Naisten surkeimmat iskuyritykset
Itselläni yli 3kymppisenä. Kysyin paperit, että voin tsekata sut feisbookista. Jaha.
En ole Facebookissa.
Sinkkumies
Kommentit (9)
Siis onko noin, että muilla "miehillä" ei ole mitään? Itselläni on lukuisia tapauksia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Siis onko noin, että muilla "miehillä" ei ole mitään? Itselläni on lukuisia tapauksia.
Sinkkumies
Valitettavasti kyllä, ei kilttejä miehiä kukaan huoli siis 4real, jänn ät taas saa valita kenet tahansa haluaa.
Taas tänäänkin joudun vaan yksin suutelemaan oluttölkkien kylmää metallista pintaa :( mutta onneksi siihen on tottunut.
No mulla on niitä katseita, joista pitäis pystyä tulkitsemaan jotain. Jälkeen päin sitten kerrotaan miten silloin oli ihastunut, mutta kun en tullut edes juttelemaan, vaikka kuinka katselivat.
Ei mies tajua! Lähinnä kuvittelen, että mikähän minussa on vikana, kun tuijottavat tai virnuilevat.
Tulkaa hyvät naiset juttelemaan, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on niitä katseita, joista pitäis pystyä tulkitsemaan jotain. Jälkeen päin sitten kerrotaan miten silloin oli ihastunut, mutta kun en tullut edes juttelemaan, vaikka kuinka katselivat.
Ei mies tajua! Lähinnä kuvittelen, että mikähän minussa on vikana, kun tuijottavat tai virnuilevat.
Minä olen tullut juttelemaan ja saanut vastaukseksi mykkää tuijotusta tai jonkun "mjooh/eäh/mmmh"-kommentin ja selänkäännön. :(
-ikisinkku n30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Valitettavasti kyllä, ei kilttejä miehiä kukaan huoli siis 4real, jänn ät taas saa valita kenet tahansa haluaa.
Taas tänäänkin joudun vaan yksin suutelemaan oluttölkkien kylmää metallista pintaa :( mutta onneksi siihen on tottunut.
Osta punaviiniä seuraavaksi. Sitä voi myös lämmittää ja tehdä glökiä.
Ohje:
Täyteläistä punkkua
Kanelin kukkia
Neilikkaa
Pomeranssin kuorta
Kardemummaa 1/3 vihreätä, loput mustaa
Inkivääriä
Sen jälkeen et joudu kärsimään kylmästä, vaan tämä mausteinen viini lämmittä sinua.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Oletko nauttinut psykedeelejä? Niin sekavaa on teksti. Oletko nainen vai mies?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tullut juttelemaan ja saanut vastaukseksi mykkää tuijotusta tai jonkun "mjooh/eäh/mmmh"-kommentin ja selänkäännön. :(
-ikisinkku n30
Montako kertaa olet yrittänyt?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Osta punaviiniä seuraavaksi. Sitä voi myös lämmittää ja tehdä glökiä.
Ohje:
Täyteläistä punkkua
Kanelin kukkia
Neilikkaa
Pomeranssin kuorta
Kardemummaa 1/3 vihreätä, loput mustaa
Inkivääriä
Sen jälkeen et joudu kärsimään kylmästä, vaan tämä mausteinen viini lämmittä sinua.
Sinkkumies
Kiitos vinkistä täytyy kokeilla joskus.
Ostin tällöin yhden (1) makuoluen saunan ja koiran kanssa lenkkeilyn päätteeksi.
Että semmoista.
Sinkkumies