Siwan kassa tienaa n.3200/kk
Ihan mukaville ansioille pääsee kaupan kassalla.
Kommentit (136)
Juu jos on esimies ja tekee myös paljon ylitöitä
Suurinnosa tienaa 1500-1800
Alla Iltasanomien juttu Tiinasta joka työskentelee Siwan kassalla
nyt varmaan tulee työhakemusten ryntäys siwaan
Vierailija kirjoitti:
Voi olla iso pettymys, kun ei työpaikkaa saakaan, koska siwoja ei ole enää olemassa.
Itse tienasin varastolla 3-4 tonnia tekemällä paljon ylitöitä ja pyhiä. Työssä kun työssä saa hyvää palkkaa jos antaa koko elämänsä työlle (pskaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla iso pettymys, kun ei työpaikkaa saakaan, koska siwoja ei ole enää olemassa.
Lähikauppani on edelleen Siwa
Missäköhän siwassa? Merkonomin peruspalkka on n. 11€/tunti. Pikaisesti laskiessa tuohon summaan tarvitaan yli 400 työtuntia kuukaudessa. Yli 100 työtuntia per viikko. Vähintään 14 tuntia työtä per päivä. Työmäärään nähden aika huono korvaus siitä ettei käytännössä ehdi tekemään muuta töiden vuoksi.
Kaikissa vuorotöissä on mahdollisuus tienata niin paljon kuin sielu sietää, paitsi jossain lentäjän yms. ammateissa miss'ä tietty tuntimäärä ei saa ylittyä turvallisuussyistä.
Voihan sairaanhoitajatkin vetää vaikka viittä tonnia jos haluavat, mutta ketäpä kiinnostaa elää pelkässä työpaikassa? Enemmän moni arvostaa sitä vapaa-aikaa.
Mikään ei tunnu täällä kelpaavan. Kotona maaten kun saa lähes saman.
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän siwassa? Merkonomin peruspalkka on n. 11€/tunti. Pikaisesti laskiessa tuohon summaan tarvitaan yli 400 työtuntia kuukaudessa. Yli 100 työtuntia per viikko. Vähintään 14 tuntia työtä per päivä. Työmäärään nähden aika huono korvaus siitä ettei käytännössä ehdi tekemään muuta töiden vuoksi.
Miten merkonomin peruspalkka liittyy Siwan kassan palkkaan? Ja toisekseen, noinhan se just kannattaa tehdäkin: kunnon DUUNIA ihan v*tusti 6kk ja sitten 6kk Thaikkulassa tai Fugessa nauttimassa elämästä! Hajotkaapa pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähikauppani on edelleen Siwa
Missä? Kyllähän niiden olisi jo pitänyt kaikkien olla muutettu K-marketeiksi. Siwalla ei ole edes nettisivua enää, vaan ohjautuu K-markettien sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa vuorotöissä on mahdollisuus tienata niin paljon kuin sielu sietää, paitsi jossain lentäjän yms. ammateissa miss'ä tietty tuntimäärä ei saa ylittyä turvallisuussyistä.
Voihan sairaanhoitajatkin vetää vaikka viittä tonnia jos haluavat, mutta ketäpä kiinnostaa elää pelkässä työpaikassa? Enemmän moni arvostaa sitä vapaa-aikaa.
Miksi tätä on alapeukutettu? Ihan totta on. Vuorotyössä voi tienata halutessaan todella mukavia summia.
Siwa on klassikko.
K-market kurja kopio.
Kuka voisi unohtaa legendaariset Siwan tädit?
Olen ollut muutamassa eri kaupassa töissä, alle 12€/h palkalla. Jos niitä joku yhdistää on se, ettei töitä ole kuin osa-aikaisena, ylitöitä ei saa tehdä, lisätöitä ei tarjota. Ja pärjätä täytyy 25h/vko palkalla.
Ei tosiaankaan saa tehdä niin paljoa kuin sielu sietää. Vaikka kuinka kerjäsimme niitä lisätunteja, vakio vastaus on, ettei niitä voi tarjota kun liikkeeseen tarvitaan liäpäitä ruuhkaikoihin.
Olen tehnyt vuorotöitä siivousalalla, hoitoalalla, varastolla/tehdastyössä, kaupan kassalla ja olen tienannut näissä kaikissa reippaasti enemmän kuin nykyisessä työpaikassani, jossa koulutuksena yliopistokoulutus. Jälkeenpäin olen todennut, että lisäopiskelu kannatti kyllä työn mukavuuden kannalta, mutta ei rahan kannalta. Olenkin ajatellut siirtyä hoitoalaan takaisin vielä jossain vaiheessa.
Minäkin tienasin viime vuonna (en kassalla) 80 000 e, mutta omaa elämää oli lähes 0%. Ei se ole sen väärti.
Tähän toivoisin kaupan kassojen kommentteja palkoistaan. Tuntuu epäuskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muutamassa eri kaupassa töissä, alle 12€/h palkalla. Jos niitä joku yhdistää on se, ettei töitä ole kuin osa-aikaisena, ylitöitä ei saa tehdä, lisätöitä ei tarjota. Ja pärjätä täytyy 25h/vko palkalla.
Ei tosiaankaan saa tehdä niin paljoa kuin sielu sietää. Vaikka kuinka kerjäsimme niitä lisätunteja, vakio vastaus on, ettei niitä voi tarjota kun liikkeeseen tarvitaan liäpäitä ruuhkaikoihin.
Ai, no kaupan kassalla sitten tämmönen. Mutta itse olen siis myös ollut lukuisissa työpaikoissa ja kyllä on todellakin saanut tehdä just niin paljon ku sielu sietää. Osa on sitten ollut kahdessakin työpaikassa.
Lastentarhanopettaja tienaa tonnin vähemmän.