Suomen huonoin työnantaja?
Mun mies on töissä inexillä. Nyt on taas 2 vkl töitä putkeen ja saatiin vähän aikaa sit kuulla et loma on toukokuussa :(
Miten voi olla noin surkee mesta, et työntekijöitä ei ikinä kuunnella mistään! Miten voi muissa työpaikoissa kiertää lomalistat ja ihmisiä kuunnellankin.
Mua itkettää tää, sen on pakko löytää uus duuni. En mä jaksa tätä pienten lasten (tarha ja kouluikänen) kanssa et ukko on reporanka koko ajan ja kesälläkään ei yhteistä aikaa!
Kommentit (66)
Miksi et siis itsekin pidä lomaa toukokussa?
Eiköhän just noilla aloilla liene kiertävät kesälomat, joten ei varmastikaan voi yllätyksenä tulla.
No ukko koulun penkille tai johonkin vastaavaan yksvuorotyöhön sitten. Inexin palkka on verrattain hyvä siihen nähden, että aivot saa laittaa narikkaan, ja työasiat ei seuraa kotiin. Toki, fyysistä se on, ja ikävät työajat, aina liian aikaisin tai liian myöhään. Ja mulle jäi pskan maku suuhun henkilöstön kohtelun osalta. Vieläkö siellä on ammattitaidottomia esimiehiä, surkeat uramahdollisuudet ja räikeä pärstäkerroinmeininki? Terveisiä.
Alko.
Oli hyvä työnantaja vielä 1990-luvulla.
Kaikki mainosmediayritykset , jotka ovat linkittyneet paikallislehtien jakoon.
Hus. Ei kunnon työterveyshuoltoa, tk:n vaan jonottamaan.
Huono johto, itsekkäitä ja rahanahneita, ympäristökunnista ei väliä. Kunhan kaikki Helsingin keskustassa, hyvä.
Ei ole mitään syytä miksi lomat pitäisi pitää touko tai syyskuussa. Piste. Ja on pelkkää laiskuutta olla kysymättä henkilökunnan mielipidettä loman ajankohdasta!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on firma kiinni juhannuksesta heinäkuun loppuun, silloin lomat. Aiempina vuosina ollaan saatu aina edes pari viikko yhteistä aikaa. Nyt ei kukaan varmaan vaihda toukokuuhun lomiaan :(
Ja aina näihin ketjuihin on pakko tulla kusipäitä aukomaan, mene kouluun tms. Miten se liittyy siihen että työnantaja on sydämetön sika?
Paljonko Inexillä on nykyään keräilijän peruskuukausipalkka ilman "minuutteja"?
ei todellakaan pienen palkan arvoista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on firma kiinni juhannuksesta heinäkuun loppuun, silloin lomat. Aiempina vuosina ollaan saatu aina edes pari viikko yhteistä aikaa. Nyt ei kukaan varmaan vaihda toukokuuhun lomiaan :(
Ja aina näihin ketjuihin on pakko tulla kusipäitä aukomaan, mene kouluun tms. Miten se liittyy siihen että työnantaja on sydämetön sika?
Fakta on, että varastoalan työt ovat usein vuorotyötä. Kuten monet muutkin vastaavan tason työt. Jos se ei sovi omaan elämänrytmiin, voi olla hyvä pohtia alanvaihtoa ja koulutusta. Että kyllä se siihen liittyy jos ap:n mies haluaa tilannettaan radikaalisti muuttaa. Ei ehkä auta, että menee kilpailijalle.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14781318/sokinex-sipoo
on muillakin vähän sanottavaa ko. mestasta!
Imex_munaa? kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14781318/sokinex-sipoo
on muillakin vähän sanottavaa ko. mestasta!
No voi hemmetti, tämä yllätti jopa kyynistyneen ex duunarin, sama meno siis jatkuu :D
Noista varastoduunityönantajista vissiin paskimmassa maineessa on vuokratyöfirma Transval.
Kesko on kanssa usein siinä surkeimmat työnantajat listalla.
Kaikki puhelinmyyntifirmat nyt tietty.
Kaksi viikonloppua putkeen, anna mun nauraa! Itse hoitaja yksityisellä ja nytkin on neljä putkeen. Laskin tuossa että puolen vuoden aikana mulla on ollut viisi vapaata viikonloppua, töissä olin myös jouluna. Tänä vuonna olen lomalla elokuussa, ensi vuonna syyskuussa. Juu ei ole yhteistä aikaa perheen kanssa, kun lapsetkin jo koulussa. Tämä työnantaja vielä mainostaa olevansa perhekeskeinen :) ja maksaa juuri tessin minimin. Että sun miehellä on asiat hyvin.
Yksityisellä siivoojana. Joka viikonloppu töitä. 6 päivää viikossa saa tunteja kerätä.
Helppo vastaus: oiskohan se TE-toimisto? se huonoin työnantaja
Kyllä monessa vuorotyössä 2 vkl putkeen on ihan normaalia ja lomat kiertää eli seuraavana kesänä sitten kesäkuussa loma.