Tämän maan vihatuin mies. Kysykää mitä vaan
Olen the ultimate enemy ja ylpeä siitä. Ihmiset joko vihaavat / pelkäävät minua, kysykää mitä vaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ikä? Miten peljon nuoremman kanssa pystyisit olemaan? Siis pystyisitkö olemaa yhdessä 13ween?
vähintäään 18v. En ole tyhmä? Miksi rikkoisin lakia? ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä? Miten peljon nuoremman kanssa pystyisit olemaan? Siis pystyisitkö olemaa yhdessä 13ween?
vähintäään 18v. En ole tyhmä? Miksi rikkoisin lakia? ap.
Muistaakseni meidän piti kysellä sulta?
Vierailija kirjoitti:
Jokku pikkumuna uhittelee egotripillään, kyllä se aurinko laskee tänäänkin, sitten tuleekin jo äitiä ikävä.
Jaa mitä sitten tapahtuu kun aurinko laskee? Tulee pimeä? Mitä sitten..
No kysymys sinulle ap: kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
No kysymys sinulle ap: kuka olet?
En ole niin tyhmä että kertoisin anonyymillä palstalla. ap.
uskallatko aina käyttää väkivaltaa kun pää sanoo niin ?
Ai sä ootkin joku nobody. Et muuta keksinyt perjantai-illaksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen the ultimate enemy ja ylpeä siitä. Ihmiset joko vihaavat / pelkäävät minua, kysykää mitä vaan.
Sä et muuten ole vihatuin mies joten turhaan imartelet itseäsi.Mä tunnen miehen jota kaikki oikeasti vihaa ja tiedän siihen syynkin.
Sinä olet vain joku nimetön mitättömyys.
Vierailija kirjoitti:
uskallatko aina käyttää väkivaltaa kun pää sanoo niin ?
Minä en mielummin käyttäisi väkivaltaa ollenkaan. Tuntuu tosin että aika moni suorastaan kerjää sen käyttöä. ap..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et muuten ole vihatuin mies joten turhaan imartelet itseäsi.Mä tunnen miehen jota kaikki oikeasti vihaa ja tiedän siihen syynkin.
Sinä olet vain joku nimetön mitättömyys.
Ai. Sä olet myös nimetön. =D
Jokku pikkumuna uhittelee egotripillään, kyllä se aurinko laskee tänäänkin, sitten tuleekin jo äitiä ikävä.