Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siwan kassa tienaa n.3200/kk

Vierailija
24.03.2018 |

Ihan mukaville ansioille pääsee kaupan kassalla.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja tienaa tonnin vähemmän.

Vierailija
2/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jos on esimies ja tekee myös paljon ylitöitä

Suurinnosa tienaa 1500-1800

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla Iltasanomien juttu Tiinasta joka työskentelee Siwan kassalla

https://www.is.fi/asuminen/art-2000005615186.html

Vierailija
4/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt varmaan tulee työhakemusten ryntäys siwaan

Vierailija
5/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla iso pettymys, kun ei työpaikkaa saakaan, koska siwoja ei ole enää olemassa.

Vierailija
6/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienasin varastolla 3-4 tonnia tekemällä paljon ylitöitä ja pyhiä. Työssä kun työssä saa hyvää palkkaa jos antaa koko elämänsä työlle (pskaa).

Vierailija
7/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwassa on myös Siwan hinnat

Vierailija
8/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla iso pettymys, kun ei työpaikkaa saakaan, koska siwoja ei ole enää olemassa.

Lähikauppani on edelleen Siwa

Vierailija
9/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän siwassa? Merkonomin peruspalkka on n. 11€/tunti. Pikaisesti laskiessa tuohon summaan tarvitaan yli 400 työtuntia kuukaudessa. Yli 100 työtuntia per viikko. Vähintään 14 tuntia työtä per päivä. Työmäärään nähden aika huono korvaus siitä ettei käytännössä ehdi tekemään muuta töiden vuoksi.

Vierailija
10/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa vuorotöissä on mahdollisuus tienata niin paljon kuin sielu sietää, paitsi jossain lentäjän yms. ammateissa miss'ä tietty tuntimäärä ei saa ylittyä turvallisuussyistä.

Voihan sairaanhoitajatkin vetää vaikka viittä tonnia jos haluavat, mutta ketäpä kiinnostaa elää pelkässä työpaikassa? Enemmän moni arvostaa sitä vapaa-aikaa.

Vierailija
11/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tunnu täällä kelpaavan. Kotona maaten kun saa lähes saman.

Vierailija
12/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän siwassa? Merkonomin peruspalkka on n. 11€/tunti. Pikaisesti laskiessa tuohon summaan tarvitaan yli 400 työtuntia kuukaudessa. Yli 100 työtuntia per viikko. Vähintään 14 tuntia työtä per päivä. Työmäärään nähden aika huono korvaus siitä ettei käytännössä ehdi tekemään muuta töiden vuoksi.

Miten merkonomin peruspalkka liittyy Siwan kassan palkkaan? Ja toisekseen, noinhan se just kannattaa tehdäkin:  kunnon DUUNIA ihan v*tusti 6kk ja sitten 6kk Thaikkulassa tai Fugessa nauttimassa elämästä! Hajotkaapa pakkaseen.

Vierailija
13/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähikauppani on edelleen Siwa

Missä? Kyllähän niiden olisi jo pitänyt kaikkien olla muutettu K-marketeiksi. Siwalla ei ole edes nettisivua enää, vaan ohjautuu K-markettien sivulle.

Vierailija
14/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa vuorotöissä on mahdollisuus tienata niin paljon kuin sielu sietää, paitsi jossain lentäjän yms. ammateissa miss'ä tietty tuntimäärä ei saa ylittyä turvallisuussyistä.

Voihan sairaanhoitajatkin vetää vaikka viittä tonnia jos haluavat, mutta ketäpä kiinnostaa elää pelkässä työpaikassa? Enemmän moni arvostaa sitä vapaa-aikaa.

Miksi tätä on alapeukutettu? Ihan totta on. Vuorotyössä voi tienata halutessaan todella mukavia summia.

Vierailija
15/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa on klassikko.

K-market kurja kopio.

Kuka voisi unohtaa legendaariset Siwan tädit?

Vierailija
16/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutamassa eri kaupassa töissä, alle 12€/h palkalla. Jos niitä joku yhdistää on se, ettei töitä ole kuin osa-aikaisena, ylitöitä ei saa tehdä, lisätöitä ei tarjota. Ja pärjätä täytyy 25h/vko palkalla. 

Ei tosiaankaan saa tehdä niin paljoa kuin sielu sietää. Vaikka kuinka kerjäsimme niitä lisätunteja, vakio vastaus on, ettei niitä voi tarjota kun liikkeeseen tarvitaan liäpäitä ruuhkaikoihin.

Vierailija
17/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vuorotöitä siivousalalla, hoitoalalla, varastolla/tehdastyössä, kaupan kassalla ja olen tienannut näissä kaikissa reippaasti enemmän kuin nykyisessä työpaikassani, jossa koulutuksena yliopistokoulutus. Jälkeenpäin olen todennut, että lisäopiskelu kannatti kyllä työn mukavuuden kannalta, mutta ei rahan kannalta. Olenkin ajatellut siirtyä hoitoalaan takaisin vielä jossain vaiheessa.

Vierailija
18/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tienasin viime vuonna (en kassalla) 80 000 e, mutta omaa elämää oli lähes 0%. Ei se ole sen väärti.

Vierailija
19/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän toivoisin kaupan kassojen kommentteja palkoistaan. Tuntuu epäuskottavalta.

Vierailija
20/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutamassa eri kaupassa töissä, alle 12€/h palkalla. Jos niitä joku yhdistää on se, ettei töitä ole kuin osa-aikaisena, ylitöitä ei saa tehdä, lisätöitä ei tarjota. Ja pärjätä täytyy 25h/vko palkalla. 

Ei tosiaankaan saa tehdä niin paljoa kuin sielu sietää. Vaikka kuinka kerjäsimme niitä lisätunteja, vakio vastaus on, ettei niitä voi tarjota kun liikkeeseen tarvitaan liäpäitä ruuhkaikoihin.

Ai, no kaupan kassalla sitten tämmönen. Mutta itse olen siis myös ollut lukuisissa työpaikoissa ja kyllä on todellakin saanut tehdä just niin paljon ku sielu sietää. Osa on sitten ollut kahdessakin työpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan