Sotamies Viirilä aikoo boikotoida jotenkin tämän illan gaalaa
Osoittaa vaan näyttelijän huonoa makua ja tilannetajun puutetta.
Kommentit (61)
Kaverin oma ratkaisu. Jokainen saa tehdä omia ratkaisuja kunhan ei erehdy sanomaan mitään sellaiseen viittavaakaan ettei tämä Louhimiehen tapaus ehkä mahdollisesti ole täysin absoluuttisen mustavalkoinen hyvä/paha tilanne. Sellainen ihminen nimittäin olisi paha ihminen.
Voi luoja. Kyllä sitä nyt ollaan niin parempaa väkeä että kyllähän Jarkolle täytyy eri pöytäkin olla.
Viirilän olisi pitänyt pitää matalaa profiilia, niin kauan kuin tämä tapaus on niin akuutti. Hänen olisi pitänyt olla nöyrä ja istua samassa paikassa kuin muutkin näyttelijät, eikä yrittää tehdä hajurakoa.
Olisi kerinnyt myöhemminkin tuomaan omia tuntemuksiaan esiin. Mutta tehköön kuten haluaa, jotenkin vaan jää paskanmaku suuhun.
Onhan tuo hyvä, että jossakin on miestä näyttämään tukensa naisille ja lapsille, eikä vain istu kuin tikku siinä itessään, toiset ovat kaiketi niin peloissaan, etteivät uskalla olla siellä, eikä täällä.
Nolo! Joku nais järjestäjä jolle tämä tuntematon suuruus oli päätöksensä ilmottanut totesi paljon puhuvasti että eiköhän Viirilälle löydy paikka toisesta pöydästä tai vaikka baarin puolelta ihan just niinkun herra vaan itse tahtoo. Melko suoraa pottuilua. Tais olla Iltalehdessä.
Tämä oli ekakerta kun minä kuulin Viirilästä. Luultavasti se on ollutkin hänen perimmäinen tarkotus tähän "kohuun". Saada nimesä lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hyvä, että jossakin on miestä näyttämään tukensa naisille ja lapsille, eikä vain istu kuin tikku siinä itessään, toiset ovat kaiketi niin peloissaan, etteivät uskalla olla siellä, eikä täällä.
Joo kyllä nyt on monella turvallisempi olo!
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ekakerta kun minä kuulin Viirilästä. Luultavasti se on ollutkin hänen perimmäinen tarkotus tähän "kohuun". Saada nimesä lehtiin.
.
Voitti viime vuonna pääosa-Jussin, että niinkin tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Nolo! Joku nais järjestäjä jolle tämä tuntematon suuruus oli päätöksensä ilmottanut totesi paljon puhuvasti että eiköhän Viirilälle löydy paikka toisesta pöydästä tai vaikka baarin puolelta ihan just niinkun herra vaan itse tahtoo. Melko suoraa pottuilua. Tais olla Iltalehdessä.
.
Olikohan se sitten ihan eri juttu, jonka minä luin?
Vierailija kirjoitti:
Tänään kolmosella klo 20
Kiitos!
En muista sellaista hahmoa Tuntemattomassa.
Hienoa, vihdoin joku mies uskaltaa asettua uhrien puolelle, eikä pelkää elokuva-alan hyväveli-kerhoja.
Vierailija kirjoitti:
En muista sellaista hahmoa Tuntemattomassa.
Sitten et muista.
TÄÄ ON NIIN OIKEIN! HYVÄ VIIRILÄ !!!!
Ikin w ittu kuullukkaan koko ukosta...Ja liekkö Viirilä ollut vain kirjaversiossa, eli ei edes leffassa
Montakohan kymmentä miestä on nyt kusi sukassa hiljaa, ettei vain kukaan tule kysymään: "Näitkö, kuulitko, teitkö mitään vai luikitko pakoon".
Onko sun todella noin paha olla?