Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko iltalukiossa opiskella ansiosidonnaisella missään tilanteessa?

Vierailija
23.03.2018 |

Kysymys otsikossa. Vai pitääkö olla sivutoimista aina?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kysymystäsi. Iltalukio on iltaisin (pl kirjoitukset) joten mitä harrastuksesi työkkärille kuuluu? Nostat ansiosidonnaista niin kuin muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kysymystäsi. Iltalukio on iltaisin (pl kirjoitukset) joten mitä harrastuksesi työkkärille kuuluu? Nostat ansiosidonnaista niin kuin muutenkin.

Olin käsityksessä, että jos käy iltalukiossa järjestelmällisesti kursseja ja tavoitteena on yo-tutkinto, te-toimisto saattaa iskeä kapuloita rattaisiin.

Vierailija
4/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin käsityksessä, että jos käy iltalukiossa järjestelmällisesti kursseja ja tavoitteena on yo-tutkinto, te-toimisto saattaa iskeä kapuloita rattaisiin.

Mitä varten sun täytyy kertoa asiasta niille? Ei yo-tutkinto ole mikään ammatti edes. 

Vierailija
5/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten sun täytyy kertoa asiasta niille? Ei yo-tutkinto ole mikään ammatti edes. 

No ei kai tartte kertoakaan, mutta mitäs jos ne saa sen jotenkin selville? Joudun maksamaan etuuksia takaisin ja olen kusessa.

Vierailija
6/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, eikä tarvii kertoa  kenellekään.

Vierailija
7/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. En kuitenkaan sitä mainostelisi. Itse käyn iltalukiota toimeentulotuen avuin kun muuta tukea en saa

Vierailija
8/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin eikä tullut mitään sanomista 😊

Vierailija
9/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne saa sitä selville mitenkään.

Muistat vaan ettet kerro siellä yhtään mitään iltalukiosta, ja käyt sen vaan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme