Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas positiivinen ilmapiiri Prismassa

Vierailija
23.03.2018 |

Olen viikon ajan ollut oikeastaan vain kotona, vain roskat käynyt viemässä, kun en ole oikein muuhun kyennyt.

Tänään kuitenkin päätin, että voisin vihdoin käydä ihmisten ilmoilla, jos se vaikka piristäisi. Ajattelin, että perjantaina varmaan ihmiset ovat iloisempia, kun monella alkaa silloin vapaat. Vaan väärässäpä olin. Yritin parhaani mukaan olla huomaavainen, en olla kenenkään tiellä, päästää toinen kulkemaan ennen minua jne. Mutta palkaksi sain tönimistä ja mulkaisuja. Ei tämä ainakaan vähentänyt masennustani. Oikeastaan olen paljon apeampi nyt kuin mitä olin silloin, kun en viikkoon ollut poistunut kotoa.
Sanotaan, että ihmisten seuraan meneminen piristää masentunutta, mutta eihän tuo pidä paikkaansa ollenkaan. Miten siinä voi piristyä, kun muut kohtelevat kuin p*skakasaa ja purkavat omaa pahaa oloaan ja pettymystään muihin ihmisiin, jotka eivät heille mitään pahaa ole tehneet?

Kertokaa minulle jokin hyvä syy, miksi minun kannattaisi seuraavan kerran taas poistua kotoa muutoin kuin pakon edessä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot joku yliherkkä tai psykoottisesti masentunut, koska miten v*tussa sua voi kiinnosta tuntemattomien ihmisten mielialat noin paljon? En tajua mtn aloituksesta, kävitkö siellä kaupassa ystävän/perheenjäsenen kanssa, joka sinulle tiuski, vai kuvitteletko, että joku tuntematon oli sulle töykeä? :D Wtf nyt taas?

Vierailija
2/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot joku yliherkkä tai psykoottisesti masentunut, koska miten v*tussa sua voi kiinnosta tuntemattomien ihmisten mielialat noin paljon? En tajua mtn aloituksesta, kävitkö siellä kaupassa ystävän/perheenjäsenen kanssa, joka sinulle tiuski, vai kuvitteletko, että joku tuntematon oli sulle töykeä? :D Wtf nyt taas?

Varmasti olen, siksi luultavasti olenkin masentunut.

Yksin kävin, kun ei ole ketään, kenen kanssa kävisin. Oikeastaan viihdyn kyllä yksin, mutta välillä on mukavaa olla jonkun kivan ihmisen seurassa tai yksin ihmisjoukossa, mutta vain jos se ihmisjoukko olisi pääasiassa positiivisella mielellä. Ahdistun herkästi, kun näen muiden voivan huonosti ja se taas masentaa, kun he purkavat pahan olonsa minuun.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole muissa, se on sinussa. Sinä kun välität enemmän mitä muut ajattelevat sinusta kuin mitä itse teet.

Vierailija
4/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma perjantaina onkin ihan mahtava kanssa käymiseen toisten ihmisten kanssa. Väsyneitä ja masentuneita ihmisiä tunkemassa samasta reiästä yhtä aikaa. Mikä sen leppoisampaa olisikaan :D

Vierailija
5/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikin prismassa tuo on ihan totta. Eipä juuri muualla.

Vierailija
6/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole muissa, se on sinussa. Sinä kun välität enemmän mitä muut ajattelevat sinusta kuin mitä itse teet.

Tuskinpa he minusta mitään ajattelevat. Eivät vain käyttäydy siten kuin perussivistykseen kuuluisi.

Ap

Vierailija
7/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liikaa pääsi sisässä. Perjantaina nimenomaan kiire hoitaa kauppailut pois alta, että saa viikonlopun alkuunsa. Sunnuntaina päivällä kauppailijat huomattavasti neutraalimpia, kun ei ole mitä odottaa.

Vierailija
8/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liikaa pääsi sisässä. Perjantaina nimenomaan kiire hoitaa kauppailut pois alta, että saa viikonlopun alkuunsa. Sunnuntaina päivällä kauppailijat huomattavasti neutraalimpia, kun ei ole mitä odottaa.

Niin taidan olla. En kyllä ymmärrä, miksi ihmisillä on niin kiire aina. Eikö voisi nauttia niistä hetkistä, mitä milloinkin on tekemässä?

Ap

Vierailija
9/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin taidan olla. En kyllä ymmärrä, miksi ihmisillä on niin kiire aina. Eikö voisi nauttia niistä hetkistä, mitä milloinkin on tekemässä?

Ap

Lapsiperheen arki on ilmeisesti vieras käsitys?

Vierailija
10/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuppaa ottamaan päivä myös takapakkia joskus kaupassakäydessä, kun joku kassaneiti vaikuttaa niin tympääntyneeltä Just Minuun. Edellisille siinä tervehtii ja puhelee iloisesti, mutta minulle ei sano mitään vaikka moikkaan. Monilla nuorilla kassaneideillä tuntuu olevan tällaista.

Vierailija
11/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai on yksi kauheimmista päivistä käydä ostoksilla, toinen on lauantai-aamupäivä. Jos haluaa kiireettömän kokemuksen, kannattaa herätä kukonlaulun aikaan lauantaina (tai sunnuntaina jos kauppa aukeaa jo aikaisin silloinkin) ja suunnata Prismaan tai Cittariin heti kun se aukeaa. Vaihtoehtoisesti myöhään illalla voi myös olla rauhallista, en ole kyllä koskaan silloin käynyt mutta voisin kuvitella että kireimmät perheelliset ja eläkeläiset ovat klo 21-23 jo kotonaan.

Vierailija
12/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kauppahirmu, menen sinne valmiiksi vttuuntuneena kun pitää sinne kauppaan ostoksille mennä, eikä yhtään nappais. Vika on ainakin mussa, en osaa olla rento kaupassa tai muutenkaan ihmisten kanssa. Vttuuntunut olotila auttaa jaksamaan kaupankäynnin ajaksi, on kuin adrenaliinia josta saa lisävoimia.

Vierailija
13/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lidliä. Siellä ollaan iloisempia :)

Vierailija
14/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään oikein mukava kaupassakäynti Prismassa. Oma asenne vaikuttaa aika paljon!

Vierailija
15/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen kauppahirmu, menen sinne valmiiksi vttuuntuneena kun pitää sinne kauppaan ostoksille mennä, eikä yhtään nappais. Vika on ainakin mussa, en osaa olla rento kaupassa tai muutenkaan ihmisten kanssa. Vttuuntunut olotila auttaa jaksamaan kaupankäynnin ajaksi, on kuin adrenaliinia josta saa lisävoimia.

Vähän sama vika minullakin. :) Kotiin tultuani huomaan heti muuttuvani kiltteyden esikuvaksi. :) 

Vierailija
16/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin kävin, kun ei ole ketään, kenen kanssa kävisin. Oikeastaan viihdyn kyllä yksin, mutta välillä on mukavaa olla jonkun kivan ihmisen seurassa tai yksin ihmisjoukossa, mutta vain jos se ihmisjoukko olisi pääasiassa positiivisella mielellä. Ahdistun herkästi, kun näen muiden voivan huonosti ja se taas masentaa, kun he purkavat pahan olonsa minuun.

Ap

Aha, no mitähän h*lvettiä? :D Vertaan, jos mä vaikka käyn ite jossain, niin hoidan vaan asiat ja häippään, eli, ei ketään kiinnosta vähääkään just sä. Siis, ootko jonkun sortin autisti? 

Vierailija
17/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aha, no mitähän h*lvettiä? :D Vertaan, jos mä vaikka käyn ite jossain, niin hoidan vaan asiat ja häippään, eli, ei ketään kiinnosta vähääkään just sä. Siis, ootko jonkun sortin autisti? 

Taidan olla.

Ap

Vierailija
18/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma Tikkurilassa ovat maailman hitaimmat kassat. Ovat kuin unissakävelijöitä. Hansikkaat käsissä naputtelevat hitaaaaaasti. Kuuluuko konseptiin?

Vierailija
19/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että Suomessa aika moni myös on masentunut ja monilla myös muita mielenterveysongelmia. Ihmisillä saattaa olla myös huono päivä, voi olla myös kipuja jotka vaikuttavat mielialaan. Rahahuolet jne.... näitähän voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Tietenkin olisi hyvä käyttäytyä muita kunnioittaen, mutta mielestäni teeskennelty käyttäytyminen näyttää paljon ahdistavammalta/pelottavammalta.

Vierailija
20/21 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma Tikkurilassa ovat maailman hitaimmat kassat. Ovat kuin unissakävelijöitä. Hansikkaat käsissä naputtelevat hitaaaaaasti. Kuuluuko konseptiin?

Mä saan saman palkan, hosunko vai vetelen kiireettömästi ilman stressiä..valitsen jälkimmäisen.

Kyllä vihreekorttiset jaksaa jonottaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi