa ja se on mielestäni sairaus, jos tämä aihe tulee eteen. Eipä ole kukaan uskaltanut piestä. Aika noloa sulta, vain sinun mielipiteesi on oikea?

Vierailija
39/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustatko yhtä ahkerasti esiaviollista seksiä, äyriäisten syöntiä ja ihmisiä joiden vaatteissa on useampaa eri kuitua?

Avioeroista nyt puhumattakaan! Ja eron jälkeen uudelleen avioitumisesta. 

Vierailija
40/44 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuuu, ootpa kova tyyppi:’DD

Minä sanon ihan avoimesti että homouden voi parantaa ja se on mielestäni sairaus, jos tämä aihe tulee eteen. Eipä ole kukaan uskaltanut piestä. Aika noloa sulta, vain sinun mielipiteesi on oikea?

Kuka sinut parantaisi noista fobioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän